Zeg maar Yes
Wilt u reageren op dit bericht? Maak met een paar klikken een account aan of log in om door te gaan.

Zou dit mooier zijn om wit te verven?

5 plaatsers

Ga naar beneden

Zou dit mooier zijn om wit te verven? Empty Zou dit mooier zijn om wit te verven?

Bericht  Gast za 17 maa 2012 - 2:03

Zou dit mooier zijn om wit te verven? 399564581

Eraf halen gaan we nog niet doen want we zijn aan het sparen om de gehele woonkamer te laten stukadoren dus het moet nog even.

Zou het mooier zijn om dit wit te verven of een andere kleur? Het zit in heel de woonkamer en vind het verschrikkelijk ooit deze kleur geschilderd maar ben het zo beu. Of moet dan de muur erboven ook opnieuw?

Schilderij is al weg dat lelijk ding.

Gast
Gast

Terug naar boven Ga naar beneden

Zou dit mooier zijn om wit te verven? Empty Re: Zou dit mooier zijn om wit te verven?

Bericht  Gast za 17 maa 2012 - 2:12

Ik zou het wel wit maken. En misschien een leuk kleurtje op de muur erboven?

Gast
Gast

Zou dit mooier zijn om wit te verven? Empty Re: Zou dit mooier zijn om wit te verven?

Bericht  Ella za 17 maa 2012 - 2:21

Ik zou het ook wit maken. En dan ook de deuren gelijk. (als ik het goed zie hebben die dezelfde kleur)
Ella
Ella
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 6568
Punten : 6768
Registratiedatum : 18-11-10

Bericht  Shisha za 17 maa 2012 - 2:25

Yvette schreef:Ik zou het ook wit maken. En dan ook de deuren gelijk. (als ik het goed zie hebben die dezelfde kleur)

+1!
Shisha
Shisha
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 5526
Punten : 5710
Registratiedatum : 26-11-10

Bericht  Gast za 17 maa 2012 - 2:34

Ga ik dan denk ik toch maar doen binnenkort ook al kan ik niet schilderen.

Zouden jullie dan spierwit nemen of gebroken? de muur/plafond erboven is 7 jaar geleden gebroken wit geschilderd en heb geen zin om die opnieuw te gaan doen (op korte termijn). Is dat niet heel lelijk 2 verschillende kleuren wit? want precies hetzelfde ga ik het denk ik niet krijgen.

Gast
Gast

Bericht  Gast za 17 maa 2012 - 2:41

Ik heb zelf overal cremewit van Histor. Spierwit vind ik persoonlijk te wit.

Gast
Gast

Bericht  Gast za 17 maa 2012 - 2:48

Ik zou wel spierwit nemen. En op de muren ral 9013.

Gast
Gast

Bericht  Gast za 17 maa 2012 - 3:00

En het plafond?

Gast
Gast

Bericht  Gast za 17 maa 2012 - 3:19

Ik heb de plafonds, kozijnen en deuren cremewit. Dus net van het witte af. En de muren zijn allemaal in kleur gespachtelputzt (geen idee of je dat zo schrijft) in roomwit.

Gast
Gast

Bericht  Verona za 17 maa 2012 - 3:25

Ik zou zelf het hout en de deuren etc Ral 9010 doen en daarboven een ligt grijze tint of een taupe tint nemen.
Verona
Verona
Prater
Prater

Aantal berichten : 581
Punten : 708
Registratiedatum : 18-11-10

Bericht  Gast za 17 maa 2012 - 3:28

Zou dit mooier zijn om wit te verven? Foto-KSXRJ8UB

De kozijnen en deuren hebben dan dezelfde kleur als het plafond.

Gast
Gast

Bericht  Dennenappel za 17 maa 2012 - 5:01

Lichtblauw vind ik ook wel mooi! Wel afhankelijk van de inrichting natuurlijk.

Qua wit ga ik altijd voor echt wit, ik hou niet zo van gebroken wit omdat het al snel naar grijs neigt.
Dennenappel
Dennenappel
Kletskop
Kletskop

Aantal berichten : 1583
Punten : 1769
Registratiedatum : 25-11-10

Bericht  Gast za 17 maa 2012 - 5:01

Ik zou al die dingen wit maken, net als de deur, en dan de muur erboven een mooi kleurtje geven!

Gast
Gast

Bericht  Coco za 17 maa 2012 - 7:10

Aangezien je de muur niet wilt verven, zou ik dit niet wit verven maar lichtgrijs, lichtblauw, lichtvruin of zoiets, net wat bij de inrichting past en wat je smaak is.
Coco
Coco
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 3245
Punten : 3561
Registratiedatum : 21-06-11

Bericht  Gast za 17 maa 2012 - 7:25

Nois schreef:Aangezien je de muur niet wilt verven, zou ik dit niet wit verven maar lichtgrijs, lichtblauw, lichtvruin of zoiets, net wat bij de inrichting past en wat je smaak is.

Eens.

Als je de muren erboven toch wil doen zou ik die houten panelen wit maken en de muren een kleurtje geven.

Gast
Gast

Bericht  Gesponsorde inhoud

Gesponsorde inhoud

Terug naar boven

- Soortgelijke onderwerpen

Permissies van dit forum: