Zou dit mooier zijn om wit te verven?
5 plaatsers
Pagina 1 van 1
Zou dit mooier zijn om wit te verven?
Eraf halen gaan we nog niet doen want we zijn aan het sparen om de gehele woonkamer te laten stukadoren dus het moet nog even.
Zou het mooier zijn om dit wit te verven of een andere kleur? Het zit in heel de woonkamer en vind het verschrikkelijk ooit deze kleur geschilderd maar ben het zo beu. Of moet dan de muur erboven ook opnieuw?
Schilderij is al weg dat lelijk ding.
Gast- Gast
Re: Zou dit mooier zijn om wit te verven?
Ik zou het wel wit maken. En misschien een leuk kleurtje op de muur erboven?
Gast- Gast
Ik zou het ook wit maken. En dan ook de deuren gelijk. (als ik het goed zie hebben die dezelfde kleur)
Ella- Ratel
- Aantal berichten : 6568
Punten : 6768
Registratiedatum : 18-11-10
Yvette schreef:Ik zou het ook wit maken. En dan ook de deuren gelijk. (als ik het goed zie hebben die dezelfde kleur)
+1!
Shisha- Ratel
- Aantal berichten : 5526
Punten : 5710
Registratiedatum : 26-11-10
Ga ik dan denk ik toch maar doen binnenkort ook al kan ik niet schilderen.
Zouden jullie dan spierwit nemen of gebroken? de muur/plafond erboven is 7 jaar geleden gebroken wit geschilderd en heb geen zin om die opnieuw te gaan doen (op korte termijn). Is dat niet heel lelijk 2 verschillende kleuren wit? want precies hetzelfde ga ik het denk ik niet krijgen.
Zouden jullie dan spierwit nemen of gebroken? de muur/plafond erboven is 7 jaar geleden gebroken wit geschilderd en heb geen zin om die opnieuw te gaan doen (op korte termijn). Is dat niet heel lelijk 2 verschillende kleuren wit? want precies hetzelfde ga ik het denk ik niet krijgen.
Gast- Gast
Ik heb zelf overal cremewit van Histor. Spierwit vind ik persoonlijk te wit.
Gast- Gast
Ik zou wel spierwit nemen. En op de muren ral 9013.
Gast- Gast
Ik heb de plafonds, kozijnen en deuren cremewit. Dus net van het witte af. En de muren zijn allemaal in kleur gespachtelputzt (geen idee of je dat zo schrijft) in roomwit.
Gast- Gast
Ik zou zelf het hout en de deuren etc Ral 9010 doen en daarboven een ligt grijze tint of een taupe tint nemen.
Verona- Prater
- Aantal berichten : 581
Punten : 708
Registratiedatum : 18-11-10
De kozijnen en deuren hebben dan dezelfde kleur als het plafond.
Gast- Gast
Lichtblauw vind ik ook wel mooi! Wel afhankelijk van de inrichting natuurlijk.
Qua wit ga ik altijd voor echt wit, ik hou niet zo van gebroken wit omdat het al snel naar grijs neigt.
Qua wit ga ik altijd voor echt wit, ik hou niet zo van gebroken wit omdat het al snel naar grijs neigt.
Dennenappel- Kletskop
- Aantal berichten : 1583
Punten : 1769
Registratiedatum : 25-11-10
Ik zou al die dingen wit maken, net als de deur, en dan de muur erboven een mooi kleurtje geven!
Gast- Gast
Aangezien je de muur niet wilt verven, zou ik dit niet wit verven maar lichtgrijs, lichtblauw, lichtvruin of zoiets, net wat bij de inrichting past en wat je smaak is.
Coco- Ratel
- Aantal berichten : 3245
Punten : 3561
Registratiedatum : 21-06-11
Nois schreef:Aangezien je de muur niet wilt verven, zou ik dit niet wit verven maar lichtgrijs, lichtblauw, lichtvruin of zoiets, net wat bij de inrichting past en wat je smaak is.
Eens.
Als je de muren erboven toch wil doen zou ik die houten panelen wit maken en de muren een kleurtje geven.
Gast- Gast
Soortgelijke onderwerpen
» haar en wenkbrauwen verven (ontkleuren en daarna verven)
» wat is mooier
» Verven glasvezelbehang
» Welke namen zijn mooier
» Dingen lijken altijd mooier op Pinterest
» wat is mooier
» Verven glasvezelbehang
» Welke namen zijn mooier
» Dingen lijken altijd mooier op Pinterest
Pagina 1 van 1
Permissies van dit forum: