Ben ik nou zo'n zeikerd?
+8
Parisienne
TukTuk
Carmen_
Jeanette
VeryCherry
Minx
GreenGrass
Bimbam
12 plaatsers
Pagina 1 van 3
Pagina 1 van 3 • 1, 2, 3
Ben ik nou zo'n zeikerd?
Ik was net met N in de supermarkt, waar we al jaren komen en waar ze ons dus ook 'kennen'. En net moest hij ineens zijn tas inleveren omdat er veel scholieren waren die dat moeten doen en als hij zijn tas om mocht houden zouden ze stennis kunnen gaan schoppen. Maar is dit niet heel erg raar? Ik bedoel, hij is géén scholier en hij heeft nog nooit zijn schooltas af moeten geven. Ik was en ben het er niet mee eens, maar N had zijn tas al gegeven voor ik er erg in had en ik wilde hem niet voor lul zetten dus ik heb het maar zo gelaten.
Maar wat zouden jullie doen en wat vinden jullie er van?
Maar wat zouden jullie doen en wat vinden jullie er van?
VeryCherry- Lady Post-a-lot
- Aantal berichten : 17413
Punten : 17754
Registratiedatum : 17-11-10
Re: Ben ik nou zo'n zeikerd?
Dat vind ik heel erg raar. Scholieren en jouw zoon zijn toch niet te vergelijken?
Gast- Gast
Nou daarom juist, en als iedereen zijn tas nou moet afgeven zou ik er nog in kunnen komen. Maar dat is helemaal niet het geval.
Geen idee wat ik zou doen, maar ik vind het wel raar. Hij was daar gewoon met zijn moeder, kom op zeg.
Bimbam- Kletskop
- Aantal berichten : 2318
Punten : 2352
Registratiedatum : 24-02-11
Het is wel stom ja. Maar volgens mij moeten ze op zo'n tijdstip iedereen met een tas controleren en mogen ze N dan niet overslaan.
GreenGrass- Kletskop
- Aantal berichten : 1786
Punten : 1891
Registratiedatum : 18-08-11
Dat vind ik wel heel erg vreemd, neem aan dat hij ook een behoorlijk kleinere tas heeft dan iemand anders. Wat is het volgende dat jullie ook niet meer samen de winkel in mogen omdat scholieren ook 1 voor 1 moeten?
Minx- Lady Post-a-lot
- Aantal berichten : 8623
Punten : 9434
Registratiedatum : 18-11-10
Ik kan er wel inkomen aan de kant van de winkel hoor. Ook al kom je daar elke week je kan toch nog iets in de tas stoppen. Ook kan het zijn dat er scholieren komen en die moeten hun tas inleveren en hun zien dat N `m nog wel heeft dat dat niet eerlijk is om het zo maar te zeggen. Dan gewoon geen onderscheid maken en iedereen zijn/haar tas inleveren.
Gast- Gast
Een zeikerd wil ik niet zeggen, maar ik vind het wel wat overdreven om je hier druk over te maken.
Gast- Gast
Ik vind het wel een beetje raar, maar niet erg genoeg om me er druk over te maken.
Gast- Gast
Ik maak me er intussen niet meer druk om hoor, maar ik blijf het gewoon ontzettend raar vinden. Ik heb ook een tas, die hoef ik niet af te geven.
Raar is het wel inderdaad!
Jeanette- Lady Post-a-lot
- Aantal berichten : 11268
Punten : 12424
Scholieren moeten hun tas afgeven. Misschien twijfelden ze over zijn leeftijd en dachten ze dat andere kinderen stennis zouden maken? Jouw zoon is 11 toch? Anders zeg ik iets doms.
Carmen_- Fluisteraar
- Aantal berichten : 312
Punten : 323
Registratiedatum : 27-10-12
Vind het niet raar, ze moeten er natuurlijk gewoon 1 lijn in trekken en misschien werd je zoontje gewoon iets ouder geschat?
Dat hij met jou binnen komt, betekend natuurlijk niet dat hij ook de hele tijd bij jou blijft tijdens het boodschappen doen, en dat kunnen ze vooraf ook niet weten. En kan me voorstellen dat andere kinderen dan wel moeilijk kunnen gaan doen als ze zien dat iemand anders wel zijn rugzak nog om heeft.
Dat hij met jou binnen komt, betekend natuurlijk niet dat hij ook de hele tijd bij jou blijft tijdens het boodschappen doen, en dat kunnen ze vooraf ook niet weten. En kan me voorstellen dat andere kinderen dan wel moeilijk kunnen gaan doen als ze zien dat iemand anders wel zijn rugzak nog om heeft.
TukTuk- Ratel
- Aantal berichten : 7406
Punten : 8046
Ik vind het vreemd. N is duidelijk jonger en zou er denk wel wat van zeggen. Vind dat ze hier wel wat ver mee gaan.
Zou denk vragen welke leeftijd/regels ze hanteren, N. zijn leeftijd noemen en zeggen dat jullie samen boodschappen doen.
Zou denk vragen welke leeftijd/regels ze hanteren, N. zijn leeftijd noemen en zeggen dat jullie samen boodschappen doen.
Laatst aangepast door Smikkell op wo 7 nov 2012 - 7:38; in totaal 1 keer bewerkt
Gast- Gast
Lily schreef:Ik kan er wel inkomen aan de kant van de winkel hoor. Ook al kom je daar elke week je kan toch nog iets in de tas stoppen. Ook kan het zijn dat er scholieren komen en die moeten hun tas inleveren en hun zien dat N `m nog wel heeft dat dat niet eerlijk is om het zo maar te zeggen. Dan gewoon geen onderscheid maken en iedereen zijn/haar tas inleveren.
Maar N is gewoon een kind met zijn moeder, dat vind ik iets heel anders.
Gast- Gast
Ik vind ook dat ze wel erg ver gaan.
Ik werd laatst zelf voor scholier aangezien. Tussen 12.00 en 14.00 mogen bij ons bij de AH geen scholieren naar binnen. Ik kwam met mijn zusje aangelopen en we werden teruggeroepen door de beveiliging. We mochten niet naar binnen, na 14.00 uur pas weer. Ik vertelde een beetje geïrriteerd dat ik huismoeder ben en mijn huis-boodschappen kom doen. Hij geloofde me niet, hij wilde ons niet naar binnen laten. Ik heb mijn rijbewijs gepakt, wat hij in eerste instantie wegwuifde en vroeg hem alsjeblieft te kijken naar mijn leeftijd. Uiteindelijk mochten we dan toch wel naar binnen, maar zonder enig excuus. Vond het niet zo netjes.
Ik werd laatst zelf voor scholier aangezien. Tussen 12.00 en 14.00 mogen bij ons bij de AH geen scholieren naar binnen. Ik kwam met mijn zusje aangelopen en we werden teruggeroepen door de beveiliging. We mochten niet naar binnen, na 14.00 uur pas weer. Ik vertelde een beetje geïrriteerd dat ik huismoeder ben en mijn huis-boodschappen kom doen. Hij geloofde me niet, hij wilde ons niet naar binnen laten. Ik heb mijn rijbewijs gepakt, wat hij in eerste instantie wegwuifde en vroeg hem alsjeblieft te kijken naar mijn leeftijd. Uiteindelijk mochten we dan toch wel naar binnen, maar zonder enig excuus. Vond het niet zo netjes.
Parisienne- Ratel
- Aantal berichten : 6727
Punten : 7477
Registratiedatum : 27-11-10
Dat is stom Parisienne, dat hij dan niet ook even zijn excuses aanbied.
Gast- Gast
Wat wil je nou tussen de regels door zeggen? Denk je dat die mensen van de winkel jouw zoontje zo lullig behandelden vanwege jouw uiterlijk?
Gast- Gast
Parisienne: Dat vind ik echt vreemd, je mag klanten toch niet zomaar weigeren zonder enige aanleiding?
Gast- Gast
Charlie schreef:Wat wil je nou tussen de regels door zeggen? Denk je dat die mensen van de winkel jouw zoontje zo lullig behandelden vanwege jouw uiterlijk?
Euh nee, absoluut niet. Hoe kom je daar nou bij?!
En mijn zoontje is pas 9, die kún je gewoon niet voor scholier aanzien...
Ik zie niets tussen de regels staan hoor en al helemaal niet over haar uiterlijk.VeryCherry schreef:Charlie schreef:Wat wil je nou tussen de regels door zeggen? Denk je dat die mensen van de winkel jouw zoontje zo lullig behandelden vanwege jouw uiterlijk?
Gast- Gast
Ik ook niet..Smikkell schreef:Ik zie niets tussen de regels staan hoor en al helemaal niet over haar uiterlijk.VeryCherry schreef:Charlie schreef:Wat wil je nou tussen de regels door zeggen? Denk je dat die mensen van de winkel jouw zoontje zo lullig behandelden vanwege jouw uiterlijk?
Gast- Gast
Wow Parisienne, dat vind ik echt onbeschoft zeg!!
Lejow- Lady Post-a-lot
- Aantal berichten : 26304
Punten : 28659
Ja dat zal wel weer Zelda, dat jij dat OOK niet ziet.
No offence hoor VC, ik dacht dat je daarop doelde vanwege de zin 'ze kennen mij' en dacht dat de insteek van dit verhaal discrimatie was op basis van uiterlijk.
No offence hoor VC, ik dacht dat je daarop doelde vanwege de zin 'ze kennen mij' en dacht dat de insteek van dit verhaal discrimatie was op basis van uiterlijk.
Gast- Gast
Pagina 1 van 3 • 1, 2, 3
Pagina 1 van 3
Permissies van dit forum: