wat zouden jullie doen
+3
Jasmine
Filoria
Sanne
7 plaatsers
Pagina 1 van 1
wat zouden jullie doen
Ben nu 5 weken zwanger, maar door miskraam in sept vind ik het nu wel weer heel spannend en ben ik toch wel onzeker. Nu heb ik net een afspraak gemaakt bij gyn, maar kon ik een afspraak maken bij 7 en 8 weken. Nu heb ik gekozen voor 8 omdat er meer zekerheid is, maar vind dat nu toch wel heel lang duren en kan dan ook niet bij eigen gyn.
Zouden jullie afspraak op 8 weken laten staan of toch bij 7 weken en dan kans dat er niet veel te zien is.
Zouden jullie afspraak op 8 weken laten staan of toch bij 7 weken en dan kans dat er niet veel te zien is.
nillis- Kletskop
- Aantal berichten : 1816
Punten : 1992
Registratiedatum : 22-11-10
Re: wat zouden jullie doen
Ik heb 2 keer een echo gehad met net 7 weken, en beide keren was er al best wat te zien al zeker een kloppend hartje.
Gast- Gast
Als je zo onzeker bent, zou ik de afspraak vervroegen als dat een optie is. Dan heb je wat eerder duidelijkheid. Volgens mij is er met 7 weken al hartactie te zien en mocht je minder ver blijken te zijn, dan zit je misschien wel even in spanning, maar dat zit je nu ook toch?
Sanne- Ratel
- Aantal berichten : 3628
Punten : 3755
Registratiedatum : 19-11-10
Weet je precies wanneer je eisprong was? Als je zeker weet dat je dan 7 weken bent is de kans groot dat je een mooi kloppend hartje ziet hoor. En als je echt een mooi kindje met armpjes en beentjes etc. wil zien zul je moeten wachten tot een week of 9/10.
Doe wat voor jou goed voelt!
Doe wat voor jou goed voelt!
Filoria- Ratel
- Aantal berichten : 4523
Punten : 4758
Registratiedatum : 15-01-11
Als je zeker weet dat je dan ook daadwerkelijk 7 weken bent (geweest), zou ik de afspraak proberen te vervroegen. Als er ook maar een kleine kans is dat je een dag of 2-3 minder ver kan zijn, zou ik de afspraak op 8 weken laten staan.
Met 6 weken kan er al hartactie te zien zijn, maar dat hoeft nog niet. Ik heb deze zwangerschap met 7+3 een echo met hartactie gehad. De meting gaf toen 7+1 aan. Een paar dagen daarvoor was er nog geen hartactie te zien.
Met 6 weken kan er al hartactie te zien zijn, maar dat hoeft nog niet. Ik heb deze zwangerschap met 7+3 een echo met hartactie gehad. De meting gaf toen 7+1 aan. Een paar dagen daarvoor was er nog geen hartactie te zien.
Jasmine- Ratel
- Aantal berichten : 3497
Punten : 3635
Registratiedatum : 30-05-11
Ik ben dan dinsdag 7 weken en zou woensdag de afspraak kunnen hebben, dus 7+1. Ik had een positieve ovulatietest op 2 januari en de eerste dag van de laatste menstruatie was 19 dec., dus kom zelf op deze berekening uit. Ik wil eigenlijk gewoon bevestiging dat er wat zit en hopelijk een kloppend hartje en daarna ga ik toch naar de vk en zal daar waarschijnlijk met 9 a 10 weken wel een echo krijgen.
nillis- Kletskop
Ik had bij 6+4 een echo, met 2 kloppende hartjes. Dus met een beetje geluk is er bij 7 weken echt wel iets te zien.
Gast- Gast
Ik had met 4-5 weken een echo en in week 6 zagen we zijn hartje! Dus ik zou als je 't te lang vindt duren je afspraak vervroegen
Paper Crown- Lady Post-a-lot
- Aantal berichten : 8224
Punten : 8955
Registratiedatum : 21-04-11
Bij mij zagen ze vorige week al twee hartjes, en toen zou ik volgens hun berekeningen 5,4 weken zijn geweest. En ook gisteren weer twee kleine hartjes gezien, met 6,3 weken. Volgens hun dan.
RioolSpook- Prater
- Aantal berichten : 824
Punten : 905
Registratiedatum : 18-11-10
Beetje over de angst dat het er toch 3 of 4 blijken te zijn heen?RioolSpook schreef:Bij mij zagen ze vorige week al twee hartjes, en toen zou ik volgens hun berekeningen 5,4 weken zijn geweest. En ook gisteren weer twee kleine hartjes gezien, met 6,3 weken. Volgens hun dan.
Gast- Gast
Als je zo onzeker bent en je vindt het toch te lang duren zou ik wel bellen voor een vroegere afspraak. Ik heb vorige week dinsdag een echo gehad en volgens de berekeningen was ik net 6 weken. We konden al duidelijk een vruchtje zien en een kloppend hartje!
Mida4you- Ratel
- Aantal berichten : 4902
Punten : 5740
Registratiedatum : 27-12-10
Haha ja, zeker na gisteren. Al schrok k wel ff toen ik dus drie dingetjes zag. Maar dat leek het dooierzakje te zijnStofzuiger schreef:Beetje over de angst dat het er toch 3 of 4 blijken te zijn heen?RioolSpook schreef:Bij mij zagen ze vorige week al twee hartjes, en toen zou ik volgens hun berekeningen 5,4 weken zijn geweest. En ook gisteren weer twee kleine hartjes gezien, met 6,3 weken. Volgens hun dan.
RioolSpook- Prater
Ik heb de afspraak een week vervroegd, dus nu op woensdag 6 febr. om 10.30 uur, dus nog 2 weekjes wachten.
nillis- Kletskop
Fijn nillis! Die twee weekjes zijn vast zo voorbij en dan hoop ik dat je een goede echo hebt!
RioolSpook- Prater
Soortgelijke onderwerpen
» 5:00 wakker; wat doen jullie/zouden jullie doen?
» Wat zouden jullie doen?
Pagina 1 van 1
Permissies van dit forum: