Ben ik nou zo'n zeikerd?
+8
Parisienne
TukTuk
Carmen_
Jeanette
VeryCherry
Minx
GreenGrass
Bimbam
12 plaatsers
Pagina 3 van 3
Pagina 3 van 3 • 1, 2, 3
Re: Ben ik nou zo'n zeikerd?
Ik zou deze hele discussie wel als onderschrift willen. Alsof het twee totaal verschillende gesprekken zijn. Prachtig.
Gast- Gast
Zou de diefstal ook echt gedaald zijn nu pubers hun tas niet meer mee mogen nemen? Ik vind het wel makkelijk gedacht, alsof alleen pubers stelen. Die oudjes kunnen er soms ook wat van
Gast- Gast
Ik kan wel wat 'volwassen' opnoemen die stelen inderdaad.Yasmin schreef:Zou de diefstal ook echt gedaald zijn nu pubers hun tas niet meer mee mogen nemen? Ik vind het wel makkelijk gedacht, alsof alleen pubers stelen. Die oudjes kunnen er soms ook wat van
Gast- Gast
-
Laatst aangepast door Maple op do 8 nov 2012 - 21:46; in totaal 1 keer bewerkt
Gast- Gast
Maple schreef:Oprechte vraag: hoe gaat het nu met jou, Maura? En hoe gaat het met het hele gebeuren waarom je laatst een tijdje van het forum was? Hou je dat nog een beetje vol?
Slecht en nee.
Gast- Gast
-
Laatst aangepast door Maple op do 8 nov 2012 - 21:46; in totaal 1 keer bewerkt
Gast- Gast
-
Laatst aangepast door Maple op do 8 nov 2012 - 21:47; in totaal 1 keer bewerkt
Gast- Gast
Maple schreef:Als morgen maar geen overmorgen wordt.
Dat weet ik op dit punt serieus niet. Het kan morgen een nieuw begin zijn, maar morgen kan ook net zo goed duiden op de rest van mijn afgang. En ik weet dat mensen, die er niet mee te dealen hebben, het niet snappen. Ik weet alleen dat ik het op doorzettingsvermogen moet doen en deze soms gewoon echt mist.
Gast- Gast
Ik maak uit je post op dat je eigenlijk graag medelijden zou willen, willen horen dat ik het zo erg voor je vind. Natuurlijk vind ik dat ook, ik vind het erg dat je tot op het punt raakt bent waar je nu zit. Maar ik denk niet dat medelijden hetgeen is wat jij nu nodig hebt. Medelijden gaat je niet helpen, dat doet je misschien éven beter voelen, maar het lost geen problemen op.
Wil je niet verder afzakken dan zul je echt, écht je schouders eronder moeten zetten. Je bent verdorie pas 30, vergooi je leven niet met zoiets stoms. Jij bent de enige die het kan veranderen. Mensen kunnen je handvatten geven, maar degene die het moet doen, ben jij zelf, en niet een ander. Vecht ervoor, ik zou het verschrikkelijk zonde vinden dat je nu je hoofd laat hangen terwijl het begin van goed op weg zijn er al was.
Overigens merk ik al een tijdje dat het niet goed ging, ik denk wel meer mensen met mij. Het komt namelijk heel sterk naar voren in de manier waarop je typt.
Wanneer begint je therapie?
Ik zal morgenochtend mijn reacties ff weghalen, denk dat ik zo in slaap val, hoop jouw reacties nog wel even te lezen.
Wil je niet verder afzakken dan zul je echt, écht je schouders eronder moeten zetten. Je bent verdorie pas 30, vergooi je leven niet met zoiets stoms. Jij bent de enige die het kan veranderen. Mensen kunnen je handvatten geven, maar degene die het moet doen, ben jij zelf, en niet een ander. Vecht ervoor, ik zou het verschrikkelijk zonde vinden dat je nu je hoofd laat hangen terwijl het begin van goed op weg zijn er al was.
Overigens merk ik al een tijdje dat het niet goed ging, ik denk wel meer mensen met mij. Het komt namelijk heel sterk naar voren in de manier waarop je typt.
Wanneer begint je therapie?
Ik zal morgenochtend mijn reacties ff weghalen, denk dat ik zo in slaap val, hoop jouw reacties nog wel even te lezen.
Gast- Gast
June schreef:Ik weet niet hoe jij was als puber, maar ik had gewoon al hersens. Ik vond het prima dat wij onze rugzakken weg moesten leggen en ik zou echt niet moeilijk doen als een kind van zeven of tien (!) met zijn moeder dat niet hoefde. Tja, zo werkt het nou eenmaal en de supermarkt beoordeelt. Wij deden het overigens altijd uit onszelf of we lieten ze in een kluisje op school liggen.
Gast- Gast
Pagina 3 van 3 • 1, 2, 3
Pagina 3 van 3
Permissies van dit forum: