Zeg maar Yes
Wilt u reageren op dit bericht? Maak met een paar klikken een account aan of log in om door te gaan.

Wie heeft de zomervakantie al geboekt?

+14
Mermaid
Caribbeanlover
Bacio
Raindrop
Annie24
Arwyn
Sarah1985
Pancake
TukTuk
Mizz_S
Ilovethe90s
Blond
_Lacey_
Middleme
18 plaatsers

Pagina 3 van 3 Vorige  1, 2, 3

Ga naar beneden

Wie heeft de zomervakantie al geboekt? - Pagina 3 Empty Re: Wie heeft de zomervakantie al geboekt?

Bericht  Pannetoet di 13 nov 2012 - 9:16

Jaaaa in februari gaan mijn vriend en ik 10 dagen 'overwinteren' in Egypte..Very Happy☀
Pannetoet
Pannetoet
Kletskop
Kletskop

Aantal berichten : 2192
Punten : 2318
Registratiedatum : 18-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Wie heeft de zomervakantie al geboekt? - Pagina 3 Empty Re: Wie heeft de zomervakantie al geboekt?

Bericht  Gast wo 14 nov 2012 - 0:22

Ik_zelf_87 schreef:Jaaaa in februari gaan mijn vriend en ik 10 dagen 'overwinteren' in Egypte..Very Happy☀

lekker waar gaan jullie heen?

Gast
Gast

Bericht  Caribbeanlover wo 14 nov 2012 - 0:24

Aziraphale schreef:
Caribbeanlover schreef:
Aziraphale schreef:Samos ís een mooi eiland Laughing Misschien niet tropisch, maar dat hoeft voor ons niet. Met Griekenland hebben wij gewoon iets, fijn land en lieve mensen.
Ik ben niet bang voor spijt, zou niet weten waarom Wie heeft de zomervakantie al geboekt? - Pagina 3 561177

Was maar en vraag hoor. Oke dan is het goed en jullie moeten lekker doen wat jullie zelf willen. Ik had wel op een tropisch eiland willen trouwen, maar dan wel met familie. Helaas is dat best duur. Een oud klasgenote heeft dat wel gedaan, heerlijk op Curacao...........wauwww (dat rijmt).

Ik begrijp je even niet, ik geef toch antwoord op je vraag? Ik voelde me niet aangevallen hoor, dacht je dat soms?

Het is inderdaad erg duur, wij betalen ook een flink bedrag voor slechts een dagje met z'n tweeën trouwen. Helaas is het vrij prijzig om de weddingplanner in de arm te nemen, maar we hebben haar echt nodig ivm alle vertalingen van de officiële documenten en om het ook in NL geldig te laten zijn en contacten die zij heeft op het eiland.

Ik dacht omdat je mij misschien zou zien als een bemoeial terwijl ik het goed bedoel snap je. Hoe lang blijven jullie daarna daar nog?

Caribbeanlover
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 5975
Punten : 6809
Registratiedatum : 28-11-11

Bericht  Caribbeanlover wo 14 nov 2012 - 0:25

Kexter schreef:Wij wilde vorig jaar ook wachten maar uiteindelijk zijn we mede daardoor nooit vertrokken....

Dus ik heb alvast maar wat geregeld voor komende zomer... We gaan in mei 8 dagen naar Turkije en in juli willen we 2 weken met 8 vrienden naar Hongarije.

1 week in een appartement in Boedapest en week 2 een auto huren en richting het Balatonmeer in een huurtent. Heb er nu al zin in!! Wie heeft de zomervakantie al geboekt? - Pagina 3 561177 Weer eens wat anders...

Zonde zeg dat het toen niet doorging. Er was toch wel iets vrij?

Caribbeanlover
Ratel
Ratel

Bericht  Caribbeanlover wo 14 nov 2012 - 0:27

Ik_zelf_87 schreef:Jaaaa in februari gaan mijn vriend en ik 10 dagen 'overwinteren' in Egypte..Very Happy☀

Lekker zeg. Lijkt mij zo raar idee he, je gaat hier weg met winterjas en al en daar kan je de hele dag in bikini lopen. Zo maf dat in Nederland wat amper 5 uur vliegen is iedereen kouwkleumt haha zou ik ook wel eens willen.

Waar ga je heen idd en welk hotel?

Wij gaan volgend jaar misschien naar Egypte en ideeen mbt hotels zijn altijd welkom.

Caribbeanlover
Ratel
Ratel

Bericht  Aziraphale wo 14 nov 2012 - 7:07

Caribbeanlover schreef:
Aziraphale schreef:
Caribbeanlover schreef:
Aziraphale schreef:Samos ís een mooi eiland Laughing Misschien niet tropisch, maar dat hoeft voor ons niet. Met Griekenland hebben wij gewoon iets, fijn land en lieve mensen.
Ik ben niet bang voor spijt, zou niet weten waarom Wie heeft de zomervakantie al geboekt? - Pagina 3 561177

Was maar en vraag hoor. Oke dan is het goed en jullie moeten lekker doen wat jullie zelf willen. Ik had wel op een tropisch eiland willen trouwen, maar dan wel met familie. Helaas is dat best duur. Een oud klasgenote heeft dat wel gedaan, heerlijk op Curacao...........wauwww (dat rijmt).

Ik begrijp je even niet, ik geef toch antwoord op je vraag? Ik voelde me niet aangevallen hoor, dacht je dat soms?

Het is inderdaad erg duur, wij betalen ook een flink bedrag voor slechts een dagje met z'n tweeën trouwen. Helaas is het vrij prijzig om de weddingplanner in de arm te nemen, maar we hebben haar echt nodig ivm alle vertalingen van de officiële documenten en om het ook in NL geldig te laten zijn en contacten die zij heeft op het eiland.

Ik dacht omdat je mij misschien zou zien als een bemoeial terwijl ik het goed bedoel snap je. Hoe lang blijven jullie daarna daar nog?

Ik vind het juist leuk dat je interesse toont Wink Als ik je een bemoeial vind, dan zal ik het zeggen hoor.
We gaan in totaal 12 dagen, na de bruiloft zijn we er nog 5 dagen.
Aziraphale
Aziraphale
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 4221
Punten : 4456
Registratiedatum : 19-11-10

Bericht  Caribbeanlover wo 14 nov 2012 - 8:42

Is goed, zeg maar als ik zo ben/doe. Spannend joh je bruiloft.Very Happy

Caribbeanlover
Ratel
Ratel

Bericht  Gesponsorde inhoud

Gesponsorde inhoud

Pagina 3 van 3 Vorige  1, 2, 3

Terug naar boven

- Soortgelijke onderwerpen

Permissies van dit forum: