Mooier geworden?
+24
_Lacey_
Polly
Mamsie
Alex
Floor
Ilovethe90s
Jeanette
Bacio
Rouxxxe
Bliss
Ibbeltje
Bisq
Pompoen
Blond
Angela_1986
Poubelle
Marin
bolus26
Viva
Mouse10
RioolSpook
June
Jerry
SuperGrover
28 plaatsers
Pagina 2 van 2
Pagina 2 van 2 • 1, 2
Re: Mooier geworden?
Ik vind mezelf wel iets mooier, maar ben wel zeker 15 kilo zwaarder dan tien jaar geleden! Toevallig heb ik afgelopen weekend een videoband van mijn laatste schooldag op de middelbare school gezien en tering, daar was ik slank! (al vond ik dat toen helemaal niet) Dat is trouwens al wel 11,5 jaar geleden.
Bliss- Lady Post-a-lot
- Aantal berichten : 9918
Punten : 10545
Registratiedatum : 17-11-10
Viva schreef:Ik ben mooier dan 10 jaar geleden, maar ik ben mindermooi dan 5 jaar geleden...
Eigenlijk gaat dit voor mij ook op. Tien jaar geleden was ik vijftien en qua uiterlijk echt nog wel een puber. Vijf jaar terug had ik een mooi strak figuur waar ik heel blij mee was. Dat figuur van toen heb ik nu echt niet meer..
Rouxxxe- Prater
- Aantal berichten : 1316
Punten : 1342
Registratiedatum : 27-11-10
Als je het zo opvat zit daar ook wel weer wat in inderdaad.Megara schreef:Daar zit ook weer wat in. Ik doelde dan meer op de overgang van tiener naar volwassen vrouw. Dan kies ik toch veelal voor de schoonheid van de volwassen vrouw.
Gast- Gast
Ik was een lelijk kind. Vanaf mn 13e steeds mooier. Vanaf mn 25e wel aan het aftakelen: rimpels, wat pigment vlekjes, moet heel veel trainen om een beetje strak te blijven etc.
Bacio- Prater
- Aantal berichten : 991
Punten : 1150
Registratiedatum : 27-11-11
Niet extreem, zou wel het gewicht weer willen haha!
Jeanette- Lady Post-a-lot
- Aantal berichten : 11268
Punten : 12424
10 Jaar geleden was ik echt nog een meisje, beetje kinderlijk misschien. Ik zou mijn gewicht van 10 jaar terug best terug willen
Ilovethe90s- Prater
- Aantal berichten : 1252
Punten : 1357
Registratiedatum : 02-11-12
Ik ben lelijker geworden, de laatste 2 jaar zeker maar daarvoor was het ook al niet veel soeps
Floor- Ratel
- Aantal berichten : 5168
Punten : 5754
Ik was als kind (basisschoolleeftijd) en later op de middelbare school niet bepaald knap. Nu vind ik mezelf, zoals ik nu ben, nog steeds niet knap, maar ik zie wel dat ik er een stuk beroerder uit heb gezien. En slanker, dat ook.
Alex- Ratel
- Aantal berichten : 6509
Punten : 6850
Registratiedatum : 27-10-11
Ik ben er echt op achteruit gegaan helaas. Als puber had ik een mooie huid, haar en lijf.
Mamsie- Ratel
- Aantal berichten : 5049
Punten : 5476
Mamsie schreef:Ik ben er echt op achteruit gegaan helaas. Als puber had ik een mooie huid, haar en lijf.
Nu toch ook! Jij bent prachtig!
Gast- Gast
Als ik mijn omgeving moet geloven word ik er nog steeds alleen maar mooier op. Ik was als kind leuk, best mooi. Als puber gewoon te veel een babyface en te dun (doordat ik eerder in de lengte groeide en een snelle stofwisseling had). Sinds mijn 20e heb ik meer vormen gekregen en een wat volwassener gezicht, hoewel ik nog steeds veel jonger dan 26 geschat wordt (kreeg vandaag bijv weer geen sigaretten mee omdat ik geen legitimatie bij me had). Mijn zusje was het tegenovergestelde, zij was een mooi kind en een prachtige puber, echt een dametje al toen ik nog echt een kind was. Nu wordt het helaas alleen maar minder, dat vind ze zelf ook. Voor mij is en blijft ze prachtig hoor!
Gast- Gast
Ik was volgens mij best een leuk kind, maar als puber was het niet veel soeps. Ik heb het gevoel dat ik mooier word, en ik denk dat het gewoon komt doordat ik volwassener uit zie, mijn huid mooier is, ik strakkere kleding draag en ik meer weet wat ik met mijn haar moet doen. Ik krijg veel complimenten tegenwoordig en dat vind ik van de ene kant leuk maar van de andere kant vind ik het erg wennen dat mensen me blijkbaar als 'mooi' zien tegenwoordig, ik voel me immers nog altijd hetzelfde.
Polly- Kletskop
- Aantal berichten : 1550
Punten : 1599
Registratiedatum : 07-12-10
't Was niks, het is niks en het zal ook niks meer worden
_Lacey_- Kletskop
- Aantal berichten : 2441
Punten : 2489
Registratiedatum : 18-11-10
Ik was 19 tien jaar terug, dus geen tiener meer. Ik vind mezelf er nu wel beter uit zien. Dat komt ook omdat ik mij beter kleed en beter in mijn vel zit. Voor de rest ben ik qua figuur niets veranderd.
loura- Ratel
- Aantal berichten : 3534
Punten : 3738
Registratiedatum : 19-11-10
Ik vind me zelf mooier en daarentegen vrouwlijker geworden. Met hier en daar wat mooie volle rondingen.
Gast- Gast
Minneke schreef:Mamsie schreef:Ik ben er echt op achteruit gegaan helaas. Als puber had ik een mooie huid, haar en lijf.
Nu toch ook! Jij bent prachtig!
Dat is lief van je! Maar mijn huid en haar is echt niet meer wat het was. Veel last van pukkeltjes en snel eczeem etc. Mijn lijf best oke hoor maar ja na 3 kids is het toch echt minder mooi dan daarvoor.
Lekker arrogant maar ik was van mijn 14e tot mijn 16e wel echt meid waar veel andere meiden jaloers op waren.
Mamsie- Ratel
- Aantal berichten : 5049
Punten : 5476
Ik ben er zeker niet mooier op geworden. Vroeger was ik ook niet bijzonder, maar toch wel iets beter dan nu
Ik baal gewoon dat aan me te zien is dat mijn lichaam enorm veel te verduren heeft gehad. Maar wie weet kan ik het nog de goede kant op sturen
Ik baal gewoon dat aan me te zien is dat mijn lichaam enorm veel te verduren heeft gehad. Maar wie weet kan ik het nog de goede kant op sturen
Kowalski- Ratel
- Aantal berichten : 4344
Punten : 4466
Registratiedatum : 17-05-12
Ik ben er mooier op geworden, en ook meer gelukkig met mezelf, dus
RYW- Ratel
- Aantal berichten : 4484
Punten : 5076
Registratiedatum : 18-11-10
Ik vind mezelf veel leuker. Toen was ik ook leuk hoor, alleen zag ik dat niet. Zonde!
SoGood- Ratel
- Aantal berichten : 5308
Punten : 5815
Registratiedatum : 30-11-10
Ik vind dat ik wel mooier ben geworden dan 10 jaar geleden. Je zou ook kunnen stellen dat ik nu veel zelfverzekerder ben en een beter gevoel van eigenwaarde heb gekregen.
Gast- Gast
Ik zag net een klassenfoto van 1999/2000 (op FB, heel fijn ).Nou wat was ik toen lelijk zeg! Paar jaar daarna werd ik knapper. Ik was toen mooi slank en in die tijd kreeg ik meer stijl. Het laatste jaar gaat het bergafwaarts;) ik heb m'n eerste rimpel op m'n voorhoofd en ben te dik.
Gast- Gast
Pagina 2 van 2 • 1, 2
Soortgelijke onderwerpen
» wat is mooier
» Zou dit mooier zijn om wit te verven?
» Welke namen zijn mooier
» Dingen lijken altijd mooier op Pinterest
» wanneer vond je jezelf mooier, vroeger of nu?
» Zou dit mooier zijn om wit te verven?
» Welke namen zijn mooier
» Dingen lijken altijd mooier op Pinterest
» wanneer vond je jezelf mooier, vroeger of nu?
Pagina 2 van 2
Permissies van dit forum: