Zeg maar Yes
Wilt u reageren op dit bericht? Maak met een paar klikken een account aan of log in om door te gaan.

Column over Mariska Orbán-de Haas/Tim Ribberink

+18
Chocolate Cookie
Peanut
Mamsie
RYW
Spring
Sazzle
loura
Sterre
studiebol
Phileine
SuperGrover
Jade
Susan
Happy
M@niek
Marin
Puggle
Caribbeanlover
22 plaatsers

Pagina 1 van 5 1, 2, 3, 4, 5  Volgende

Ga naar beneden

Column over Mariska Orbán-de Haas/Tim Ribberink Empty Column over Mariska Orbán-de Haas/Tim Ribberink

Bericht  Derpy wo 7 nov 2012 - 22:52

Wat vinden jullie hiervan?

Ik dacht eerst dat zij die column had geschreven en was echt geschokt, maar het is dus een column van Luuk Koelman, zogenaamd namens haar.
Nogal een onorthodoxe methode, maar hij bereikt zo te zien wel wat hij wil bereiken.
Het is in mijn ogen ook een gestoord mens en dit zijn uitspraken die ze in het echt ook doet, al dan genuanceerder.

http://www.metronieuws.nl/columns/lieve-moeder-van-tim-ribberink/SrZlkg!t8FcbEpw2mdkE/
Derpy
Derpy
Prater
Prater

Aantal berichten : 573
Punten : 600
Registratiedatum : 16-09-12

Terug naar boven Ga naar beneden

Column over Mariska Orbán-de Haas/Tim Ribberink Empty Re: Column over Mariska Orbán-de Haas/Tim Ribberink

Bericht  Caribbeanlover wo 7 nov 2012 - 22:56

Ik wilde het net plaatsen, maar toch ff gechecked of het er al stond.

Echt ziek dit, dat mens is ziek! :shock:Waarom schrijft die lul onder een vrouwennaam?

Caribbeanlover
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 5975
Punten : 6809
Registratiedatum : 28-11-11

Column over Mariska Orbán-de Haas/Tim Ribberink Empty Re: Column over Mariska Orbán-de Haas/Tim Ribberink

Bericht  Susan wo 7 nov 2012 - 22:57

Ik vind het wel erg ver gaan om iemand zo'n column in de mond te leggen, hoe controversieel zo iemand dan ook is in haar uitspraken. Er zullen zat mensen zijn die deken dat zij dit echt geschreven heeft.
Susan
Susan
Lady Post-a-lot
Lady Post-a-lot

Aantal berichten : 17731
Punten : 18567
Registratiedatum : 18-11-10

Bericht  Puggle wo 7 nov 2012 - 22:59

Jee wat een ontzettend naar en vervelend stuk om te lezen zeg! Nee daar kan ik helemaal niks mee.
Puggle
Puggle
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 4580
Punten : 4745
Registratiedatum : 23-01-12

Bericht  M@niek wo 7 nov 2012 - 23:11

Ik vind dit echt te ver gaan!
M@niek
M@niek
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 3385
Punten : 3607
Registratiedatum : 17-11-10

Bericht  Caribbeanlover wo 7 nov 2012 - 23:12

Echt te belachelijk voor woorden dat Metro dit heeft geplaatst en niemand zo slim was om te bedenken dat het een triest bericht is.

Caribbeanlover
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 5975
Punten : 6809
Registratiedatum : 28-11-11

Bericht  Marin wo 7 nov 2012 - 23:16

Ok wacht even.

Er is dus een nogal controversiele, conservatieve vrouw genaamd Mariska Orbán-de Haas met ideeen uit het jaar nul. Maar die heeft niet die column geschreven, dat heeft iemand genaamd Luuk Koelman gedaan, alsof ie háár was. Over de zelfmoord van die Tim Ribberink.

Ik snap 't.

Ik schrok eerst met name omdat ik dacht dat dit echt was, dat iemand dit echt zo zou zeggen. Ik mag dan hopen dat dit een sterk overdreven satire is. Maar dan nog vind ik dat een hele domme zet. Inderdaad zullen er genoeg mensen zijn die denken dat dit daadwerkelijk uit haar eigen mond komt.

Marin
Marin
Lady Post-a-lot
Lady Post-a-lot

Aantal berichten : 20018
Punten : 21336
Registratiedatum : 08-07-11

Bericht  Sterre wo 7 nov 2012 - 23:19

M@niek schreef:Ik vind dit echt te ver gaan!

Ik ook. Misplaatst. Wat wil hij bereiken? Grappig zijn? Of even lekker veel controversiele onderwerpen tegelijk aansnijden?

Sterre
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 3682
Punten : 3849

Bericht  Gast wo 7 nov 2012 - 23:24

Defuq. Wat...whaa??? Dat Metro dit plaatst. Naar. Heeeeel naar en bah.

Gast
Gast

Bericht  Gast wo 7 nov 2012 - 23:25

oei

Gast
Gast

Bericht  Derpy wo 7 nov 2012 - 23:26

Ik vind het nogal misleidend, omdat niet gelijk duidelijk is dat zij die column niet heeft geschreven, maar hij.
Derpy
Derpy
Prater
Prater

Bericht  M@niek wo 7 nov 2012 - 23:37

Of het nou wordt geschreven door iemand anders of niet. Het staat er wel en vind ik erg misplaatst!
M@niek
M@niek
Ratel
Ratel

Bericht  Susan wo 7 nov 2012 - 23:38

Ik vind het nogal uitmaken dat het door iemand anders geschreven is, dat maakt de hele lading van het stuk totaal anders.
Susan
Susan
Lady Post-a-lot
Lady Post-a-lot

Bericht  M@niek wo 7 nov 2012 - 23:42

Susan schreef:Ik vind het nogal uitmaken dat het door iemand anders geschreven is, dat maakt de hele lading van het stuk totaal anders.

En toch vind ik het erg misplaatst. Wat als de ouders dit lezen (wat ongetwijfeld als gebeurt is), lijkt mij niet bepaald prettig om zoiets te moeten lezen.
M@niek
M@niek
Ratel
Ratel

Bericht  Happy wo 7 nov 2012 - 23:48

Ik kan me niet voorstellen dat iemand dat op internet plaatst, wat een zieke geest.

Happy
Prater
Prater

Aantal berichten : 1027
Punten : 1085
Registratiedatum : 05-12-10

Bericht  Derpy wo 7 nov 2012 - 23:48

Ik snap hem wel, ik walg ook van haar uitspraken, maar het had niet over de rug van de familie Ribberink gehoeven.

Hier een stukje uit Pauw en Witteman over haar denkbeelden, vanaf 18 minuten: http://www.uitzendinggemist.nl/afleveringen/1298926

Barbara zegt dat er maar één ding geldt en dat is dat een kind in een liefdevolle situatie opgroeit.
Mariska: 'Nee, dat is bij een hond.'
Derpy
Derpy
Prater
Prater

Bericht  Susan wo 7 nov 2012 - 23:49

M@niek schreef:
Susan schreef:Ik vind het nogal uitmaken dat het door iemand anders geschreven is, dat maakt de hele lading van het stuk totaal anders.

En toch vind ik het erg misplaatst. Wat als de ouders dit lezen (wat ongetwijfeld als gebeurt is), lijkt mij niet bepaald prettig om zoiets te moeten lezen.

Ik vind het ook misplaatst, ik vind niet dat je zo'n tragisch voorval moet gebruiken om op deze manier je punt te maken.
Susan
Susan
Lady Post-a-lot
Lady Post-a-lot

Bericht  Jade do 8 nov 2012 - 0:28

:shock:

wat een afschuwelijk stuk!

Jade
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 4627
Punten : 4961
Registratiedatum : 15-08-11

Bericht  SuperGrover do 8 nov 2012 - 0:34

Ik las het ook, en ik vond het echt walgelijk. Alsof de ouders van die jongen het op dit moment niet zwaar genoeg hebben. Dieptriest, dit is iemand die satire duidelijk niet begrepen heeft, dit is namelijk gewoon ronduit kwetsend en absoluut niet grappig, maatschappelijk relevant of zinvol. Kansloos.
SuperGrover
SuperGrover
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 4489
Punten : 4741
Registratiedatum : 22-11-10

Bericht  Derpy do 8 nov 2012 - 0:53

Oh en de brief die ze heeft geschreven aan Jeanine Hennis-Plasschaert.

http://www.geenstijl.nl/archives/images/http:::www.katholieknieuwsblad.nl:archief:Artikelen:2010:10:27:Open_brief_aan_Jeanine_Hennis.pdf
Derpy
Derpy
Prater
Prater

Bericht  Gast do 8 nov 2012 - 0:59

Zij is fout, hij is fout. Allebei fout wat mij betreft. Dit zijn niet de methoden die je zou moeten gebruiken om je punt te maken, zowel de column als de brief niet. Dit gaat nergens meer om de inhoud vanwege de belachelijke methodes die beiden kiezen. Jammer.

Gast
Gast

Bericht  Phileine do 8 nov 2012 - 1:00

Walgelijk, ik snap niet dat je als schrijver een ander woorden in de mond wil leggen.

Maar die De Haas, wat een domme koe zeg.

Laatst aangepast door Phileine op do 8 nov 2012 - 1:07; in totaal 1 keer bewerkt
Phileine
Phileine
Kletskop
Kletskop

Aantal berichten : 1894
Punten : 2065

Bericht  Gast do 8 nov 2012 - 1:05

Ik vind t walgelijk..

Gast
Gast

Bericht  Gast do 8 nov 2012 - 1:14

Heel erg, vooral voor de nabestaanden van de overleden jongen. Plus impliceert de columnschrijver dat hij homo was, dat is toch helemaal niet zo? Erg naar en laag bij de grond deze column.

Gast
Gast

Bericht  studiebol do 8 nov 2012 - 1:24

Ik had nog nooit van die vrouw gehoord, (ja zal wel in een grot hebben geleefd) maar ik las van de week een intervieuw met haar in de MAMA ik vond het echt een tenenkrommend intervieuw die vrouw heeft een hele bijzondere denkwijze, vind ik, ik krijg daar echt jeuk van.

Deze colum vind ik vooral onbeschoft, die man legt nu die vrouw wel woorden in haar mond, dat vind ik niet kunnen. Maar verder vind ik het ook gewoon een colum die ze niet hadden moeten plaatsen, vind het echt asociaal ten opzichte van de ouders.
studiebol
studiebol
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 6711
Punten : 7425

Bericht  Gesponsorde inhoud

Gesponsorde inhoud

Pagina 1 van 5 1, 2, 3, 4, 5  Volgende

Terug naar boven

- Soortgelijke onderwerpen

Permissies van dit forum: