Zwangerschapstest Vriendin
+2
Highway
LDJ
6 plaatsers
Pagina 1 van 2
Pagina 1 van 2 • 1, 2
Zwangerschapstest Vriendin
Hallo Allemaal,
mijn vriendin heeft gisteren een kv2 test gedaan en was positief. Vanmorgen weer zo'n test gedaan (met de tweede ochtendplas) en nu was die op de 5 minuten afleestijd negatief, maar na een tijdje kwam er toch een tweede streep Hebben meer meiden dit gehad? En wat betekent dit? Ik zou denken dat er wel hcg in de urine zit maar de concentratie nog te laag is. Ik heb ook weleens een test gedaan maar die bleef altijd omo wit...Kan iemand ons helpen...
mijn vriendin heeft gisteren een kv2 test gedaan en was positief. Vanmorgen weer zo'n test gedaan (met de tweede ochtendplas) en nu was die op de 5 minuten afleestijd negatief, maar na een tijdje kwam er toch een tweede streep Hebben meer meiden dit gehad? En wat betekent dit? Ik zou denken dat er wel hcg in de urine zit maar de concentratie nog te laag is. Ik heb ook weleens een test gedaan maar die bleef altijd omo wit...Kan iemand ons helpen...
Stokstaartje- Prater
- Aantal berichten : 524
Punten : 536
Registratiedatum : 16-08-12
Re: Zwangerschapstest Vriendin
Ik zou een nieuwe test doen. Misschien is deze test niet helemaal goed.
Jade- Ratel
- Aantal berichten : 4627
Punten : 4961
Registratiedatum : 15-08-11
kan het dan misschien een indrooglijntje zijn? Ze twijfelt nu of ze de test van gisteren wel op tijd heeft afgelezen, omdat het wel erg vreemd is als je de ene dag positief test en de andere dag negatief.
EDIT: Na 5 minuten was die dus negatief en binnen 10 minuten ontstond er een heeel licht streepje
EDIT: Na 5 minuten was die dus negatief en binnen 10 minuten ontstond er een heeel licht streepje
Stokstaartje- Prater
Volgens mij is die gewoon positief hoor. De kv test is heel gevoelig en als er al een heel licht streepje verschijnt is ie al positief. Wanneer is haar nod? Weet je dat ook?
Er is is trouwens pas een serie geweest die niet goed was van de kv testen. Die gaven positief aan terwijl mensen niet zwanger waren. Voor de productie datum zou je dan even moeten googlen.
En anders bestaat er ook een digitale test van clear blue die ook meteen de weken aangeeft hoelang je zwanger bent. Dan weet ze het zeker.
Er is is trouwens pas een serie geweest die niet goed was van de kv testen. Die gaven positief aan terwijl mensen niet zwanger waren. Voor de productie datum zou je dan even moeten googlen.
En anders bestaat er ook een digitale test van clear blue die ook meteen de weken aangeeft hoelang je zwanger bent. Dan weet ze het zeker.
Gast- Gast
haar cyclus is 29 - 35 dagen Gisteren was dag 29. Ze heeft de kruidvattesten vanmorgen net gekocht. Die andere had ze nog thuis liggen.
Edit: de test die ze nog thuis had liggen heeft ze vorige maand gekocht. Ik kan trouwens geen datum vinden van die foute testen.
Edit: de test die ze nog thuis had liggen heeft ze vorige maand gekocht. Ik kan trouwens geen datum vinden van die foute testen.
Stokstaartje- Prater
Die staan op de kartonnen verpakking. Maar die testen lagen rond Juni in de winkel dus dan heb je waarschijnlijk gewoon goede. Misschien dat ze nog iets te vroeg heeft getest dan. Dan zou ze vrijdag het beste weer een test kunnen doen want je hcg verhoogt iedere 2 dagen.
Gast- Gast
Ik dacht dat die clearblue testen niet zo gevoelig waren als die van de kruidvat...Pff wat irritant die onzekerheid en dan gaat het nog niet eens om mezelf hihi
Stokstaartje- Prater
Die digitale die de weken ook aangeeft is ook wel gevoelig. Als je met een kv licht test dan geeft de clear blue ook positief aan.
Gast- Gast
nou ja de vraag is dus een beetje tot wanneer je die kv test af mag lezen want op de 5 minuten waar je af moet lezen was die dus negatief vandaag maar binnen 10 minuten kwam er alsnog een streepje. Dus nu weten we nog niks zeker...Ene kant denk ik van wel maar nog te weinig HCG, maar andere kant denk ik kan ook indroogstreepje zijn. Heb die alleen nog nooit gezien
Stokstaartje- Prater
Ik zou niet op deze test afgaan en voor de zekerheid zou ik een nieuwe test doen.
Succes voor je vriendin!
Succes voor je vriendin!
LDJ- Kletskop
- Aantal berichten : 2369
Punten : 2673
Registratiedatum : 02-03-12
Ja ze wilde vanmiddag nog een keer testen. Gisteren had ze ook 's middags getest en die was wat ik begreep positief. Maar omdat we dachten dat ochtendurine beter was heeft ze nog een keer getest vanmorgen, maar ze moest eerst nieuwe halen. Dus de eerste ochtendurine was al uitgeplast. Ik vraag me alleen of vanmiddag testen zinvol is...
Stokstaartje- Prater
Ik had dat ook en de volgende dag was de test sneller positief en duidelijker, ik zou dus even (hoe moeilijk het ook is) wachten en morgenochtend weer een test doen.
Highway- Ratel
- Aantal berichten : 3316
Punten : 3494
Registratiedatum : 17-12-10
De test van Clear Blue is ook niet gevoeliger of betrouwbaarder, alleen duidelijker. Maar ook die testen werken niet altijd, ik heb ook wel eens gehad dat er gewoon niets kwam te staan.
Susan- Lady Post-a-lot
- Aantal berichten : 17731
Punten : 18567
Registratiedatum : 18-11-10
Nou het kan dus wel dat een test er gewoon iets langer over doet. Zoals ik het nu zo lees is de test gewoon positief. Als het streepje pas na een half uur verscheen dan was het een ander verhaal Maar voor de zekerheid zou ik dus vrijdag nog een test doen.
Gast- Gast
Susan schreef:De test van Clear Blue is ook niet gevoeliger of betrouwbaarder, alleen duidelijker. Maar ook die testen werken niet altijd, ik heb ook wel eens gehad dat er gewoon niets kwam te staan.
Ja dat kan iedere test natuurlijk hebben. Zelf heb ik dat bij een Predictor test gehad. Als je op google kijkt zijn de van het Kruidvat het beste en die digitale van clear blue zit er dan vlak achter.
Laatst aangepast door Deugniet op wo 7 nov 2012 - 1:05; in totaal 1 keer bewerkt
Gast- Gast
Mijn testen waren trouwens 's middags duidelijker dan 's ochtends. Als ze niet al teveel heeft gedronken zou ik het vanmiddag gewoon nog even proberen. Dan is ze misschien uit de onzekerheid.
Jade- Ratel
owkej thnx dames voor alle adviezen en wijsheden. Ik houd jullie op de hoogte van de uitslag!
Stokstaartje- Prater
Dit is een foto van de test van vanmorgen na 5 minuten en binnen 10 minuten:
Stokstaartje- Prater
die is wel écht positief. Dat ziet er niet uit als een indrooglijntje.
Misschien heeft ze niet goed gekeken en was hij binnen de 5 minuten gewoon heeeel licht.
Misschien heeft ze niet goed gekeken en was hij binnen de 5 minuten gewoon heeeel licht.
Jade- Ratel
dit is een foto van afleestijd 5 minuten:
Stokstaartje- Prater
Owkej we hebben net samen via audiogesprek op msn een test gedaan zij heeft foto's gemaakt en ik de tijd in de gaten gehouden en er ontstond binnen de 5 minuten al een heel licht streepje en dit is de foto van de afleestijd 5 minuten.
Dus ik denk dat we haar kunnen feliciteren
Dus ik denk dat we haar kunnen feliciteren
Stokstaartje- Prater
de streep zie je. gefeliciteerd voor je vriendin en jij ook
liesje- Prater
- Aantal berichten : 1314
Punten : 1366
Registratiedatum : 18-11-10
Heel duidelijk geen indroogstreepje en heel duidelijk positief ook!
Is het het eerste kindje voor je vriendin?
Is het het eerste kindje voor je vriendin?
Gast- Gast
Pagina 1 van 2 • 1, 2
Soortgelijke onderwerpen
» Zwangerschapstest
» Zwangerschapstest bij de h.a
» Zwangerschapstest tip.
» zwangerschapstest
» Zwangerschapstest
» Zwangerschapstest bij de h.a
» Zwangerschapstest tip.
» zwangerschapstest
» Zwangerschapstest