Zeg maar Yes
Wilt u reageren op dit bericht? Maak met een paar klikken een account aan of log in om door te gaan.

Ideeen vliegvakantie kindje 2 jr en een baby 6 mnd??

3 plaatsers

Ga naar beneden

Ideeen vliegvakantie kindje 2 jr en een baby 6 mnd?? Empty Ideeen vliegvakantie kindje 2 jr en een baby 6 mnd??

Bericht  Nana za 5 feb 2011 - 8:54

Hallo meiden!

Hebben jullie leuke ideeen voor mij? Mijn ouders zijn dit jaar dertig jaar getrouwd en hebben mij en mijn broer gevraagd een vakantie te boeken van een week om met z'n allen (mijn ouders (52jr) , broer (26), mijn man, ikzelf, zoontje (2) en ons babytje (ongeveer 6 mnd)) naar toe te gaan. Zij willen graag dat de hele vakantie een verrassing voor hen blijft tot de dag van vertrek.

Er zijn een paar dingen waar we rekening mee moeten houden:
- Reisgezelschap
- Mijn moeder wil graag vliegen omdat ze dat zo leuk vindt (maar ook niet te lang want het is maar een week)
- Er moet voor iedereen iets te doen zijn
- Geschikt voor met jonge kinderen
- Vertrek in september

Wie kent er leuke bestemmingen of accomodaties?

Alvast bedankt!
Nana
Nana
Prater
Prater

Aantal berichten : 1219
Punten : 1452
Registratiedatum : 15-12-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Ideeen vliegvakantie kindje 2 jr en een baby 6 mnd?? Empty Re: Ideeen vliegvakantie kindje 2 jr en een baby 6 mnd??

Bericht  Gast za 5 feb 2011 - 9:24

Wij gaan in mei naar Oludeniz in Turkije.
Een rustig dorpje maar waar je met het busje zo bent. (Kost geen knoop)
Het eten is er perfect, er is kinderanimatie en er is een kinderzwembad (en ook voor de volwassene uiterraard).

Ik weet niet of het binnen een bepaald budget moet passen maar wij zijn voor ons drietjes 1100.- kwijt voor 12 dagen.
Het is een All in vakantie.

Gast
Gast

Ideeen vliegvakantie kindje 2 jr en een baby 6 mnd?? Empty Re: Ideeen vliegvakantie kindje 2 jr en een baby 6 mnd??

Bericht  Nana za 5 feb 2011 - 22:25

Hoi Hazeltje!

Bedankt voor je reactie! Heet het dorpje zo of is dat de accomodatie? Ik ga even googlen zo dan!
Nana
Nana
Prater
Prater

Bericht  Gast za 5 feb 2011 - 22:43

Zo heet het dorpje.
Het heet Turquoize hotel.

Is een familie hotel.
Mijn ouders zijn er een aantal keren geweest.
Op Zoover komt het ook goed uit de beoordelingen.

Gast
Gast

Bericht  Tazz za 5 feb 2011 - 22:46

Als ik jullie was zou ik naar Macedonië gaan. En dan vooral naar Ohrid (Het meer van Ohrid) is echt geweldig en in September is het daar nog heerlijk weer!
Het is goedkoop en de mensen zijn enorm vriendelijk, de omgeving en natuur is geweldig en er is enorm veel te doen.
Tazz
Tazz
Prater
Prater

Aantal berichten : 1261
Punten : 1383
Registratiedatum : 19-11-10

Bericht  Roos zo 6 feb 2011 - 0:01

Wij zijn in mei (ik 30 weken zwanger) naar zuid-spanje geweest voor een weekje.
Is ontzettend goed bevallen, prachtige omgeving, goed hotel (Riu Chiclana) en niet te ver vliegen.
In september/oktober gaan we waarschijnlijk weer maar dan met een zoontje van 13 maanden!

Wel een ontzettend leuk idee van je ouders!

Roos
Prater
Prater

Aantal berichten : 860
Punten : 931
Registratiedatum : 18-11-10

Bericht  Nana zo 6 feb 2011 - 2:24

Tazz en Roos - bedankt voor jullie tips! Wat het extra leuk maakt is dat het bestemmingen zijn waar mijn ouders nog niet geweest zijn (en ze hebben al de nodige Europa traipjes gemaakt). Ik schrijf ze op mijn lijstje! Super dat jullie zo meedenken!

@ Tazz- heb je in dat dorp ook een naam van een accomodatie die geschikt is voor met kleine kindjes?
Nana
Nana
Prater
Prater

Bericht  Gesponsorde inhoud

Gesponsorde inhoud

Terug naar boven

- Soortgelijke onderwerpen

Permissies van dit forum: