Hoofdpijn, duizelig, laag HB, bloedheet...
3 plaatsers
Pagina 1 van 1
Hoofdpijn, duizelig, laag HB, bloedheet...
Bluh, ik voel me echt belabberd.
Naast de diarree, overgeven en mijn bekkenpijn heb ik de laatste dagen flinke hoofdpijn gehad.
Vandaag eerste dag dat het over is.
Mijn HB is altijd al te laag en daar slik ijzer voor.
Maar nu heb ik het sinds twee uur snik en snikheet.
En ben ik telkens duizelig.
Ik heb genoeg gegeten en gedronken.
Voel me gewoon niet lekker.
Mijn bloeddruk was de laatste keer gewoon normaal.
Ik heb volgende week de 20wk echo maar dat is niet bij mijn eigen gyn.
Dat si in het diagnostisch centrum.
De eerste controle is 9 augustus... En normaal sta ik altijd vooraan te roepen dat je moet bellen maar ik vraag me af of ik hier nu al voor moet bellen...
Oh, ik heb trouwens ook een giga jeuk over mijn hele lijf. Ik ben ergens allergisch voor, dat weten we.
Maar die pilletjes mag ik nu niet hebben en ik heb het idee dat het veel erger is nu.
Naast de diarree, overgeven en mijn bekkenpijn heb ik de laatste dagen flinke hoofdpijn gehad.
Vandaag eerste dag dat het over is.
Mijn HB is altijd al te laag en daar slik ijzer voor.
Maar nu heb ik het sinds twee uur snik en snikheet.
En ben ik telkens duizelig.
Ik heb genoeg gegeten en gedronken.
Voel me gewoon niet lekker.
Mijn bloeddruk was de laatste keer gewoon normaal.
Ik heb volgende week de 20wk echo maar dat is niet bij mijn eigen gyn.
Dat si in het diagnostisch centrum.
De eerste controle is 9 augustus... En normaal sta ik altijd vooraan te roepen dat je moet bellen maar ik vraag me af of ik hier nu al voor moet bellen...
Oh, ik heb trouwens ook een giga jeuk over mijn hele lijf. Ik ben ergens allergisch voor, dat weten we.
Maar die pilletjes mag ik nu niet hebben en ik heb het idee dat het veel erger is nu.
Gast- Gast
Re: Hoofdpijn, duizelig, laag HB, bloedheet...
Lieve schat bel de vk gewoon even joh. Het klinkt niet fijn en zij kan je misschien wel wat tips geven.
Printje- Lady Post-a-lot
- Aantal berichten : 14725
Punten : 16058
Registratiedatum : 18-11-10
Bellen Hazeltje!
Zou anders ook even de apotheker bellen wat je evt mag tegen allergie. Vlg bijsluiter/ huisarts mocht ik eigenlijk niks, maar bij navraag bij apotheek en gyn mag ik gewoon Tavegil slikken.
Natte handdoeken op jeukplekken leggen is erg lekker, of smeren met Aloe Vera gel. Het liefst uit de koelkast.
Zou anders ook even de apotheker bellen wat je evt mag tegen allergie. Vlg bijsluiter/ huisarts mocht ik eigenlijk niks, maar bij navraag bij apotheek en gyn mag ik gewoon Tavegil slikken.
Natte handdoeken op jeukplekken leggen is erg lekker, of smeren met Aloe Vera gel. Het liefst uit de koelkast.
Gast- Gast
Waarvoor ben je allergisch? Ik mag ook de tavegil, zoals PM ook al aangeeft. Ik ben allergisch voor de meeste huisdieren, grassen en bomen. Heb de tabletten dan ook dagelijks nodig, dus ik wilde wel echt medicijnen daarvoor. Ik ben al met de tavegil begonnen toen ik net met de pil stopte om te testen of het zou werken. Ik had eerst Aerius, maar die mocht niet meer, vandaar de overstap.
Voor de rest: bellen! Als je het niet vertrouwd of wat dan ook, dan moet je gewoon even bellen, als je dat inmiddels al niet gedaan hebt. Ik heb het de laatste tijd trouwens ook snel warm. Word regelmatig al zwetend wakker...
Voor de rest: bellen! Als je het niet vertrouwd of wat dan ook, dan moet je gewoon even bellen, als je dat inmiddels al niet gedaan hebt. Ik heb het de laatste tijd trouwens ook snel warm. Word regelmatig al zwetend wakker...
mickey- Kletskop
- Aantal berichten : 2213
Punten : 2488
Registratiedatum : 17-11-10
Ze weten niet waar ik allergisch voor ben.
Heb allerlei testen gehad maar daar kwam steeds niks uit.
Waarschijnlijk "iëts" dat in de lucht hangt... Maar wat?
Ik kreeg ook Aerius inderdaad maar dat mag dus niet...
Zal die andere eens onthouden!
Ik heb niet meer gebeld.
Heb nog een uurtje rustig gelegen en H. was doodmoe dus die ligt al in bed...
Ga zo lekker bankhangen en als ik het morgen weer krijg ga ik bellen.
Heb allerlei testen gehad maar daar kwam steeds niks uit.
Waarschijnlijk "iëts" dat in de lucht hangt... Maar wat?
Ik kreeg ook Aerius inderdaad maar dat mag dus niet...
Zal die andere eens onthouden!
Ik heb niet meer gebeld.
Heb nog een uurtje rustig gelegen en H. was doodmoe dus die ligt al in bed...
Ga zo lekker bankhangen en als ik het morgen weer krijg ga ik bellen.
Gast- Gast
Hazeltje wat vervelend zeg! ik zou morgen echt wel ff bellen hoor dit is ook niks!
studiebol- Ratel
- Aantal berichten : 6711
Punten : 7425
Registratiedatum : 18-11-10
Pagina 1 van 1
Permissies van dit forum: