Een tweede kletskous
5 plaatsers
Pagina 1 van 1
Een tweede kletskous
Volgens mij hebben wij het over een jaar niet meer stil in huis, tenzij de kids er niet zijn! N. Kletst al een jaar de oren van ons hoofd! Hij begint als hij wakker wordt en stopt oas als hij gaat slapen. T. Begint nu ook al! Hij is volop geluidjes aan het maken en er komt ook al echt weer wat intonatie in. Hij wil ook heel graag, dat zie je aan hem!
Ik moet er wel om lachen. Zie het al helemaal voor me.. Aan tafel is het geen seconde stil! Ik zei al tegen mijn man: straks moeten we een spelletje doe : wie het langste stil is, mag het toetje uitkiezen haha..
Ik moet er wel om lachen. Zie het al helemaal voor me.. Aan tafel is het geen seconde stil! Ik zei al tegen mijn man: straks moeten we een spelletje doe : wie het langste stil is, mag het toetje uitkiezen haha..
SparklingEyes- Prater
- Aantal berichten : 1222
Punten : 1506
Registratiedatum : 22-11-10
Re: Een tweede kletskous
Hahaha, super gezellig!
Wennes- Kletskop
- Aantal berichten : 2097
Punten : 2455
Registratiedatum : 18-11-10
Die oudste is echt erg... Haha .. Inderdaad supergezellig maar er zijn ook wel momenten dat ik denk ' jeetje! Hou eens even je mond!"
SparklingEyes- Prater
Hier zijn ze meer van het herrie maken als kletsen. Schoppen met je voeten tegen de spijlen van de box, zo gaan klieren in je wipper dat je ermee tegen de verwarming komt, met je speen op de rand van het bed timmeren, met je handen ergens op slaan of in knijpen (bij voorkeur in de hond als die langs loopt)... Als het maar geluid maakt!
Gast- Gast
Stofzuiger schreef:Hier zijn ze meer van het herrie maken als kletsen. Schoppen met je voeten tegen de spijlen van de box, zo gaan klieren in je wipper dat je ermee tegen de verwarming komt, met je speen op de rand van het bed timmeren, met je handen ergens op slaan of in knijpen (bij voorkeur in de hond als die langs loopt)... Als het maar geluid maakt!
SparklingEyes- Prater
Pff, zó herkenbaar!
Ik hoop dat onze zoon minder kletst dan zijn zus. Tess kletst echt con-ti-nu!!! Non stop gekwebbel als zij thuis is...
Op school noemen ze haar ook kletskous
Ze weet het zelf ook, want dan zegt ze :" dat hoort bij mij, ik kwebbel graag. Zal ik bij iemand gaan spelen zodat jij rust hebt??"
Tijdenns het eten moeten we ook echt zeggen dat ze stil moet zijn, anders eet ze gewoon niet, want haar mond heeft het veel te druk met andere dingen
Niek zit nu in zijn gil periode, echt alsof er een alarm afgaat, ook heel gezellig dat Tess 'm dan na gaat doen. Ze zal hem vast veel gaan leren op herrie-producerend-gebied.
Dus ik hou mijn hart vast.
Ik hoop dat onze zoon minder kletst dan zijn zus. Tess kletst echt con-ti-nu!!! Non stop gekwebbel als zij thuis is...
Ze weet het zelf ook, want dan zegt ze :" dat hoort bij mij, ik kwebbel graag. Zal ik bij iemand gaan spelen zodat jij rust hebt??"
Tijdenns het eten moeten we ook echt zeggen dat ze stil moet zijn, anders eet ze gewoon niet, want haar mond heeft het veel te druk met andere dingen
Niek zit nu in zijn gil periode, echt alsof er een alarm afgaat, ook heel gezellig dat Tess 'm dan na gaat doen. Ze zal hem vast veel gaan leren op herrie-producerend-gebied.
Theeleut- Prater
- Aantal berichten : 1329
Punten : 1393
Registratiedatum : 07-12-10
Hier is de tweede ook al de hele dag aan het brabbelen. De eerste is zo'n spraakwaterval dat ze op de opvang zeggen dat het zo stil is op de dagen dat ze er niet is .
Twellie- Ratel
- Aantal berichten : 3837
Punten : 4145
Registratiedatum : 03-03-12
Theeleut schreef:Pff, zó herkenbaar!
Haha sterkte!
Ik hou m'n hart ook vast voor t...... Hij begint nog vroeger dan zijn grote broer met geluidjes en zo..
SparklingEyes- Prater
Hahah heel herkenbaar .
Ze kletst je hier ook de oren van de kop af en dan is ze ook nog best wel bijdehand.... en ze is nog maar 2,5 .
Zoals laatst..
ik: je je luistert vandaag helemaal niet.
zij: nee N. oortjes kapot
Ze kletst je hier ook de oren van de kop af en dan is ze ook nog best wel bijdehand.... en ze is nog maar 2,5 .
Zoals laatst..
ik: je je luistert vandaag helemaal niet.
zij: nee N. oortjes kapot
Lilypie- Fluisteraar
- Aantal berichten : 474
Punten : 774
Registratiedatum : 12-12-10
Soortgelijke onderwerpen
» bij de tweede ook ...
» Date-topic 2
» wat te halen bij een tweede
» Tweede kindje
» zwanger van de tweede...
» Date-topic 2