Wie heeft de zomervakantie al geboekt?
+14
Mermaid
Caribbeanlover
Bacio
Raindrop
Annie24
Arwyn
Sarah1985
Pancake
TukTuk
Mizz_S
Ilovethe90s
Blond
_Lacey_
Middleme
18 plaatsers
Pagina 3 van 3
Pagina 3 van 3 • 1, 2, 3
Re: Wie heeft de zomervakantie al geboekt?
Jaaaa in februari gaan mijn vriend en ik 10 dagen 'overwinteren' in Egypte..
Pannetoet- Kletskop
- Aantal berichten : 2192
Punten : 2318
Registratiedatum : 18-11-10
Ik_zelf_87 schreef:Jaaaa in februari gaan mijn vriend en ik 10 dagen 'overwinteren' in Egypte..
lekker waar gaan jullie heen?
Gast- Gast
Aziraphale schreef:Caribbeanlover schreef:Aziraphale schreef:Samos ís een mooi eiland Misschien niet tropisch, maar dat hoeft voor ons niet. Met Griekenland hebben wij gewoon iets, fijn land en lieve mensen.
Ik ben niet bang voor spijt, zou niet weten waarom
Was maar en vraag hoor. Oke dan is het goed en jullie moeten lekker doen wat jullie zelf willen. Ik had wel op een tropisch eiland willen trouwen, maar dan wel met familie. Helaas is dat best duur. Een oud klasgenote heeft dat wel gedaan, heerlijk op Curacao...........wauwww (dat rijmt).
Ik begrijp je even niet, ik geef toch antwoord op je vraag? Ik voelde me niet aangevallen hoor, dacht je dat soms?
Het is inderdaad erg duur, wij betalen ook een flink bedrag voor slechts een dagje met z'n tweeën trouwen. Helaas is het vrij prijzig om de weddingplanner in de arm te nemen, maar we hebben haar echt nodig ivm alle vertalingen van de officiële documenten en om het ook in NL geldig te laten zijn en contacten die zij heeft op het eiland.
Ik dacht omdat je mij misschien zou zien als een bemoeial terwijl ik het goed bedoel snap je. Hoe lang blijven jullie daarna daar nog?
Caribbeanlover- Ratel
- Aantal berichten : 5975
Punten : 6809
Registratiedatum : 28-11-11
Kexter schreef:Wij wilde vorig jaar ook wachten maar uiteindelijk zijn we mede daardoor nooit vertrokken....
Dus ik heb alvast maar wat geregeld voor komende zomer... We gaan in mei 8 dagen naar Turkije en in juli willen we 2 weken met 8 vrienden naar Hongarije.
1 week in een appartement in Boedapest en week 2 een auto huren en richting het Balatonmeer in een huurtent. Heb er nu al zin in!! Weer eens wat anders...
Zonde zeg dat het toen niet doorging. Er was toch wel iets vrij?
Caribbeanlover- Ratel
Ik_zelf_87 schreef:Jaaaa in februari gaan mijn vriend en ik 10 dagen 'overwinteren' in Egypte..
Lekker zeg. Lijkt mij zo raar idee he, je gaat hier weg met winterjas en al en daar kan je de hele dag in bikini lopen. Zo maf dat in Nederland wat amper 5 uur vliegen is iedereen kouwkleumt haha zou ik ook wel eens willen.
Waar ga je heen idd en welk hotel?
Wij gaan volgend jaar misschien naar Egypte en ideeen mbt hotels zijn altijd welkom.
Caribbeanlover- Ratel
Caribbeanlover schreef:Aziraphale schreef:Caribbeanlover schreef:Aziraphale schreef:Samos ís een mooi eiland Misschien niet tropisch, maar dat hoeft voor ons niet. Met Griekenland hebben wij gewoon iets, fijn land en lieve mensen.
Ik ben niet bang voor spijt, zou niet weten waarom
Was maar en vraag hoor. Oke dan is het goed en jullie moeten lekker doen wat jullie zelf willen. Ik had wel op een tropisch eiland willen trouwen, maar dan wel met familie. Helaas is dat best duur. Een oud klasgenote heeft dat wel gedaan, heerlijk op Curacao...........wauwww (dat rijmt).
Ik begrijp je even niet, ik geef toch antwoord op je vraag? Ik voelde me niet aangevallen hoor, dacht je dat soms?
Het is inderdaad erg duur, wij betalen ook een flink bedrag voor slechts een dagje met z'n tweeën trouwen. Helaas is het vrij prijzig om de weddingplanner in de arm te nemen, maar we hebben haar echt nodig ivm alle vertalingen van de officiële documenten en om het ook in NL geldig te laten zijn en contacten die zij heeft op het eiland.
Ik dacht omdat je mij misschien zou zien als een bemoeial terwijl ik het goed bedoel snap je. Hoe lang blijven jullie daarna daar nog?
Ik vind het juist leuk dat je interesse toont Als ik je een bemoeial vind, dan zal ik het zeggen hoor.
We gaan in totaal 12 dagen, na de bruiloft zijn we er nog 5 dagen.
Aziraphale- Ratel
- Aantal berichten : 4221
Punten : 4456
Registratiedatum : 19-11-10
Is goed, zeg maar als ik zo ben/doe. Spannend joh je bruiloft.
Caribbeanlover- Ratel
Pagina 3 van 3 • 1, 2, 3
Soortgelijke onderwerpen
» Zomervakantie al geboekt, of plannen?
» Wie heeft er onlangs een vakantie geboekt bij Centerparcs?
» Naar new york alleen?
» Zomervakantie
» We hebben geboekt.
» Wie heeft er onlangs een vakantie geboekt bij Centerparcs?
» Naar new york alleen?
» Zomervakantie
» We hebben geboekt.
Pagina 3 van 3
Permissies van dit forum: