Welke namen zijn mooier
+13
Ella
Annie24
Highway
Ugly Betty
CCC
Emmayes
Femmem
Jade
bolus26
Parisienne
*Lookie*
L!ND@
sanne-84
17 plaatsers
Pagina 1 van 1
Welke namen zijn mooier
Jongens of meidennamen?
Ik ben alvast een beetje aan het orienteren op internet, en was begonnen met jongensnamen. Daar heb ik er een aantal uitgehaald waarvan ik zeg ja. Ben nu met meidennamen bezig, en ben nu op de helft, maar heb er nu al bijna net zoveel als jongensnamen.
Ik vind dus dat er meer mooiere meisjesnamen dan jongensnamen zijn
Ik ben alvast een beetje aan het orienteren op internet, en was begonnen met jongensnamen. Daar heb ik er een aantal uitgehaald waarvan ik zeg ja. Ben nu met meidennamen bezig, en ben nu op de helft, maar heb er nu al bijna net zoveel als jongensnamen.
Ik vind dus dat er meer mooiere meisjesnamen dan jongensnamen zijn
sanne-84- Ratel
- Aantal berichten : 3921
Punten : 4214
Registratiedatum : 18-11-10
Re: Welke namen zijn mooier
Nou het is niet zo zeer mooier, maar ik vind meisjesnamen makkelijker te verzinnen. We hadden echt maar een paar jongensnamen die we leuk vonden en daar tegenover stond een behoorlijke lijst meisjesnamen.
L!ND@- Kletskop
- Aantal berichten : 2391
Punten : 2535
Ik kon destijds meer leuke meisjesnamen vinden dan jongensnamen, maar ik ben héel blij met de jongensnaam die we hebben gekozen
*Lookie*- Kletskop
- Aantal berichten : 2233
Punten : 2413
Registratiedatum : 22-11-10
Mooier zou ik het niet willen noemen, maar het feit dat mijn lijstje met meisjesnamen een stuk langer was dan die met jongensnamen zegt wel genoeg. Wij hebben ook nog nooit DE jongensnaam gevonden.. waren blij toen we mochten stoppen met zoeken toen we hoorden dat we een dochter verwachtten
Parisienne- Ratel
- Aantal berichten : 6727
Punten : 7477
Registratiedatum : 27-11-10
ik vond jongensnamen juist makkelijker maar die heb ik dus niet nodig!
bolus26- Ratel
- Aantal berichten : 3031
Punten : 3217
Registratiedatum : 29-11-10
Wij hebben een stuk of 6 meisjesnamen op ons lijstje staan en maar 1 jongensnaam.
Ik vind wel meerdere namen mooi, maar die vindt vriend dan weer niet mooi, en andersom! We hebben echt meer 1 jongensnaam die we beide mooi vinden. Nu hebben we dus al een jongensnaam en kunnen we niet kiezen uit de meisjesnamen, we gaan dus nog even verder zoeken naar een meisjesnaam.
Ik vind wel meerdere namen mooi, maar die vindt vriend dan weer niet mooi, en andersom! We hebben echt meer 1 jongensnaam die we beide mooi vinden. Nu hebben we dus al een jongensnaam en kunnen we niet kiezen uit de meisjesnamen, we gaan dus nog even verder zoeken naar een meisjesnaam.
Jade- Ratel
- Aantal berichten : 4627
Punten : 4961
Registratiedatum : 15-08-11
Mooi is idd misschien een verkeerd woord, maar zo te lezen ben ik dus niet de enige.
Ik vind wel dat ondanks ik meer meidennamen heb, er bij de jongensnamen maar een paar echt uitspringen, en ik dat bij de meidennamen minder heb.
Ik vind wel dat ondanks ik meer meidennamen heb, er bij de jongensnamen maar een paar echt uitspringen, en ik dat bij de meidennamen minder heb.
sanne-84- Ratel
- Aantal berichten : 3921
Punten : 4214
Hier is het lijstje met mooie meisjesnamen ook een stuk langer dan het lijstje met jongensnamen
Femmem- Fluisteraar
- Aantal berichten : 236
Punten : 241
Registratiedatum : 24-11-11
Ik vind meidennamen een stuk moeilijker.
Wil dat ze beide een even stoere/onbekende naam hebben. En mijn vriend is helemaal erg.. Die vindt echt niets leuk
Wil dat ze beide een even stoere/onbekende naam hebben. En mijn vriend is helemaal erg.. Die vindt echt niets leuk
Gast- Gast
Ik weet wel 10 jongensnamen, maar geen 1 meisjesnaam die het echt helemaal is
Gast- Gast
Ik kan zo wel 20 mooie meisjesnamen opnoemen en een stuks of 6 mooie jongensnamen.
Emmayes- Fluisteraar
- Aantal berichten : 141
Punten : 139
Registratiedatum : 01-04-12
Wij hadden geen jongensnaam... Wel een paar die in aanmerking kwamen voor mij, maar die vond mijn vriend drie keer niks... Vind meisjesnamen makkelijker eigenlijk...
CCC- Ratel
- Aantal berichten : 6424
Punten : 6761
Registratiedatum : 17-11-10
Ik vind meisjesnamen makkelijker, die lijst was ook veel langer.
Ugly Betty- Kletskop
- Aantal berichten : 1681
Punten : 1762
Registratiedatum : 17-11-10
Ik ind jongensnamen sneller leuk, we hebben een stuk of 10 gegadigden. Meisjesnamen lastiger, daar vind ik er maar 3 echt leuk van.
Highway- Ratel
- Aantal berichten : 3316
Punten : 3494
Registratiedatum : 17-12-10
Wij hadden geen meisjesnaam omdat we gewoon geen leuke konden vinden. Als Y. dus toch een meisje was geweest had ze niet direct na de geboorte een naam gehad
Annie24- Ratel
- Aantal berichten : 4225
Punten : 4676
Ik vind jongens namen ook moeilijk. Ik vind er een hoop wel leuk maar heb er bij geen een zo'n gevoel bij van ja dat is 'm! Bij een meisjesnaam heb ik er wel een paar. Mochten we ooit een tweede kindje krijgen ligt de meisjesnaam al klaar (al heel wat jaar) en qua jongensnaam heb ik echt nog geen idee. S. zijn naam stond pas met 19 wk vast. Een week later hoorde we dat we een jongen kregen
Gast- Gast
Wij vinden een jongensnaam ook heel moeilijk, de meisjesnaam staat al maanden vast
Ella- Ratel
- Aantal berichten : 6568
Punten : 6768
Wij hebben al wel wat jongensnamen vast staan, wij vind meisjesnamen juist heel moeilijk, mocht er ooit een meisje komen, dan word het lastig, wij hebben qua meisjesnamen niet dezelfde smaak.
Annemie- Ratel
- Aantal berichten : 3158
Punten : 3363
Registratiedatum : 22-11-10
meidennaam vonden we veel makkelijker, daarin hebben we de zelfde smaak.
een jongens naam was een stuk moeilijker maar hij staat vast
een jongens naam was een stuk moeilijker maar hij staat vast
kwak- Ratel
- Aantal berichten : 3550
Punten : 4042
Registratiedatum : 02-06-11
Ik vind dat er zowel mooie jongensnamen als mooie meisjesnamen zijn, ik zie geen verschil per geslacht of zo. Op dit moment weet ik wel een jongensnaam die we allebei ontzettend leuk vinden, mochten we ooit nog een zoon krijgen, maar geen meisjesnaam die er echt uit springt - maar dat had net zo goed andersom kunnen zijn.
Susan- Lady Post-a-lot
- Aantal berichten : 17731
Punten : 18567
Meisjenamen, veruit! Ik vind jongensnamen ook nooit mooi, eerder leuk of schattig of stoer.. We hadden ook geen jongensnaam bij dit kindje.
Sophiee- Prater
- Aantal berichten : 921
Punten : 927
Registratiedatum : 13-10-11
Soortgelijke onderwerpen
» Welke tv-programma's zijn favoriet?
» Welke namen zou jij nu kiezen..
» Welke zijn leuker?
» Welke zijn het leukst?
» n.a.v. Welke laarzen zijn leuker??
» Welke namen zou jij nu kiezen..
» Welke zijn leuker?