Column over Mariska Orbán-de Haas/Tim Ribberink
+18
Chocolate Cookie
Peanut
Mamsie
RYW
Spring
Sazzle
loura
Sterre
studiebol
Phileine
SuperGrover
Jade
Susan
Happy
M@niek
Marin
Puggle
Caribbeanlover
22 plaatsers
Pagina 5 van 5
Pagina 5 van 5 • 1, 2, 3, 4, 5
Re: Column over Mariska Orbán-de Haas/Tim Ribberink
Eucalypta schreef:Dat zeg ik volgens mij ook nergens
Klopt, ik vul je alleen maar aan, want dat er ook tegengehouden mogen komen zeg je ook nergens
Rood, ik weet niet over welk welles-nietesspelletje het hebt, dus vanzelfsprekend doe ik ook niet mee
RYW- Ratel
- Aantal berichten : 4484
Punten : 5076
Registratiedatum : 18-11-10
Dat zeg ik wél lees maar na. Ik zeg dat je in gesprek kunt gaan, discussie kunt voeren, als het maar respectvol blijft.
Gast- Gast
kijkEucalypta schreef:Waarom ben je dan tot in je ziel beledigd? Er zijn altijd mensen die het niet met je eens zijn. Tikje overdreven om dan meteen tot in je ziel beledigd te zijn. Elke mening beledigd minstens een paar mensen. Beetje relativeren kan geen kwaad zeg, je mag in Nederland gewoon homo zijn en kinderen hebben, en dan is er één mevrouw die verkondigt dat dat niet mag, en dan ben je tot in je ziel beledigd? Ik snap dat het geen prettige dingen zijn om te horen, maar lees jij nooit eens iets waardoor jij beledigd bent omdat het over keuzes gaat die jij maakt/dingen die jou persoonljk aangaan? Dat is toch geen reden om allerlei toeren uit te gaan halen en een ander belachelijk te maken?RYW schreef:Eucalypta schreef:Ik weet dat die collumn niet van haar was, maar de uitspraken wel. En die brief die Derpy hier plaatste is óók van haar. Daar doelde ik op. Maar ik ben het dan wel niet met haar eens (alhoewel sommige punten uit die brief over abortus echt wel hout sneden, het zijn namelijk geen hoogopgeleide zelfstandige vrouwen die abortus komen doen, over het algemeen, maar meer vrouwen die dat uit nood doen en die zou je misschien ook anders kunnen helpen dan met een abortus), maar ze mag zeggen wat ze wil lijkt me.
Tuurlijk. En de homo's en vrouwen die abortus gepleegd hebben en tot in hun ziel en hun zijn beledigd mogen daar ook heel boos om zijn, en die mogen zeggen dat ze haar daarom niet kunnen uitstaan. Toch? Die vrijheid van meningsuiting geldt natuurlijk beide kanten op.
Boos zijn, prima. In gesprek of discussie gaan, ook prima. Maar met z'n allen 1 iemand belachelijk maken om een mening, dat vind ik te ver gaan.
Gast- Gast
Pagina 5 van 5 • 1, 2, 3, 4, 5
Pagina 5 van 5
Permissies van dit forum: