Hoelang kan/mag een CV zijn?
3 plaatsers
Pagina 1 van 1
Wat vinden jullie acceptabel en hoelang is die van jullie?
Ik zit nu op 2 volle a4tjes en heb al een iets kleiner lettertype genomen, nog wel duidelijk leesbaar!
Wat vinden jullie acceptabel en hoelang is die van jullie?
Ik zit nu op 2 volle a4tjes en heb al een iets kleiner lettertype genomen, nog wel duidelijk leesbaar!
Rose- Kletskop
- Aantal berichten : 1636
Punten : 1896
Registratiedatum : 26-02-12
Re: Hoelang kan/mag een CV zijn?
Een cv van 1,5 á 2 A4tjes wordt als wenselijk gezien.
Bron: wikipedia
Bron: wikipedia
Gast- Gast
Mijn cv is bijna een a4.. maar ik heb dan ook geen specifieke werkervaring (naast studenten bijbaantjes).
Ik vraag me nu wel af hoe mensen in hemelsnaam aan 2 kantjes komen?
Ik heb gewoon kopjes gemaakt
Persoonsgegevens
Opleidingen
Werkervaring
Stages
Referenties
Overige informatie
That's it.. Of vergeet ik belangrijke zaken?
Ik vraag me nu wel af hoe mensen in hemelsnaam aan 2 kantjes komen?
Ik heb gewoon kopjes gemaakt
Persoonsgegevens
Opleidingen
Werkervaring
Stages
Referenties
Overige informatie
That's it.. Of vergeet ik belangrijke zaken?
Gast- Gast
@ Joan, wikipedia vind ik niet een goede bron, mogen wij op school ook niet gebruiken
@ Punk'd, ik heb persoonlijke gegevens, opleiding, cursussen/certificaten, stages, werkervaring en eigenschappen. Dan heb ik bij stages en werkervaring een korte werkbeschrijving erbij.
Korter/kleiner dan ik nu heb zal niet lukken, dan moet ik er dingen tussen weg halen en krijg ik eventueel 'gaten' erin.
@ Punk'd, ik heb persoonlijke gegevens, opleiding, cursussen/certificaten, stages, werkervaring en eigenschappen. Dan heb ik bij stages en werkervaring een korte werkbeschrijving erbij.
Korter/kleiner dan ik nu heb zal niet lukken, dan moet ik er dingen tussen weg halen en krijg ik eventueel 'gaten' erin.
Rose- Kletskop
- Aantal berichten : 1636
Punten : 1896
Registratiedatum : 26-02-12
Rose schreef:@ Joan, wikipedia vind ik niet een goede bron, mogen wij op school ook niet gebruiken
Dat is wel handig om te doen. Al omschrijf ik mijn laatste werkervaring meestal wel in mijn cv en dat is juist de meest belangrijke voor de functies waar ik voor solliciteer. Maar ik ga er toch eens naar kijken.
Gast- Gast
Anderhalf a4, zag er van de week 1 van 1 a4 maar dat vond ik toch wat minder overzichtelijk. Ik gebruik dat liever wat meer ruimte maar dat het wel in 1 oogopslag is te zien wat ze willlen weten
Minx- Lady Post-a-lot
- Aantal berichten : 8623
Punten : 9434
Registratiedatum : 18-11-10
[quote="Rose"]@ Joan, wikipedia vind ik niet een goede bron, mogen wij op school ook niet gebruiken
Het aantal kantjes voor een cv is toch ook een indicatie. Geen vaste eis die je moet hanteren om aangenomen te worden. Voor zulke informatie lijkt wikipedia mij niet heel verkeerd. Voor feiten en dergelijk, snap ik je punt.
Het aantal kantjes voor een cv is toch ook een indicatie. Geen vaste eis die je moet hanteren om aangenomen te worden. Voor zulke informatie lijkt wikipedia mij niet heel verkeerd. Voor feiten en dergelijk, snap ik je punt.
Gast- Gast
Die van mij is 2,5. Ik heb gewoon veel gestudeerd en diploma's gehaald en heeeeeel veel gewerkt vanaf mijn 14e. Alles is voor mij net zo belangrijk dus kan het niet inkorten, ook omdat het internationaal is en er geen gaten inzitten. Soms vind ik het wat te lang maar ja..
Marsy28- Prater
- Aantal berichten : 1204
Punten : 1308
Registratiedatum : 11-12-10
Pagina 1 van 1
Permissies van dit forum: