Eten weeklijstjes topic
+91
Gioia
Pitufo
Parel
Slakje
Gympie
Aagje!
Fortissimo
Cow
Shopaholic
Punk'd
Snirp
NoName88
Orchidee
Bacio
Aimee
Viva
Sazzle
minoessepoes
pippeloentje
Jasmine
Highway
Sophiee
dolfijntje24
Suus
Mizz_S
Hoochie
litllejoy
sanne-84
SarahKey
silly-one
Linda
mii_joyce
Troeliewoelies
kajaka88
Marin
Reeza
Blond
Lousanne
Penny Blossom
Davinia
Aziraphale
Tinkebell
ShallY
Rouxxxe
Jezzie
flower
Fearie
Printje
boekenwurm83
MissBlunt
Sjirafje
Muurvlindertje
Sushi
myloon
Nora
love
Penélope
piene1983
Kamperseboekenwurm
bolus26
Bay
Sundae
Guus
Atelier Madame
Lejow
Verona
Cheesegirl
Snoes
Pien
Sarah1985
Kqip
Roxi3
Mida4you
Zonnetje
TNMN
Ellebel
Emma_
Japje
Arwyn
xxDila
Rev3rie
studiebol
Susan
rapa nui
Winegum
schuddebuikje
Dolphinne
Flinder
Inge
Effie_O
*Lookie*
95 plaatsers
Pagina 21 van 40
Pagina 21 van 40 • 1 ... 12 ... 20, 21, 22 ... 30 ... 40
Re: Eten weeklijstjes topic
Vrijdag: Turks brood met vegetarische shoarma, met wat aardappelsalade en een salade met cherrytomaatjes, paprika, olijven, bosui en feta
Zaterdag: Uit eten want ik heb een vrijgezellenfeest. Wat ik ga eten weet ik dus nog niet, wel dat het Italiaans wordt. Mijn man heeft ook een vrijgezellenfeest en gaat dus ook uit eten.
Zondag: Dat weet ik nog niet, bepalen we zondag wel.
Maandag: Mijn man heeft een etentje van zn werk, ik eet een broodje meergranenburger met weer een salade met cherrytomaatjes, paprika, olijven, bosui en feta
Dinsdag: Gevulde courgette met oa tonijn, en ovenfrietjes
Woensdag: Ik eet op mn werk, rode curry met kip en rijst, mn man maakt babi pangang
Donderdag: Ik neem babi pangang mee naar mn werk, mn man eet een restje kip madras uit de vriezer
Zaterdag: Uit eten want ik heb een vrijgezellenfeest. Wat ik ga eten weet ik dus nog niet, wel dat het Italiaans wordt. Mijn man heeft ook een vrijgezellenfeest en gaat dus ook uit eten.
Zondag: Dat weet ik nog niet, bepalen we zondag wel.
Maandag: Mijn man heeft een etentje van zn werk, ik eet een broodje meergranenburger met weer een salade met cherrytomaatjes, paprika, olijven, bosui en feta
Dinsdag: Gevulde courgette met oa tonijn, en ovenfrietjes
Woensdag: Ik eet op mn werk, rode curry met kip en rijst, mn man maakt babi pangang
Donderdag: Ik neem babi pangang mee naar mn werk, mn man eet een restje kip madras uit de vriezer
Mizz_S- Kletskop
- Aantal berichten : 2711
Punten : 2822
Registratiedatum : 21-11-10
Mijn weeklijstje:
Maandag: Wereldgerecht van Bertolli (pasta met gehakt, courgette, paprika en champignons)
Dinsdag: macaroni met een mixsausje, roerbakgroente en vegetarische balletjes
Woensdag: uiteten: sushi (L)!
Donderdag: tortillatosti met zalm en kaas met daarbij een warme salade van mais, ui en tomaat
Vrijdag: ga ik bij een vriendin eten dus heb nog geen idee!
Zaterdag: nog geen idee
Zondag: waarschijnlijk bij mijn zusje en haar vriend eten, maar nog geen idee wat.
Maandag: Wereldgerecht van Bertolli (pasta met gehakt, courgette, paprika en champignons)
Dinsdag: macaroni met een mixsausje, roerbakgroente en vegetarische balletjes
Woensdag: uiteten: sushi (L)!
Donderdag: tortillatosti met zalm en kaas met daarbij een warme salade van mais, ui en tomaat
Vrijdag: ga ik bij een vriendin eten dus heb nog geen idee!
Zaterdag: nog geen idee
Zondag: waarschijnlijk bij mijn zusje en haar vriend eten, maar nog geen idee wat.
dolfijntje24- Prater
- Aantal berichten : 1003
Punten : 1074
Registratiedatum : 11-12-10
Vandaag: zijn we uit eten geweest bij een heel leuk restaurantje, waar je allerlei kleine gerechtjes kunt eten vanuit de hele wereld, we hadden onder andere kipsaté, loempia's, wraps, brood met tapenade, gamba's
Zaterdag: pasta met tomatensaus met tonijn, champignons, ui en paprika pizza
Zondag: taco's met vegetarische stukjes, mais, tomatenblokjes, ui, paprika en geraspte kaas
Maandag: krokante vis uit de oven, met rosti en gewokte prei
Dinsdag: kip uit de oven, met aardappelschijfjes en sperziebonen
Woensdag: Chinees
Donderdag: ik neem naar mn werk mihoen mee, mn man eet tartaartje, tuinbonen en pommes duchesses
Zaterdag:
Zondag: taco's met vegetarische stukjes, mais, tomatenblokjes, ui, paprika en geraspte kaas
Maandag: krokante vis uit de oven, met rosti en gewokte prei
Dinsdag: kip uit de oven, met aardappelschijfjes en sperziebonen
Woensdag: Chinees
Donderdag: ik neem naar mn werk mihoen mee, mn man eet tartaartje, tuinbonen en pommes duchesses
Laatst aangepast door Mizz_S op za 31 maa 2012 - 5:49; in totaal 1 keer bewerkt
Mizz_S- Kletskop
Vandaag: Spinazie-tomaten lasagne
Morgen: Restje uit de vriezer, paprika-chorizo soep
Maandag: Zoetzure (azijn & sweet chillisaus) kip met gele, groene en rode paprika en zilvervliesrijst
Dinsdag: Erwtensoep
Woensdag: Ga ik naar de sauna, we zullen daar wel een maaltijdsalade eten
Donderdag: Restje uit de vriezer, pasta met peultjes, champignons in wijnsaus
Vrijdag: Pannekoeken
Zaterdag: Ga we uiteten omdat m'n vader jarig is
Zondag: Een vriendin van mij krijgt komende donderdag de sleutel van haar nieuwe huisje en daar ga ik zondag klussen. Van te voren maak ik groentesoep voor de hele groep met een stokbroodje en kruidenboter.
Morgen: Restje uit de vriezer, paprika-chorizo soep
Maandag: Zoetzure (azijn & sweet chillisaus) kip met gele, groene en rode paprika en zilvervliesrijst
Dinsdag: Erwtensoep
Woensdag: Ga ik naar de sauna, we zullen daar wel een maaltijdsalade eten
Donderdag: Restje uit de vriezer, pasta met peultjes, champignons in wijnsaus
Zaterdag: Ga we uiteten omdat m'n vader jarig is
Zondag: Een vriendin van mij krijgt komende donderdag de sleutel van haar nieuwe huisje en daar ga ik zondag klussen. Van te voren maak ik groentesoep voor de hele groep met een stokbroodje en kruidenboter.
litllejoy- Prater
- Aantal berichten : 1346
Punten : 1476
Registratiedatum : 02-08-11
van de afgelopen week:
Zondag: aardappelen, stoofperen, beenham en kipsnitzels
Maandag: kip-broccoli ovenschotel met rijst
Dinsdag: marokkaanse kip uit de tajine met krieltjes en broccoli/bloemkool uit de wok
Woensdag: bami met satéstokjes
Donderdag: bami met gepaneerde kalkoensnitzeltjes
Vrijdag: zelfgemaakte pizza
Zaterdag: marokkaans stoofpotje uit de tajine met rijst en spitskool/paprika/taugé/champignons uit de wok.
Komende week:
Zondag: Wraps met ijsbergsla en krokante kipsnitzel en aardappelblokjes met tijm/rozemarijn
Maandag: aardappelen, bloemkool en gehaktballen
Dinsdag: vlees uit de vriezer, hollandse aardappelschotel en ijsbergsla
Woensdag: pasta met gehaktballetjes/saus uit de tajine
Donderdag: aardappelen, spitskool en slavinken
Vrijdag: tagliatelle met broccoli/kipfilet/tomaten in roomsaus
Zaterdag: Soep met stokbrood
Zondag: aardappelen, stoofperen, beenham en kipsnitzels
Maandag: kip-broccoli ovenschotel met rijst
Dinsdag: marokkaanse kip uit de tajine met krieltjes en broccoli/bloemkool uit de wok
Woensdag: bami met satéstokjes
Donderdag: bami met gepaneerde kalkoensnitzeltjes
Vrijdag: zelfgemaakte pizza
Zaterdag: marokkaans stoofpotje uit de tajine met rijst en spitskool/paprika/taugé/champignons uit de wok.
Komende week:
Zondag: Wraps met ijsbergsla en krokante kipsnitzel en aardappelblokjes met tijm/rozemarijn
Maandag: aardappelen, bloemkool en gehaktballen
Dinsdag: vlees uit de vriezer, hollandse aardappelschotel en ijsbergsla
Woensdag: pasta met gehaktballetjes/saus uit de tajine
Donderdag: aardappelen, spitskool en slavinken
Vrijdag: tagliatelle met broccoli/kipfilet/tomaten in roomsaus
Zaterdag: Soep met stokbrood
Zondag: boerenkoolstamppot met rookworst en appelmoes
Maandag: rijst met kipkerriesaus met prei en verse ananas
Dinsdag: aardappelpuree met een tartaartje en aubergine uit de oven met ham en kaas
Woensdag: spaghetti bolognese
Donderdag: waarschijnlijk bij mijn schoonouders
Maandag: rijst met kipkerriesaus met prei en verse ananas
Dinsdag: aardappelpuree met een tartaartje en aubergine uit de oven met ham en kaas
Woensdag: spaghetti bolognese
Donderdag: waarschijnlijk bij mijn schoonouders
Zonnetje- Kletskop
- Aantal berichten : 2589
Punten : 2726
Registratiedatum : 18-11-10
zaterdag: burrito's
zondag: pizza of ergens wat eten (kan ook de mac worden)
maandag: gekookte aardappelen, groenten met pesto (spinazie voor mn vriend) en rund
dinsdag: macaroni
woensdag: werk: pasta carbonara
donderdag: iets makkelijks uit de vriezer, vissoep of paella ofzo
vrijdag: werk: aardappeldobbelsteentjes, gebakken lekkerbek. groenten weet ik nog niet, want daar hebben ze spinazie en daar houd ik niet van, dus even kijken wat ik zelf meeneem
weekend weet ik nog niet.
zondag: pizza of ergens wat eten (kan ook de mac worden)
maandag: gekookte aardappelen, groenten met pesto (spinazie voor mn vriend) en rund
dinsdag: macaroni
woensdag: werk: pasta carbonara
donderdag: iets makkelijks uit de vriezer, vissoep of paella ofzo
vrijdag: werk: aardappeldobbelsteentjes, gebakken lekkerbek. groenten weet ik nog niet, want daar hebben ze spinazie en daar houd ik niet van, dus even kijken wat ik zelf meeneem
weekend weet ik nog niet.
sanne-84- Ratel
- Aantal berichten : 3921
Punten : 4214
Zaterdag: Broodje shoarma met paprika, ijsbergsla, komkommer en knoflooksaus
Zondag: Andijvie salade met spekjes, een uitje, augurk, een eitje en een dressing van mosterd/olie/azijn met gebakken aardappeltjes en een schnitzel. En als toetje een smoothie met peer, magere kwark, vanille en kaneel.
Maandag: " Taartje" uit de oven van aardappelschijfjes, ringen gebakken rode, groene paprika en ui, geruld gehakt met Provencaalse kruiden en geitenkaas er doorheen gesmolten en met blokjes geitenkaas bovenop uit de oven.
Dinsdag: Zelfgemaakte Chineze tomatensoep met rijst, kip, lente-ui en tauge erin met miniloempia's erbij.
Daarna moet ik weer boodschapppen doen, maar ik heb nu het volgende in de planning:
Woensdag:Biefstuk met hoisin, pindasaus en ik doe er mihoen bij. http://www.ah.nl/allerhande/#/recepten/804236/biefstuk-met-hoisin-pindasaus?rq=hoisin
Donderdag: Pannenkoeken met spek, kaas, appel
Vrijdag: Tomaat/spinazie risotto met o.a. zongedroogde tomaatjes. Of zo, dus vegetarisch of met een witvisje uit de oven erbij.
Zaterdag gaan we een weekendje weg en dus uit eten!
Zondag: Andijvie salade met spekjes, een uitje, augurk, een eitje en een dressing van mosterd/olie/azijn met gebakken aardappeltjes en een schnitzel. En als toetje een smoothie met peer, magere kwark, vanille en kaneel.
Maandag: " Taartje" uit de oven van aardappelschijfjes, ringen gebakken rode, groene paprika en ui, geruld gehakt met Provencaalse kruiden en geitenkaas er doorheen gesmolten en met blokjes geitenkaas bovenop uit de oven.
Dinsdag: Zelfgemaakte Chineze tomatensoep met rijst, kip, lente-ui en tauge erin met miniloempia's erbij.
Daarna moet ik weer boodschapppen doen, maar ik heb nu het volgende in de planning:
Woensdag:Biefstuk met hoisin, pindasaus en ik doe er mihoen bij. http://www.ah.nl/allerhande/#/recepten/804236/biefstuk-met-hoisin-pindasaus?rq=hoisin
Donderdag: Pannenkoeken met spek, kaas, appel
Vrijdag: Tomaat/spinazie risotto met o.a. zongedroogde tomaatjes. Of zo, dus vegetarisch of met een witvisje uit de oven erbij.
Zaterdag gaan we een weekendje weg en dus uit eten!
minoessepoes- Ratel
- Aantal berichten : 3814
Punten : 3868
Registratiedatum : 17-11-10
Maandag: rundvlees met peen en prei uit de oven, met rijst
Dinsdäg: risotto
Woensdag: wraps met gyros en mango
Donderdag: iets van aardappels groente vlees
Vrijdag: witlof met rookvlees en hardgekookte eieren
Zaterdag: geen idee nog
Zondag: eten bij mijn schoonouders dus ik weet het niet
Dinsdäg: risotto
Woensdag: wraps met gyros en mango
Donderdag: iets van aardappels groente vlees
Vrijdag: witlof met rookvlees en hardgekookte eieren
Zaterdag: geen idee nog
Zondag: eten bij mijn schoonouders dus ik weet het niet
Hoochie- Prater
- Aantal berichten : 846
Punten : 1082
Maandag: Tabouleh salade (bulgur tarwe met verse tomaat, lenteui en citroensap) met falafel in een naanbroodje.
Dinsdag: Halloumi met een salade van couscous, kikkererwten, tomaat en mint
http://www.bbcgoodfood.com/recipes/1167647/halloumi-with-chickpea-salsa-and-couscous
Woensdag: Groenten roerbak met een sojasaus
Donderdag: Bami met noodles en kip
Vrijdag: Caesar salade zonder kip met een zelfgemaakte dressing en gebakken stokbrood
Zaterdag: Kip spaghetti salade
Zondag: Groene thaise groenten curry
Maandag: Pasta met roomsaus en worst
Dinsdag: Kip met een sojasaus dressing
Woensdag: Paprika en varkensvlees saus met bruine rijst
Dinsdag: Halloumi met een salade van couscous, kikkererwten, tomaat en mint
http://www.bbcgoodfood.com/recipes/1167647/halloumi-with-chickpea-salsa-and-couscous
Woensdag: Groenten roerbak met een sojasaus
Donderdag: Bami met noodles en kip
Vrijdag: Caesar salade zonder kip met een zelfgemaakte dressing en gebakken stokbrood
Zaterdag: Kip spaghetti salade
Zondag: Groene thaise groenten curry
Maandag: Pasta met roomsaus en worst
Dinsdag: Kip met een sojasaus dressing
Woensdag: Paprika en varkensvlees saus met bruine rijst
TNMN- Kletskop
- Aantal berichten : 1679
Punten : 1866
Zondag: Gegeten bij mijn zusje en haar vriend: stokbrood met tapenade en ailoi, kipmadras met een salade en als toetje vanilleijs met chocoladeijs
Maandag: 1 tosti en 1 geroosterde boterham met filet americain (waren allebei laat thuis)
Dinsdag: op mijn werk gegeten -> een stoommaaltijd met kabeljauw, groente en saus
Woensdag: Volkoren spaghetti met koolvisfilet, groente en tomatensaus
Donderdag: Wraps met kip, champignons, ui en paprika gestoomd met zure room en avocado.
Vrijdag: Zelfgemaakte calzone met salami, ham, champignons, ui en feta en natuurlijk kaas
Zaterdag: uiteten bij Turks restaurant
Zondag: Patat
Maandag: Bami of pasta
Maandag: 1 tosti en 1 geroosterde boterham met filet americain (waren allebei laat thuis)
Dinsdag: op mijn werk gegeten -> een stoommaaltijd met kabeljauw, groente en saus
Woensdag: Volkoren spaghetti met koolvisfilet, groente en tomatensaus
Donderdag: Wraps met kip, champignons, ui en paprika gestoomd met zure room en avocado.
Vrijdag: Zelfgemaakte calzone met salami, ham, champignons, ui en feta en natuurlijk kaas
Zaterdag: uiteten bij Turks restaurant
Zondag: Patat
Maandag: Bami of pasta
Laatst aangepast door dolfijntje24 op do 5 apr 2012 - 8:23; in totaal 2 keer bewerkt
dolfijntje24- Prater
Maandag: Aardappels, spinazie en vissticks
Dinsdag: Wokgroenten, runderreepjes en mie
Woensdag: Tandoori Wraps
Donderdag: Krieltjes, salade en een hamburger
Vrijdag: Vriendje eet Friet en ik eet iets van soep ofzo
Zaterdag: Rijst Siam
Zondag: Eten we op de verjaardag van m'n broertje, dus dat is nog afwachten wat we krijgen.
Dinsdag: Wokgroenten, runderreepjes en mie
Woensdag: Tandoori Wraps
Donderdag: Krieltjes, salade en een hamburger
Vrijdag: Vriendje eet Friet en ik eet iets van soep ofzo
Zaterdag: Rijst Siam
Zondag: Eten we op de verjaardag van m'n broertje, dus dat is nog afwachten wat we krijgen.
Davinia- Prater
- Aantal berichten : 622
Punten : 680
Registratiedatum : 13-08-11
Alvast voor komende week, vanaf morgen dan:
Zaterdag: Gaan we uiteten voor m'n vaders verjaardag
Zondag: Groentesoep met kruidenstokbrood uit de oven
Maandag: Gele curry met aardappel, gamba's, groene paprika en voor erbij zilvervliesrijst
Dinsdag: Bladerdeeghapje met kipragout
Woensdag: Gehaktbal met spinazie en gekookt eitje
Donderdag: Groente-vistaartje (met zalm ipv tonijn) http://www.ah.nl/recepten/recept?id=649982&rq=bladerdeeg+vis
Vrijdag: Frietjes met kipcordonblue en doperwtjes & pee'tjes. Voor m'n vriend zijn dochtertje heb ik een stamppot van aardappel, spinazie en kipfilet. En natuurlijk krijgt ze nog wel een frietje toegestopt.
Zaterdag: Nasi met een gebakken ei, kipsate en kroepoek
Zondag: Tomatensoep met een bruin stokbroodje en kruidenboter
Zaterdag: Gaan we uiteten voor m'n vaders verjaardag
Zondag: Groentesoep met kruidenstokbrood uit de oven
Maandag: Gele curry met aardappel, gamba's, groene paprika en voor erbij zilvervliesrijst
Dinsdag: Bladerdeeghapje met kipragout
Woensdag: Gehaktbal met spinazie en gekookt eitje
Donderdag: Groente-vistaartje (met zalm ipv tonijn) http://www.ah.nl/recepten/recept?id=649982&rq=bladerdeeg+vis
Vrijdag: Frietjes met kipcordonblue en doperwtjes & pee'tjes. Voor m'n vriend zijn dochtertje heb ik een stamppot van aardappel, spinazie en kipfilet. En natuurlijk krijgt ze nog wel een frietje toegestopt.
Zaterdag: Nasi met een gebakken ei, kipsate en kroepoek
Zondag: Tomatensoep met een bruin stokbroodje en kruidenboter
litllejoy- Prater
Vandaag: Visburger op een kaiserbroodje, ovenfrietjes en erwtjes
Zaterdag: nog geen idee, we weten nog niet hoe laat we thuis zijn dus we zien morgen wel, zal wel wat makkelijks worden zijn we lekker met zn tweetjes, we hebben minispiesjes (Hawaii spiesjes en kip piri piri) gekocht die eigenlijk voor gourmet bedoeld zijn, die gaan we grillen in de grillpan. Erbij hebben we stokbrood met kruidenboter en sausjes, aardappelsalade en wat rauwkost.
Zondag: krijgen we eters, we zijn in totaal met zn negenen, het wordt Italiaans buffet, we hebben spaghetti en fusilli, met tonijnsaus en spinaziesaus (met spekjes, ui, champignons en roomkaas erdoor), vegetarische lasagne (zelfgemaakt), pizzapunten (funghi en hawaii), stokbrood met kruidenboter, spinaziesalade en olijven, spiesjes met cherrytomaat en mozzarella.
Maandag: zijnwe lekker met zn tweetjes, we hebben minispiesjes (Hawaii spiesjes en kip piri piri) gekocht die eigenlijk voor gourmet bedoeld zijn, die gaan we grillen in de grillpan. Erbij hebben we stokbrood met kruidenboter en sausjes, aardappelsalade en wat rauwkost. Met mn ouders en oma bij de Chinees eten
Dinsdag: aardappelschijfjes, bonenschotel en schnitzel of gemarineerde filetlapjes
Woensdag: ik neem pasta carbonara mee naar het werk, mn man maakt nasi klaar
Donderdag: ik neem nasi mee naar het werk, mn man eet een restje kip madras uit de vriezer
Zaterdag: no
Zondag: krijgen we eters, we zijn in totaal met zn negenen, het wordt Italiaans buffet, we hebben spaghetti en fusilli, met tonijnsaus en spinaziesaus (met spekjes, ui, champignons en roomkaas erdoor), vegetarische lasagne (zelfgemaakt), pizzapunten (funghi en hawaii), stokbrood met kruidenboter, spinaziesalade en olijven, spiesjes met cherrytomaat en mozzarella.
Maandag: zijn
Dinsdag: aardappelschijfjes, bonenschotel en schnitzel of gemarineerde filetlapjes
Woensdag: ik neem pasta carbonara mee naar het werk, mn man maakt nasi klaar
Donderdag: ik neem nasi mee naar het werk, mn man eet een restje kip madras uit de vriezer
Laatst aangepast door Mizz_S op za 7 apr 2012 - 6:37; in totaal 1 keer bewerkt
Mizz_S- Kletskop
Morgen doen we weer boodschappen voor de komende 1,5 week. Dit keer heb ik veel recepten van Pinterest gehaald.
- Veggie wraps met zelfgemaakte salsa, creme fraiche en geraspte kaas
- Vis en couscous parcels uit de oven
- Citroen risotto uit de oven, met een salade
- Cottage pie (met wortel, selderij, ui, gehakt en aardappel puree)
- Worst, paprika en ui pasta schotel
- Bloemkool pizza (bodem gemaakt van bloemkool)
- Pork chops met ananas en gebakken rijst
- Bananen curry met kikkererwten en couscous
- Quinoa chilli (zonder carne)
- Geroosterde kip en groenten (met aardappel)
- Spagetti Carbonara met spek en een salade
- Veggie wraps met zelfgemaakte salsa, creme fraiche en geraspte kaas
- Vis en couscous parcels uit de oven
- Citroen risotto uit de oven, met een salade
- Cottage pie (met wortel, selderij, ui, gehakt en aardappel puree)
- Worst, paprika en ui pasta schotel
- Bloemkool pizza (bodem gemaakt van bloemkool)
- Pork chops met ananas en gebakken rijst
- Bananen curry met kikkererwten en couscous
- Quinoa chilli (zonder carne)
- Geroosterde kip en groenten (met aardappel)
- Spagetti Carbonara met spek en een salade
TNMN- Kletskop
- Aantal berichten : 1679
Punten : 1866
Zaterdag: Uit eten
Zondag: Kaasfondue met bier, knoflook en een pepertje erdoor met paprika, kerstomaat en stokbrood erbij.
Maandag: Risotto met zongedroogde tomaat en verse spinazie met een stukje kabeljauw ingesmeerd met rode tapenade en daarop geraspte kaas uit de oven.
Dinsdag:Andijvie maaltijdsalade met andijvie, spekjes, een gekookt ei, een uitje, augurk, zilverui, gekookte krieltjes in de schil en een dressing van olie/azijn/mosterd/suiker.
Woensdag: Spiesjes van biefstuk en kerstomaatjes gebakken in kruidenboter met gebakken champignons voor mijn vriend erbij en voor mij komkommer in het zuur en met aardappelpuree.
Donderdag: Paprika/chorizosoep met meergranen stokbrood en soepstengels.
Vrijdag: Roti.
Zaterdag: Uit eten met een vrijgezellefeestje, vriend moet werken en eet op zijn werk.
Zondag: Kaasfondue met bier, knoflook en een pepertje erdoor met paprika, kerstomaat en stokbrood erbij.
Maandag: Risotto met zongedroogde tomaat en verse spinazie met een stukje kabeljauw ingesmeerd met rode tapenade en daarop geraspte kaas uit de oven.
Dinsdag:Andijvie maaltijdsalade met andijvie, spekjes, een gekookt ei, een uitje, augurk, zilverui, gekookte krieltjes in de schil en een dressing van olie/azijn/mosterd/suiker.
Woensdag: Spiesjes van biefstuk en kerstomaatjes gebakken in kruidenboter met gebakken champignons voor mijn vriend erbij en voor mij komkommer in het zuur en met aardappelpuree.
Donderdag: Paprika/chorizosoep met meergranen stokbrood en soepstengels.
Vrijdag: Roti.
Zaterdag: Uit eten met een vrijgezellefeestje, vriend moet werken en eet op zijn werk.
minoessepoes- Ratel
Maandag: ravioli met ham en kaasvulling, spinazie, avocado en boursin light
Dinsdag: Gekookte aardappels met bonenschotel, sperziebonen en een rundersteak
Woensdag: naar cursus, eet daar broodjes
Donderdag: Bami
Vrijdag: Gourmetten (komen zusje van mijn vriend en haar man bij ons eten)
Zaterdag: Pizza van Domino's met mijn zusje
Dinsdag: Gekookte aardappels met bonenschotel, sperziebonen en een rundersteak
Woensdag: naar cursus, eet daar broodjes
Donderdag: Bami
Vrijdag: Gourmetten (komen zusje van mijn vriend en haar man bij ons eten)
Zaterdag: Pizza van Domino's met mijn zusje
Laatst aangepast door dolfijntje24 op za 14 apr 2012 - 23:37; in totaal 1 keer bewerkt
dolfijntje24- Prater
Het is weer vrijdag, dus hier mijn lijstje voor volgende week vanaf vandaag:
Vandaag: Kip cordonblue met frietjes en doperwtjes & pee'tjes
Morgen: Nasi met gebakken ei, zelfgemaakte kipsate en kroepoek
Zondag: Tomatensoep met een kruidenstokbrood
Maandag: Restje uit de vriezer, pasta met een saus van spekjes, room, tomatenpurree en verschillende groente
Dinsdag: Tosti met kaas en tomaat en een tosti met kaas en ui
Woensdag: Soep met geroosterd bruin brood, welke soep moet ik nog even bedenken
Donderdag: Zalmfilet met kruidenkaas met daar om heen een korst van bladerdeeg en voor erbij gekookte winterpeen
Vrijdag: Zuurkoolschotel
Zaterdag: Ben ik alleen thuis, dus ik denk dat ik iets van chinees of een pizza bestel
Zondag: Ga ik een dagje naar Amsterdam, dus ik haal onderweg iets
Vandaag: Kip cordonblue met frietjes en doperwtjes & pee'tjes
Morgen: Nasi met gebakken ei, zelfgemaakte kipsate en kroepoek
Zondag: Tomatensoep met een kruidenstokbrood
Maandag: Restje uit de vriezer, pasta met een saus van spekjes, room, tomatenpurree en verschillende groente
Dinsdag: Tosti met kaas en tomaat en een tosti met kaas en ui
Woensdag: Soep met geroosterd bruin brood, welke soep moet ik nog even bedenken
Donderdag: Zalmfilet met kruidenkaas met daar om heen een korst van bladerdeeg en voor erbij gekookte winterpeen
Vrijdag: Zuurkoolschotel
Zaterdag: Ben ik alleen thuis, dus ik denk dat ik iets van chinees of een pizza bestel
Zondag: Ga ik een dagje naar Amsterdam, dus ik haal onderweg iets
litllejoy- Prater
gisteren: op t werk, vriend heeft bij moeder gegeten
vandaag: broodje shoarma (ik evt kip, als ik al iets kan eten)
morgen: pastaschotel
zondag: mac of iets halen
maandag: uit de vriezer: chickentonight, paella of vissoep
dinsdag: werk
woensdag; hebben we vroeg een gesprek, dus zal t eten niet veel zijn
vandaag: broodje shoarma (ik evt kip, als ik al iets kan eten)
morgen: pastaschotel
zondag: mac of iets halen
maandag: uit de vriezer: chickentonight, paella of vissoep
dinsdag: werk
woensdag; hebben we vroeg een gesprek, dus zal t eten niet veel zijn
sanne-84- Ratel
- Aantal berichten : 3921
Punten : 4214
Vandaag: quiche met prei, paprika, tonijn en kaas en wat stokbrood erbij
Zaterdag: weten we nog niet, waarschijnlijk wat simpels, frietjes halen ofzo en er ligt nog pizza in de vriezer dus dat zou ook kunnen
Zondag: pitabroodjes met vegetarische shoarma, rauwkost salade en een paar ovenfrietjes
Maandag: kabeljauwsteak, gewokte prei, rostirondjes
Dinsdag: gemarineerde filetlapjes, gebakken aardappelschijfjes, bietjes
Woensdag: ik neem nasi mee naar mn werk, mn man eet aardappelbolletjes, een lekkerbekje en witte bonen in tomatensaus
Donderdag; ik neem groentelasagne mee naar het werk, mn man eet pasta met tonijnsaus uit de vriezer
Zaterdag: weten we nog niet, waarschijnlijk wat simpels, frietjes halen ofzo en er ligt nog pizza in de vriezer dus dat zou ook kunnen
Zondag: pitabroodjes met vegetarische shoarma, rauwkost salade en een paar ovenfrietjes
Maandag: kabeljauwsteak, gewokte prei, rostirondjes
Dinsdag: gemarineerde filetlapjes, gebakken aardappelschijfjes, bietjes
Woensdag: ik neem nasi mee naar mn werk, mn man eet aardappelbolletjes, een lekkerbekje en witte bonen in tomatensaus
Donderdag; ik neem groentelasagne mee naar het werk, mn man eet pasta met tonijnsaus uit de vriezer
Mizz_S- Kletskop
En weer voor een paar dagen een schema gemaakt:
Zondag: Zelfgemaakte pasta saus met zongedroogde tomaatjes, olijven, ui, knoflook, tomatenblokjes, oregano en paprika met volkoren pasta en geraspte kaas
Maandag: Meergranen wraps met sla, geraspte kaas en een saus van chorisso, ui, knoflook, tomatenblokjes, komijn, cayennepeper, oregano, paprika en mais.
Dinsdag: Rijst met gewokte paprika, tauge, lente-ui, kipblokjes en hoisinsaus.
Woensdag: Eten bij vrienden.
Donderdag: Restjes opmaken, een salade (ijsbergsla/ rucola, mais, geroosterde paprika, kerstomaatjes, uitje) met allerlei gebakken aardappelrestjes (nog wat aardappelschijfjes en wat aardappel bolletjes enz) uit de diepvries met cajunkruiden en ik denk chickenwings erbij.
Vrijdag: Elzasserpizza met spek, ui, creme fraiche en na het afbakken wat rucola erop.
Verder heb ik als dessert voor een paar dagen een liter smoothie gemaakt met een half bakje zomer diepvriesfruit, een peer, een banaan, magere kwart en sinaasappelsap en dat in een wekfles in de koelkast.
Zondag: Zelfgemaakte pasta saus met zongedroogde tomaatjes, olijven, ui, knoflook, tomatenblokjes, oregano en paprika met volkoren pasta en geraspte kaas
Maandag: Meergranen wraps met sla, geraspte kaas en een saus van chorisso, ui, knoflook, tomatenblokjes, komijn, cayennepeper, oregano, paprika en mais.
Dinsdag: Rijst met gewokte paprika, tauge, lente-ui, kipblokjes en hoisinsaus.
Woensdag: Eten bij vrienden.
Donderdag: Restjes opmaken, een salade (ijsbergsla/ rucola, mais, geroosterde paprika, kerstomaatjes, uitje) met allerlei gebakken aardappelrestjes (nog wat aardappelschijfjes en wat aardappel bolletjes enz) uit de diepvries met cajunkruiden en ik denk chickenwings erbij.
Vrijdag: Elzasserpizza met spek, ui, creme fraiche en na het afbakken wat rucola erop.
Verder heb ik als dessert voor een paar dagen een liter smoothie gemaakt met een half bakje zomer diepvriesfruit, een peer, een banaan, magere kwart en sinaasappelsap en dat in een wekfles in de koelkast.
minoessepoes- Ratel
Ons eetlijstje voor deze week:
Maandag: Biefstuk met gekookte aardappels en rode kool
Dinsdag: Zuurkoolstampot met spek
Woensdag: Bami met sate
Donderdag: Zalm met gekookte aardappels en harricot verts
Vrijdag: Wraps met gehakt, ui, rucola sla, cherry tomaatjes, komkommer, salsa saus en creme fraiche.
Zaterdag en zondag weet ik nog niet.
Maandag: Biefstuk met gekookte aardappels en rode kool
Dinsdag: Zuurkoolstampot met spek
Woensdag: Bami met sate
Donderdag: Zalm met gekookte aardappels en harricot verts
Vrijdag: Wraps met gehakt, ui, rucola sla, cherry tomaatjes, komkommer, salsa saus en creme fraiche.
Zaterdag en zondag weet ik nog niet.
Penny Blossom- Prater
- Aantal berichten : 864
Punten : 1034
Dit is mijn lijstje:
Za: soep
Zo: gebakken aardappelen, zalm en sla
Ma: Pasta
Di: Gekookte aardappelen, spinazie en visschnitsels
Wo: Chicken 2 night
Do: aardappel puree, doperwten en wortels en verse worst
vr: broodje hamburger
Ma: Pasta
Di: Gekookte aardappelen, spinazie en visschnitsels
Wo: Chicken 2 night
Do: aardappel puree, doperwten en wortels en verse worst
vr: broodje hamburger
myloon- Fluisteraar
- Aantal berichten : 311
Punten : 319
Registratiedatum : 13-04-11
vandaag: broodje filet americain
dinsdag: asperges met ham/ei en gekookte krieltjes
woensdag: gekookte aardappelen met prei en shoarmavlees
donderdag: burritos
vrijdag: patat
zaterdag: pasta of rijstgerecht
zondag: ga ik uitgebreid koken ivm bezoek, tot nu toe heb ik bedacht dat ik eend ga klaarmaken.
dinsdag: asperges met ham/ei en gekookte krieltjes
woensdag: gekookte aardappelen met prei en shoarmavlees
donderdag: burritos
vrijdag: patat
zaterdag: pasta of rijstgerecht
zondag: ga ik uitgebreid koken ivm bezoek, tot nu toe heb ik bedacht dat ik eend ga klaarmaken.
Highway- Ratel
- Aantal berichten : 3316
Punten : 3494
Registratiedatum : 17-12-10
Zondag: pannenkoeken met appel
Maandag: kip, Italiaanse roerbakgroenten, teriyaki woksaus en noodles
Dinsdag: gekruide kippenpoten, snijbonen en krieltjes
Woensdag: ergens onderweg, want ik moet 's avonds ook werken
Donderdag: tortellini met rode pesto en champignons, paprika, ui en courgette
Vrijdag t/m zondag: weekendje weg, dus is nog een verrassing. In ieder geval een keer gourmetten en ik denk dat we ook Belgische frieten gaan eten.
Maandag: kip, Italiaanse roerbakgroenten, teriyaki woksaus en noodles
Dinsdag: gekruide kippenpoten, snijbonen en krieltjes
Woensdag: ergens onderweg, want ik moet 's avonds ook werken
Donderdag: tortellini met rode pesto en champignons, paprika, ui en courgette
Vrijdag t/m zondag: weekendje weg, dus is nog een verrassing. In ieder geval een keer gourmetten en ik denk dat we ook Belgische frieten gaan eten.
Zonnetje- Kletskop
- Aantal berichten : 2589
Punten : 2726
Pagina 21 van 40 • 1 ... 12 ... 20, 21, 22 ... 30 ... 40
Soortgelijke onderwerpen
» Eten weeklijstjes topic
» Het "wat eten we vandaag" topic