Hoe zouden jullie dit doen (opzeggen KDV)
+2
mirrie
Nijntje
6 plaatsers
Pagina 2 van 2
Pagina 2 van 2 • 1, 2
Re: Hoe zouden jullie dit doen (opzeggen KDV)
Lieskuh schreef:Ik zou altijd eerlijk zijn. Het zijn jouw kinderen en jij vind dat ze daar niet goed of op een juiste manier mee omgaan, dan zou ik dat gewoon ronduit zo zeggen. Dan voelen ze zich maar aangevallen, daar zou ik echt niet mee zitten.
Daar zou TO ook niet mee zitten denk ik maar ze was bang dat haar commentaar zijn weerslag zou hebben op de behandeling van haar kinderen op het KDV, de maand dat ze er nog zitten. Dus het was geen kwestie van bang zijn om ze te kwetsen of aan te vallen, volgens mij.
Gast- Gast
Wat ontzettend vervelend dat het zo gaat op het kdv van je kinderen. Ik vind het echt belachelijk dat je je zoontje niet mag voeden op het kdv. Op het kdv waar ik werk mogen ouders ook gewoon voedingen zelf komen geven, dat is zeker geen probleem, fijn juist als je als ouder niet hoeft te kolven maar het zo kan. En als je kindje honger heeft als je het komt halen of brengen dan is het toch juist fijn als je 'm meteen kan voeden.
Ik zou toch eerlijk zeggen dat je een kdv hebt gevonden dat meer aansluit bij jullie opvoeding/gedachten en dat je de laatste tijd hebt gemerkt dat het kdv waar je kinderen nu heen gaat toch niet zo goed aansluit bij over hoe jullie over bepaalde dingen denken.
Ik kan me haast niet voorstellen dat een leidster kinderen anders gaat behandelen als ze ergens kritisch op wordt aangesproken. Ik heb zelf ook ouders waar ik minder mee heb dan met andere ouders, maar de kinderen zijn me allemaal net zo lief.
Ik zou toch eerlijk zeggen dat je een kdv hebt gevonden dat meer aansluit bij jullie opvoeding/gedachten en dat je de laatste tijd hebt gemerkt dat het kdv waar je kinderen nu heen gaat toch niet zo goed aansluit bij over hoe jullie over bepaalde dingen denken.
Ik kan me haast niet voorstellen dat een leidster kinderen anders gaat behandelen als ze ergens kritisch op wordt aangesproken. Ik heb zelf ook ouders waar ik minder mee heb dan met andere ouders, maar de kinderen zijn me allemaal net zo lief.
Liadan- Ratel
- Aantal berichten : 7195
Punten : 7347
Registratiedatum : 18-11-10
Wat een belachelijke regel inderdaad.
Als ze echt zo onprofessioneel overkomen en je bent bang dat een verslechterde verstandhouding invloed heeft op de omgang met de kinderen, zou ik nu geen reden opgeven en gewoon opzeggen en na het opzegtermijn een klachtenbrief schrijven naar het hoofd of de overkoepelende organisatie. Misschien niet netjes, maar dat is dan jammer, daar hebben ze het dan zelf naar gemaakt. Als jij je kinderen anders niet met een prettig gevoel brengt dan gaat dat voor op wat al dan niet de meest nette manier is, vind ik.
Als ze echt zo onprofessioneel overkomen en je bent bang dat een verslechterde verstandhouding invloed heeft op de omgang met de kinderen, zou ik nu geen reden opgeven en gewoon opzeggen en na het opzegtermijn een klachtenbrief schrijven naar het hoofd of de overkoepelende organisatie. Misschien niet netjes, maar dat is dan jammer, daar hebben ze het dan zelf naar gemaakt. Als jij je kinderen anders niet met een prettig gevoel brengt dan gaat dat voor op wat al dan niet de meest nette manier is, vind ik.
Susan- Lady Post-a-lot
- Aantal berichten : 17731
Punten : 18567
Registratiedatum : 18-11-10
Nou, het is gelukt hoor. Ik vroeg de bazin of ze even een paar minuutjes voor me had en toen kon ik mijn verhaal doen.
Ik heb haar verteld dat we een plekje aangeboden hadden gekregen op een KDV dat in onze ogen beter aansloot op onze opvoeding en dat we hadden besloten op dat aanbod in te gaan. Zij gaf aan dat ze dat al wel een beetje aan had zien komen (ik had dus blijkbaar mijn punt eerder wel duidelijk gemaakt ). Ze reageerde eigenlijk wel heel positief en begripvol, en ik heb mijn zegje kunnen doen (ook dat het andere KDV meer pro-borstvoeding is en dat ik dat belangrijk vind, om mijn kind gewoon te kunnen voeden als het nodig is).
Al met al dus een positief gevoel overgehouden aan het gesprek (en nu maar hopen dat het inderdaad geen gevolgen heeft voor onze kinderen, maar misschien wel voor hun beleid).
Gast- Gast
fijn dat het gesprek goed verlopen is en hopelijk gaan ze hier wat mee doen! Vaak maak je je van tevoren drukker dan achteraf nodig was
Gast- Gast
Pagina 2 van 2 • 1, 2
Soortgelijke onderwerpen
» 5:00 wakker; wat doen jullie/zouden jullie doen?
» wat zouden jullie doen
» Wat zouden jullie doen?
» Zouden jullie dit doen ???
» wat zouden jullie doen
» Zouden jullie dit doen ???
Pagina 2 van 2
Permissies van dit forum: