Zeg maar Yes
Wilt u reageren op dit bericht? Maak met een paar klikken een account aan of log in om door te gaan.

Taarten Topique

+90
*Lookie*
Pommes
Rush
silly-one
cin-87
Ezzer
Mermaid
Tania
Angela_1986
Cow
Laced
Bosjesvrouw
Reeza
GeKKiE
Springflower
Snirp
Puggle
Stoplicht
Dimphna
sanne-84
xxjojootjexx
bolus26
Caroow
Rebecca
liesje
Prosecco
Stitch
Saga
Ibbeltje
Mida4you
Chocoholic
Blond
Pink!
Linnie1985
Sea of Trees
Minx
-Ieniemienie-
Annie24
Papillio
Sarah1985
ChocoChip
Sanne
Taeda
Joontjuh
TukTuk
sunnygirl
Slakje
Manderijn
SoGood
Penny Blossom
Poubelle
Suus
Cato
Tiana
sabje
Shisha
Japie
MamaDaan
Femmem
SDL
Tiara
Kreeftje
Elsje
rapa nui
Lejow
Alex
Sam
VeryCherry
Ella
Bluestar
Raindrop
Summerlovin
*Troela*
Whiteflower
Marin
ShallY
Printje
Dora
mauwmauw
LDJ
Highway
Aimee
Novalee
Arwyn
lyke
CCC
Jerry
InweCulnamo
Mamsie
Burn
94 plaatsers

Pagina 28 van 40 Vorige  1 ... 15 ... 27, 28, 29 ... 34 ... 40  Volgende

Ga naar beneden

Taarten Topique - Pagina 28 Empty Re: Taarten Topique

Bericht  Lejow zo 7 apr 2013 - 8:41

Ben benieuwd CCC!!!
Lejow
Lejow
Lady Post-a-lot
Lady Post-a-lot

Aantal berichten : 26304
Punten : 28659
Registratiedatum : 18-11-10
Woonplaats : Rotjeknor

Terug naar boven Ga naar beneden

Taarten Topique - Pagina 28 Empty Re: Taarten Topique

Bericht  Sanne zo 7 apr 2013 - 8:42

Wat zijn pushcakes?

Sanne
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 3628
Punten : 3755
Registratiedatum : 19-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Taarten Topique - Pagina 28 Empty Re: Taarten Topique

Bericht  CCC zo 7 apr 2013 - 9:05

Zijn van die ijskokertjes zeg maar, die je omhoog kunt duwen.

Link doet het niet, vaag... Maar google even op pushcakes dan zie je het meteen smile

CCC
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 6424
Punten : 6761
Registratiedatum : 17-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Taarten Topique - Pagina 28 Empty Re: Taarten Topique

Bericht  Lejow zo 7 apr 2013 - 9:12

Taarten Topique - Pagina 28 148972_406861509393881_1684505524_n

Kijk, deze
Super leuk
Lejow
Lejow
Lady Post-a-lot
Lady Post-a-lot

Aantal berichten : 26304
Punten : 28659
Registratiedatum : 18-11-10
Woonplaats : Rotjeknor

Terug naar boven Ga naar beneden

Taarten Topique - Pagina 28 Empty Re: Taarten Topique

Bericht  CCC zo 7 apr 2013 - 9:20

Dank Lejow Very Happy De mijne staan op de harde schijf...

Nu ik ze zo zie, denk ik ja die ga ik maken! Maar vind een hele taart ook wel erg leuk! Ff kijken of ik de bovenlaag eraf kan halen, zo niet ga ik voor de pushcakes.

CCC
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 6424
Punten : 6761
Registratiedatum : 17-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Taarten Topique - Pagina 28 Empty Re: Taarten Topique

Bericht  Sanne zo 7 apr 2013 - 9:27

Hey, dat is leuk. Ik kijk hier echt te vaak en koop dan allerlei bakspul, terwijl ik het niet eens zo vaak gebruik haha. Ik moest en zou een cakepopbakblik hebben, maar met geen mogelijkheid worden mijn balletjes mooi rond, zoals op die foto die CCC laatst plaatste. En dus ligt het blik weer ongebruikt op de grote hoop.

Waar maken jullie die toeven mee? Ook met botercreme? En hoe maak je daar een lekker smaakje van, jam oid toevoegen?

Sanne
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 3628
Punten : 3755
Registratiedatum : 19-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Taarten Topique - Pagina 28 Empty Re: Taarten Topique

Bericht  Lejow zo 7 apr 2013 - 9:48

Ik maak mijn cakepops met een cakepop machine, even oefenen, maar dan worden ze super mooi rond!

Toeven maak ik van slagroom met saroma kloppudding, of meringue botercreme (eiwit, suiker, boter in 1:2:3 verhouding. Dus bij 30 eiwit, 60 suiker, 90 boter. Kom in pan kokendheet water zetten, eiwit en suiker erin, roeren tot suiker gesmolten is. Dan opkloppen tot je er pieken van kunt trekken, boter erbij (ik gebruik bertoli blauwe wikkel), weer mixen, smaakje saroma kloppudding erbij (of patides, das een soort stroop met smaakjes) erbij, nog even mixen en klaar!
Lejow
Lejow
Lady Post-a-lot
Lady Post-a-lot

Aantal berichten : 26304
Punten : 28659
Registratiedatum : 18-11-10
Woonplaats : Rotjeknor

Terug naar boven Ga naar beneden

Taarten Topique - Pagina 28 Empty Re: Taarten Topique

Bericht  Rebecca zo 7 apr 2013 - 10:06

Jij strooit dan gewoon het poeder door de meringue botercreme and that's it Lejow?
Ik ga het ook maar eens proberen aankomend weekend. Ik ben normaal niet zo van de botercreme, maar wil dit wel eens proberen, ga stroopwafelcake maken en wil daarbij dan een carameltoef...tenminste dat lijkt me lekker erbij...

Ga overigens nog meer lekkere dingen maken, ga een sweet table maken :cheering: . Moet alleen nog even nadenken over de aankleding.
Rebecca
Rebecca
Prater
Prater

Aantal berichten : 1272
Punten : 1340
Registratiedatum : 18-11-10
Woonplaats : Scherpenzeel GLD

http://www.cakesbyrebecca.nl

Terug naar boven Ga naar beneden

Taarten Topique - Pagina 28 Empty Re: Taarten Topique

Bericht  CCC zo 7 apr 2013 - 10:30

-Het zijn pushcakes geworden! Ik heb ze gevuld met 4 vruchtenjam en slagroom. In de koker hele kleine toefjes slagroom, zie je bijna niet, want het zat al heel snel vol.


Laatst aangepast door chococupcake op zo 14 apr 2013 - 1:20; in totaal 1 keer bewerkt

CCC
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 6424
Punten : 6761
Registratiedatum : 17-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Taarten Topique - Pagina 28 Empty Re: Taarten Topique

Bericht  CCC zo 7 apr 2013 - 10:35

Sanne schreef:Hey, dat is leuk. Ik kijk hier echt te vaak en koop dan allerlei bakspul, terwijl ik het niet eens zo vaak gebruik haha. Ik moest en zou een cakepopbakblik hebben, maar met geen mogelijkheid worden mijn balletjes mooi rond, zoals op die foto die CCC laatst plaatste. En dus ligt het blik weer ongebruikt op de grote hoop.

Waar maken jullie die toeven mee? Ook met botercreme? En hoe maak je daar een lekker smaakje van, jam oid toevoegen?
Zo ben ik ook begonnen smile En steeds als ik zin of tijd had, of weer ideetjes ging ik weer aan de gang. Die cakepops was project nr. 17332378237 dat lukte elke keer niet. Ik heb een cakepopmaker, best makkelijk om te gebruiken en krijg je ze mooi rond. Als je chocola niet te dun is, zie je geen randje meer na het erin dopen. En zoals ik al zei, ik heb vele pogingen gedaan dus blijven oefenen.
Toeven maak ik met slagroom, slagroom met saroma erdoorheen of chocoladeganache. Ben zelf niet zo van de botercreme dus maak daar nooit toeven mee. Je hebt in de taartenwinkel of online ook kleine flesjes met vloeistof (dr. oetker ook een paar bedenk ik me nu) en daar kun je ook wat van toevoegen in je producten voor een smaakje.

CCC
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 6424
Punten : 6761
Registratiedatum : 17-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Taarten Topique - Pagina 28 Empty Re: Taarten Topique

Bericht  Sanne zo 7 apr 2013 - 18:29

Jullie zijn slecht voor mijn portemonnee... maar wel erg bedankt voor de antwoorden.

Wat geweldig gedaan weer CCC, echt mooi!

Sanne
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 3628
Punten : 3755
Registratiedatum : 19-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Taarten Topique - Pagina 28 Empty Re: Taarten Topique

Bericht  Lejow zo 7 apr 2013 - 21:55

Rebecca schreef:Jij strooit dan gewoon het poeder door de meringue botercreme and that's it Lejow?
Ik ga het ook maar eens proberen aankomend weekend. Ik ben normaal niet zo van de botercreme, maar wil dit wel eens proberen, ga stroopwafelcake maken en wil daarbij dan een carameltoef...tenminste dat lijkt me lekker erbij...

Ga overigens nog meer lekkere dingen maken, ga een sweet table maken :cheering: . Moet alleen nog even nadenken over de aankleding.

Jup! En dan nog even mixen en klaar.
Stroopwafelcake in combi met caramel is erg lekker, heb ik al een paar keer gedaan, en dan mini stroopwafeltjes er op als garnering!
Ik vind de meringue botercreme echt heel lekker. Zeker dus met saroma erdoor (banaan, aardbei, chocola, caramel).
Lejow
Lejow
Lady Post-a-lot
Lady Post-a-lot

Aantal berichten : 26304
Punten : 28659
Registratiedatum : 18-11-10
Woonplaats : Rotjeknor

Terug naar boven Ga naar beneden

Taarten Topique - Pagina 28 Empty Re: Taarten Topique

Bericht  Rebecca zo 7 apr 2013 - 23:30

Dat leek me dus ook...Heb getwijfeld over de ministroopwafels, weet 't nog niet zo goed, wil er namelijk pushcakes van maken, maar dat is met zo'n stroopwafel misschien weer niet zo handig. Misschien in stukjes of ik zat al te denken aan kleine stukjes caramel bovenop...
Ben iig benieuwd naar de botercreme!
Rebecca
Rebecca
Prater
Prater

Aantal berichten : 1272
Punten : 1340
Registratiedatum : 18-11-10
Woonplaats : Scherpenzeel GLD

http://www.cakesbyrebecca.nl

Terug naar boven Ga naar beneden

Taarten Topique - Pagina 28 Empty Re: Taarten Topique

Bericht  Lejow ma 8 apr 2013 - 6:15

stroopwafel in kleine stukjes hakken, kan ook!
Lejow
Lejow
Lady Post-a-lot
Lady Post-a-lot

Aantal berichten : 26304
Punten : 28659
Registratiedatum : 18-11-10
Woonplaats : Rotjeknor

Terug naar boven Ga naar beneden

Taarten Topique - Pagina 28 Empty Re: Taarten Topique

Bericht  Springflower ma 8 apr 2013 - 8:21

Meiden waarmee 'bekleden' jullie je taart het liefst, met fondant of met marsepein?
En hebben jullie nog een reden waarom je dit product het liefst gebruikt?
Springflower
Springflower
Fluisteraar
Fluisteraar

Aantal berichten : 169
Punten : 171
Registratiedatum : 20-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Taarten Topique - Pagina 28 Empty Re: Taarten Topique

Bericht  Lejow ma 8 apr 2013 - 8:38

Zeelandia Marsepein.
Geen idee, ooit daarmee gestart en volgehouden haha.
Alleen als mensen er om vragen bekleed ik met fondant.
Lejow
Lejow
Lady Post-a-lot
Lady Post-a-lot

Aantal berichten : 26304
Punten : 28659
Registratiedatum : 18-11-10
Woonplaats : Rotjeknor

Terug naar boven Ga naar beneden

Taarten Topique - Pagina 28 Empty Re: Taarten Topique

Bericht  Saga ma 8 apr 2013 - 8:42

Volgende maand mag ik voor een bruiloft cupcakes maken. Zo met heb ik alles met het bruidspaar besproken en ik heb er al helemaal zin in, moet een lijstje maken met wat ik nodig heb en dat word voor mij besteld.

Dit thema gaat het ongeveer worden:


Taarten Topique - Pagina 28 8794FF77-8730-4A6E-A587-71B7F6ABD313-3652-00000508456BF121_zpsd96a8ca0

Taarten Topique - Pagina 28 43ECC127-432D-4FD0-9E72-FE70EFC607D4-3652-000005084EA851C8_zpsfdc0ae09

Ik kan toch makkelijk 2 dagen van te voren bijvoorbeeld de roosjes en dergelijke maken? Dan kan ik de dag van te voren bakken en decoreren, had ik bedacht.
Saga
Saga
Prater
Prater

Aantal berichten : 652
Punten : 634
Registratiedatum : 27-02-13

Terug naar boven Ga naar beneden

Taarten Topique - Pagina 28 Empty Re: Taarten Topique

Bericht  CCC ma 8 apr 2013 - 8:49

Mooi! Saga, heb je al eerder dingen gemaakt? Miss. heb ik het gemist. Ik begin vaak met decoratie als het veel is wel optijd, ik doe alles dan goed inpakken (luchtdicht en folie eromheen). Cc's zien er mooi uit! Ben benieuwd naa rhet eindresultaat.
Ik deed cc's trouwens altijd met fondant, dit ivm notenallergie van mijn vriend. Die moest ze in het begin braaf opeten. Taarten doe ik bijna niet met fondant, werk echt niet fijn. Ik heb de voorkeur voor Zeelandia marsepein.

CCC
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 6424
Punten : 6761
Registratiedatum : 17-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Taarten Topique - Pagina 28 Empty Re: Taarten Topique

Bericht  Saga ma 8 apr 2013 - 8:58

chococupcake schreef:Mooi! Saga, heb je al eerder dingen gemaakt? Miss. heb ik het gemist. Ik begin vaak met decoratie als het veel is wel optijd, ik doe alles dan goed inpakken (luchtdicht en folie eromheen). Cc's zien er mooi uit! Ben benieuwd naa rhet eindresultaat.
Ik deed cc's trouwens altijd met fondant, dit ivm notenallergie van mijn vriend. Die moest ze in het begin braaf opeten. Taarten doe ik bijna niet met fondant, werk echt niet fijn. Ik heb de voorkeur voor Zeelandia marsepein.
Ik kam hier eerst onder de naam _Jackie, maar heb toen ook nekt veel foto's geplaatst.
Ik maak redelijk vaak cupcakes, de laatste tijd alleen wel een stuk minder doordat ik er simpelweg even geen geld voor heb helaas.

Ik werk ook altijd met marsepein ja, het bruidspaar wil dit ook graag. Wel zit er iemand bij met een notenallergie dus ik zal ook wat met fondant maken en dit goed apart houden.

Het bruidspaar wil er trouwens ook nog een klein taartje bij van twee lagen, daarvoor moet ik nog even bedenken hoe ik die ga decoreren smile
Ik denk nu in de richting van PiP, en wil dit ook in een paar CC terug laten komen. (Trouwkaart heeft een PiP vogeltje op de voorkant smile )
Saga
Saga
Prater
Prater

Aantal berichten : 652
Punten : 634
Registratiedatum : 27-02-13

Terug naar boven Ga naar beneden

Taarten Topique - Pagina 28 Empty Re: Taarten Topique

Bericht  Springflower ma 8 apr 2013 - 9:03

Bedankt Lejow en Chococupcake voor jullie antwoord! Waar is dat merk te verkrijgen, bestellen jullie dat via internet of is er een winkel die het verkoopt?
Springflower
Springflower
Fluisteraar
Fluisteraar

Aantal berichten : 169
Punten : 171
Registratiedatum : 20-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Taarten Topique - Pagina 28 Empty Re: Taarten Topique

Bericht  sabje ma 8 apr 2013 - 9:09

Ik heb ook weer een vraagje. Ik moet voor vrijdag een taart maken. Ga hem vullen met vlaaifruit (kersen) en banketbakkersroom. Afkleden met botercreme en marsepein. Ik wilde dit woensdagavond maken, maar lig dan waarschijnlijk plat in bed met buikpijn.
Kan ik de taart morgen al maken of is dat echt te vroeg. Heb een luchtdichtte doos om hem in te stoppen.
sabje
sabje
Prater
Prater

Aantal berichten : 872
Punten : 890
Registratiedatum : 18-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Taarten Topique - Pagina 28 Empty Re: Taarten Topique

Bericht  Lejow ma 8 apr 2013 - 9:52

Supergaaf Saga!!!

Ik bestel zeelandia op de website van feestig-webwinkel, zij zit vlakbij mijn werk, dus kan het persoonlijk ophalen! Ideaal.
Lejow
Lejow
Lady Post-a-lot
Lady Post-a-lot

Aantal berichten : 26304
Punten : 28659
Registratiedatum : 18-11-10
Woonplaats : Rotjeknor

Terug naar boven Ga naar beneden

Taarten Topique - Pagina 28 Empty Re: Taarten Topique

Bericht  Lejow ma 8 apr 2013 - 9:53

sabje schreef:Ik heb ook weer een vraagje. Ik moet voor vrijdag een taart maken. Ga hem vullen met vlaaifruit (kersen) en banketbakkersroom. Afkleden met botercreme en marsepein. Ik wilde dit woensdagavond maken, maar lig dan waarschijnlijk plat in bed met buikpijn.
Kan ik de taart morgen al maken of is dat echt te vroeg. Heb een luchtdichtte doos om hem in te stoppen.

Het is kiele kiele, ik eet de taart vaak nog wel drie dagen later, maar hij moet die dag dan wel echt op.
Is het een taart voor jezelf?
Lejow
Lejow
Lady Post-a-lot
Lady Post-a-lot

Aantal berichten : 26304
Punten : 28659
Registratiedatum : 18-11-10
Woonplaats : Rotjeknor

Terug naar boven Ga naar beneden

Taarten Topique - Pagina 28 Empty Re: Taarten Topique

Bericht  CCC ma 8 apr 2013 - 9:56

Ik koop Zeelandia hier gewoon in de taartdeco winkel.

CCC
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 6424
Punten : 6761
Registratiedatum : 17-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Taarten Topique - Pagina 28 Empty Re: Taarten Topique

Bericht  CCC ma 8 apr 2013 - 9:57

Saga schreef:
chococupcake schreef:Mooi! Saga, heb je al eerder dingen gemaakt? Miss. heb ik het gemist. Ik begin vaak met decoratie als het veel is wel optijd, ik doe alles dan goed inpakken (luchtdicht en folie eromheen). Cc's zien er mooi uit! Ben benieuwd naa rhet eindresultaat.
Ik deed cc's trouwens altijd met fondant, dit ivm notenallergie van mijn vriend. Die moest ze in het begin braaf opeten. Taarten doe ik bijna niet met fondant, werk echt niet fijn. Ik heb de voorkeur voor Zeelandia marsepein.
Ik kam hier eerst onder de naam _Jackie, maar heb toen ook nekt veel foto's geplaatst.
Ik maak redelijk vaak cupcakes, de laatste tijd alleen wel een stuk minder doordat ik er simpelweg even geen geld voor heb helaas.

Ik werk ook altijd met marsepein ja, het bruidspaar wil dit ook graag. Wel zit er iemand bij met een notenallergie dus ik zal ook wat met fondant maken en dit goed apart houden.

Het bruidspaar wil er trouwens ook nog een klein taartje bij van twee lagen, daarvoor moet ik nog even bedenken hoe ik die ga decoreren Taarten Topique - Pagina 28 561177
Ik denk nu in de richting van PiP, en wil dit ook in een paar CC terug laten komen. (Trouwkaart heeft een PiP vogeltje op de voorkant Taarten Topique - Pagina 28 561177 )
Ah! Leuk! Houd de naamsveranderingen niet meer bij hier. Klinkt leuk al je plannen, en ben wel benieuwd naar je creaties smile Dus als je nog wat wilt showen, kom maar op.

CCC
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 6424
Punten : 6761
Registratiedatum : 17-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Taarten Topique - Pagina 28 Empty Re: Taarten Topique

Bericht  Gesponsorde inhoud


Gesponsorde inhoud


Terug naar boven Ga naar beneden

Pagina 28 van 40 Vorige  1 ... 15 ... 27, 28, 29 ... 34 ... 40  Volgende

Terug naar boven

- Soortgelijke onderwerpen

 
Permissies van dit forum:
Je mag geen reacties plaatsen in dit subforum