Zeg maar Yes
Wilt u reageren op dit bericht? Maak met een paar klikken een account aan of log in om door te gaan.

Wie heeft de zomervakantie al geboekt?

+14
Mermaid
Caribbeanlover
Bacio
Raindrop
Annie24
Arwyn
Sarah1985
Pancake
TukTuk
Mizz_S
Ilovethe90s
Blond
_Lacey_
Middleme
18 plaatsers

Pagina 2 van 3 Vorige  1, 2, 3  Volgende

Ga naar beneden

Wie heeft de zomervakantie al geboekt? - Pagina 2 Empty Re: Wie heeft de zomervakantie al geboekt?

Bericht  Gast do 8 nov 2012 - 23:44

Caribbeanlover schreef:Angelnyn, je hoeft me niet te behandelen als een klein kind hoor, ik snap het heus wel!
Nouja, dat vraag ik me af. Je kunt niet in de portemonnee van een ander kijken en ik vind het eigenlijk bijzonder ongepast om maar te roepen dat mensen vast wel iets kunnen missen voor een vakantie. Dat jouw prioriteit nu bij vakantie ligt is jouw ding, maar anderen hebben misschien andere prioriteiten en noodzakelijke uitgaven.

Gast
Gast

Terug naar boven Ga naar beneden

Wie heeft de zomervakantie al geboekt? - Pagina 2 Empty Re: Wie heeft de zomervakantie al geboekt?

Bericht  Caribbeanlover do 8 nov 2012 - 23:56

Ik zeg nergens dat ik het over 500,00 heb of een ander bedrag. Ik kan idd niet andermans porto kijken.

Caribbeanlover
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 5975
Punten : 6809
Registratiedatum : 28-11-11

Bericht  Gast vr 9 nov 2012 - 0:08

Nee die 500 euro heb ik ook al gewijzigd want dat stond er een beetje raar. Maar het valt me wel vaker op dat jij het best moeilijk vindt om te begrijpen dat mensen geen geld voor een vakantie kunnen/willen missen, ookal is het maar een beetje.

Gast
Gast

Bericht  Caribbeanlover vr 9 nov 2012 - 0:46

Rolling Eyes

Caribbeanlover
Ratel
Ratel

Bericht  Gast vr 9 nov 2012 - 0:48

Ik zie dat je een bepaalde smiley ontdekt hebt. Persoonlijk vind ik deze leuker: laughcry

Gast
Gast

Bericht  Caribbeanlover vr 9 nov 2012 - 0:58

Wie heeft de zomervakantie al geboekt? - Pagina 2 281626781

Caribbeanlover
Ratel
Ratel

Bericht  Aziraphale zo 11 nov 2012 - 6:46

Wij hebben geboekt voor de meivakantie; 12 dagen naar Samos. Als we terugkomen, zijn we getrouwd <3
Aziraphale
Aziraphale
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 4221
Punten : 4456
Registratiedatum : 19-11-10

Bericht  Arwyn zo 11 nov 2012 - 6:59

Daar ben ik dus nog echt niet mee bezig hè.
Als we een maand van tevoren weten waar we heen gaan, is dat al heel vroeg, haha.
Arwyn
Arwyn
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 7279
Punten : 7787
Registratiedatum : 17-11-10

Bericht  Annie24 zo 11 nov 2012 - 7:38

Eind juni gaan we naar CP de Huttenheugte. Nu al geboekt omdat het met alle kortingen er af dan goedkoper is dan een last minuten tegen die tijd.

In december gaan we ook nog een midweekje naar Zeeland met de kerst.
Annie24
Annie24
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 4225
Punten : 4676
Registratiedatum : 18-11-10

Bericht  Caribbeanlover zo 11 nov 2012 - 8:37

Aziraphale schreef:Wij hebben geboekt voor de meivakantie; 12 dagen naar Samos. Als we terugkomen, zijn we getrouwd Wie heeft de zomervakantie al geboekt? - Pagina 2 2970661624

Gaan jullie zonder de families stiekem trouwen?

Caribbeanlover
Ratel
Ratel

Bericht  Aziraphale zo 11 nov 2012 - 8:56

Caribbeanlover schreef:
Aziraphale schreef:Wij hebben geboekt voor de meivakantie; 12 dagen naar Samos. Als we terugkomen, zijn we getrouwd Wie heeft de zomervakantie al geboekt? - Pagina 2 2970661624

Gaan jullie zonder de families stiekem trouwen?

Ja, en zonder vrienden. Gewoon wij samen smile

Edit: niet stiekem dus, iedereen weet het gewoon.

Laatst aangepast door Aziraphale op zo 11 nov 2012 - 10:45; in totaal 1 keer bewerkt
Aziraphale
Aziraphale
Ratel
Ratel

Bericht  Caribbeanlover zo 11 nov 2012 - 10:43

Spannend zeg. Ben benieuwd hoe ze reageren. Hoe zit het dan met getuigen? Waarom willen jullie het zo? Ben je niet bang dat iemand erachter komt door hier te lezen?

Caribbeanlover
Ratel
Ratel

Bericht  Aziraphale zo 11 nov 2012 - 10:44

Oh, ik heb over het woordje stiekem heen gelezen...het is niet stiekem smile Iedereen weet het ook al.

We hebben ervoor gekozen omdat we dit leuker vinden, gewoon wij samen en geen gedoe. Getuigen komt wel goed, de weddingplanner op locatie kan getuigen en we vinden vast nog wel iemand, of anders de fotografe.
Aziraphale
Aziraphale
Ratel
Ratel

Bericht  Caribbeanlover zo 11 nov 2012 - 10:50

Aha oke dan. Wel goed aan de ene kant dat jullie het gezegd hebben. Hoe reageerde met name jullie ouders? Aan de andere kant had ik denk ik niks gezegd, ik bedoel we wilen het samen en dan gaat niemand dat wat aan.

Caribbeanlover
Ratel
Ratel

Bericht  Aziraphale zo 11 nov 2012 - 10:53

Ik wilde juist niet liegen en het verzwijgen, dan zou ik me toch nog rot voelen op de dag zelf. Nu is het gewoon een hele bewuste keuze en respecteert iedereen dit. Tuurlijk vinden mijn moeder en m'n schoonouders het jammer dat ze er niet bij zijn, maar ze zijn ook gewoon heel blij voor ons. Wij maken er geen 'big deal' van, we willen gewoon samen trouwen zonder poeha en zeker niet stiekem Wink
Aziraphale
Aziraphale
Ratel
Ratel

Bericht  Caribbeanlover zo 11 nov 2012 - 21:03

Aha da''s duidelijk. Denk je niet dat je later spijt zal krijgen?

Waarom Griekenland en niet een mooi tropisch eiland?

Caribbeanlover
Ratel
Ratel

Bericht  Aziraphale ma 12 nov 2012 - 6:17

Samos ís een mooi eiland Laughing Misschien niet tropisch, maar dat hoeft voor ons niet. Met Griekenland hebben wij gewoon iets, fijn land en lieve mensen.
Ik ben niet bang voor spijt, zou niet weten waarom smile
Aziraphale
Aziraphale
Ratel
Ratel

Bericht  Raindrop ma 12 nov 2012 - 6:53

Wat leuk, Azira! Het lijkt me heerlijk om in een ander (zonnig) land te trouwen Wie heeft de zomervakantie al geboekt? - Pagina 2 561177 Zeker ook als je beide iets hebt met dat land.
Raindrop
Raindrop
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 5054
Punten : 5284

Bericht  Bacio ma 12 nov 2012 - 7:04

Ik ga over 3 weken nog op zomervakantie!

Bacio
Prater
Prater

Aantal berichten : 991
Punten : 1150
Registratiedatum : 27-11-11

Bericht  Aziraphale ma 12 nov 2012 - 7:10

Raindrop schreef:Wat leuk, Azira! Het lijkt me heerlijk om in een ander (zonnig) land te trouwen Wie heeft de zomervakantie al geboekt? - Pagina 2 561177 Zeker ook als je beide iets hebt met dat land.

Bedankt! Lief van je smile
Aziraphale
Aziraphale
Ratel
Ratel

Bericht  Caribbeanlover ma 12 nov 2012 - 22:10

Aziraphale schreef:Samos ís een mooi eiland Laughing Misschien niet tropisch, maar dat hoeft voor ons niet. Met Griekenland hebben wij gewoon iets, fijn land en lieve mensen.
Ik ben niet bang voor spijt, zou niet weten waarom Wie heeft de zomervakantie al geboekt? - Pagina 2 561177

Was maar en vraag hoor. Oke dan is het goed en jullie moeten lekker doen wat jullie zelf willen. Ik had wel op een tropisch eiland willen trouwen, maar dan wel met familie. Helaas is dat best duur. Een oud klasgenote heeft dat wel gedaan, heerlijk op Curacao...........wauwww (dat rijmt).

Caribbeanlover
Ratel
Ratel

Bericht  Mermaid ma 12 nov 2012 - 22:14

Afgelopen zomer hebben we onze vakantie ook pas 2 weken van te voren geboekt, gok dat het nu ook zo zal gaan, als we al op vakantie gaan.
Mermaid
Mermaid
Kletskop
Kletskop

Aantal berichten : 2663
Punten : 2814

Bericht  Kexter di 13 nov 2012 - 8:13

Wij wilde vorig jaar ook wachten maar uiteindelijk zijn we mede daardoor nooit vertrokken....

Dus ik heb alvast maar wat geregeld voor komende zomer... We gaan in mei 8 dagen naar Turkije en in juli willen we 2 weken met 8 vrienden naar Hongarije.

1 week in een appartement in Boedapest en week 2 een auto huren en richting het Balatonmeer in een huurtent. Heb er nu al zin in!! Wie heeft de zomervakantie al geboekt? - Pagina 2 561177 Weer eens wat anders...
Kexter
Kexter
Fluisteraar
Fluisteraar

Aantal berichten : 122
Punten : 155

Bericht  Winegum di 13 nov 2012 - 8:20

Nee, voor de zomervakantie nog niet. Dit jaar ben ik klaar met school en hoeven we niet meer in de duurste periode van het jaar te gaan. We willen ergens rond september weggaan. Een rondreis door Amerika gaat het waarschijnlijk worden. Dus we hebben nog genoeg te onderzoeken.

Winegum
Prater
Prater

Aantal berichten : 1283
Punten : 1456
Registratiedatum : 06-12-10

Bericht  Aziraphale di 13 nov 2012 - 8:21

Caribbeanlover schreef:
Aziraphale schreef:Samos ís een mooi eiland Laughing Misschien niet tropisch, maar dat hoeft voor ons niet. Met Griekenland hebben wij gewoon iets, fijn land en lieve mensen.
Ik ben niet bang voor spijt, zou niet weten waarom Wie heeft de zomervakantie al geboekt? - Pagina 2 561177

Was maar en vraag hoor. Oke dan is het goed en jullie moeten lekker doen wat jullie zelf willen. Ik had wel op een tropisch eiland willen trouwen, maar dan wel met familie. Helaas is dat best duur. Een oud klasgenote heeft dat wel gedaan, heerlijk op Curacao...........wauwww (dat rijmt).

Ik begrijp je even niet, ik geef toch antwoord op je vraag? Ik voelde me niet aangevallen hoor, dacht je dat soms?

Het is inderdaad erg duur, wij betalen ook een flink bedrag voor slechts een dagje met z'n tweeën trouwen. Helaas is het vrij prijzig om de weddingplanner in de arm te nemen, maar we hebben haar echt nodig ivm alle vertalingen van de officiële documenten en om het ook in NL geldig te laten zijn en contacten die zij heeft op het eiland.
Aziraphale
Aziraphale
Ratel
Ratel

Bericht  Gesponsorde inhoud

Gesponsorde inhoud

Pagina 2 van 3 Vorige  1, 2, 3  Volgende

Terug naar boven

- Soortgelijke onderwerpen

Permissies van dit forum: