Zeg maar Yes
Wilt u reageren op dit bericht? Maak met een paar klikken een account aan of log in om door te gaan.

Welke Cito score had jij vroeger?

+57
Flinder
Serena
Suus
luenca
Roza
Lejow
Pannetoet
Printje
Joli86
Sneeuwvlok
Krullebol
Kathi
Filoria
Beachgirl
Summerlovin
Mamasapje
Try
Rouxxxe
Gigi_
Janelie
Le Chat Noir
Zininzon
PapillonRose
Schaapke
Bruintje Beer
applestar
girli
Benthe
M-G
Rapunzel
Arwyn
ekiaam87
Merai
Little Miss
Zora
Thunder
Ambivalence
Tsjip
silly-one
Lotus
Magicwoman
Melis1985
annetje
Toet
Polly
Phileine
Gizmo
Sjonno
Mizz_S
Minx
Zonnetje
Blond
_*Blondgirl*_
Parisienne
Bliss
Caroow
Jeanette
61 plaatsers

Pagina 3 van 5 Vorige  1, 2, 3, 4, 5  Volgende

Ga naar beneden

Welke Cito score had jij vroeger? - Pagina 3 Empty Re: Welke Cito score had jij vroeger?

Bericht  Lotus za 5 feb 2011 - 5:45

Zora schreef:Ik was ook 11. Vond het altijd wel fijn, leek net of je legaal wat meer tijd had om over de middelbare te doen.

Wat ik dan weer heb overdreven, door er negen jaar over te doen.
Lotus
Lotus
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 6901
Punten : 7188
Registratiedatum : 19-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Welke Cito score had jij vroeger? - Pagina 3 Empty Re: Welke Cito score had jij vroeger?

Bericht  Zora za 5 feb 2011 - 5:47

Lotus schreef:
Zora schreef:Ik was ook 11. Vond het altijd wel fijn, leek net of je legaal wat meer tijd had om over de middelbare te doen.

Wat ik dan weer heb overdreven, door er negen jaar over te doen.

Haha ik heb daarna ook lopen lutsen hoor Very Happy In 5vwo stond ik voor de keus of ik door wilde naar 6v of niet. Had niet echt geweldige cijfers, en ik zou dan wat dingen moet inhalen. Had ik niet zoveel zin in (pfff!) dus jaartje over gedaan. Na 6v ook nog eens een jaar gewerkt en vooral veel uitgegaan... dus uiteindelijk alsnog pas 18/19 toen ik ging studeren.
Zora
Zora
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 4087
Punten : 4289
Registratiedatum : 18-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Welke Cito score had jij vroeger? - Pagina 3 Empty Re: Welke Cito score had jij vroeger?

Bericht  Gast za 5 feb 2011 - 5:49

544. Ik ben naar de havo gegaan.

Gast
Gast


Terug naar boven Ga naar beneden

Welke Cito score had jij vroeger? - Pagina 3 Empty Re: Welke Cito score had jij vroeger?

Bericht  Gast za 5 feb 2011 - 5:50

Caroow schreef:543 geloof ik.

Ik ook. Ik kon (en kan) echt niet rekenen, dus daar heb ik niet goed op gescoord. Ik kreeg havo/vwo advies en heb havo gedaan.

Gast
Gast


Terug naar boven Ga naar beneden

Welke Cito score had jij vroeger? - Pagina 3 Empty Re: Welke Cito score had jij vroeger?

Bericht  Little Miss za 5 feb 2011 - 6:05

Ik had 550 en ben naar het gymnasium gegaan.
Na 2 jaar overgestapt naar atheneum en tenslotte naar de uni, waar ik alleen de bachelor heb afgerond.
Little Miss
Little Miss
Fluisteraar
Fluisteraar

Aantal berichten : 16
Punten : 18
Registratiedatum : 19-11-10
Woonplaats : Overijssel

Terug naar boven Ga naar beneden

Welke Cito score had jij vroeger? - Pagina 3 Empty Re: Welke Cito score had jij vroeger?

Bericht  Gast za 5 feb 2011 - 6:47

Ik vond het ook niet erg om altijd de jongste te zijn, ik was al gewend aan de vragen van eeeecht hoe kom je nou zo jong. Op je 22ste (eigenlijk 21, maar heb een jaar extra genomen om stage te kunnen lopen) een master hebben afgerond en nu op mijn 23ste mijn eigen bedrijf, ik krijg nog steeds rare blikken hahah Very Happy

Ik was alleen met andere dingen juist weer een laatbloeier, misschien dat dat deels ook door mijn leeftijd kwam. Vriendinnetjes gingen altijd al uit en met jongens mee en zo, ik was daar echt nog niet aan toe. Maar ik was zeker een jaar jonger dan de meeste en met sommige klasgenootjes scheelde ik wel drie jaar (in de eindexamenklas was ik de jongste met 16 maar de oudste was 19 :P). Maar verder merkte ik er niet zoveel van.

Gast
Gast


Terug naar boven Ga naar beneden

Welke Cito score had jij vroeger? - Pagina 3 Empty Re: Welke Cito score had jij vroeger?

Bericht  Merai za 5 feb 2011 - 6:51

Mijn citoscore was 543. Kreeg havo/vwo advies en ben uiteindelijk havo gaan doen. Daarna hbo afgerond en nu bezig met mijn master aan de universiteit. Ik was overigens ook 11 toen ik in de brugklas kwam en 16 toen ik aan mijn hbo begon.
Merai
Merai
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 4765
Punten : 5075
Registratiedatum : 18-11-10
Woonplaats : Amsterdam

Terug naar boven Ga naar beneden

Welke Cito score had jij vroeger? - Pagina 3 Empty Re: Welke Cito score had jij vroeger?

Bericht  ekiaam87 za 5 feb 2011 - 7:10

536, 1e 2 jr mavo/havo gedaan, 3e jaar havo, 4e jaar vmbo-t, zit nu op het hbo, maar via het mbo gegaan, was voor mij perfect!
ekiaam87
ekiaam87
Kletskop
Kletskop

Aantal berichten : 1623
Punten : 2002
Registratiedatum : 17-11-10
Woonplaats : Voorschoten

Terug naar boven Ga naar beneden

Welke Cito score had jij vroeger? - Pagina 3 Empty Re: Welke Cito score had jij vroeger?

Bericht  Gast za 5 feb 2011 - 7:11

Ik geloof 534 ofzo (het bewijs heb ik hier nog ergens) maar ik heb nu geen zin om te zoeken.
Het advies was in ieder geval Mavo, maar ik heb de Havo gedaan en succesvol afgerond.
Op de Havo kreeg ik van mijn mentor het advies dat ik ook nog wel VWO kon doen, dat heb ik niet gedaan.
Ik vond het wel grappig om te zien dat zo'n Cito-toets niet altijd de juiste inschatting geeft.

Gast
Gast


Terug naar boven Ga naar beneden

Welke Cito score had jij vroeger? - Pagina 3 Empty Re: Welke Cito score had jij vroeger?

Bericht  Arwyn za 5 feb 2011 - 7:22

Ik had een score van 550. Volgens mij nog net, als ik 2 fouten meer had gehad had ik 549. Was de enige van de klas die het had, vandaar dat het mij nog bij staat, haha. Was volgens mij ook alleen omdat de rest stikzenuwachtig was terwijl het mij niet zoveel kon schelen.. Anderen in de klas waren echt wel slimmer, maar hadden toch een lagere score. Het zegt mij eerlijk gezegd niet zoveel, het is maar een moment opname.
Na de basisschool ben ik naar het Atheneum gegaan. Geen talenknobbel, dus gymnasium was niet aan mij besteed! Daarna door gegaan naar HBO omdat ik sinds mijn zesde al de Pabo wilde gaan doen en inmiddels universiteit.
Met leren heb ik geen moeite. Ik ben alleen niet bepaald een carrière tijger, dus doe er weinig mee, haha.
Arwyn
Arwyn
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 7279
Punten : 7787
Registratiedatum : 17-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Welke Cito score had jij vroeger? - Pagina 3 Empty Re: Welke Cito score had jij vroeger?

Bericht  Gast za 5 feb 2011 - 7:29

Ik had 544 geloof ik, dus mijn CITO was VWO. De school vond havo/vwo meer geschikt.
Op de middelbare school kreeg je nog een GIVO toets, deze was VMBO/HAVO, uiteindelijk heb ik gymnasium gedaan.

Ik was ook zo'n vroege leerling met 17e naar de uni, ik heb een verkeerde studiekeuze gemaakt en ben dus een jaar 'kwijt'. Maar ik ben nog steeds relatief jong ten opzicht van anderen smile

Gast
Gast


Terug naar boven Ga naar beneden

Welke Cito score had jij vroeger? - Pagina 3 Empty Re: Welke Cito score had jij vroeger?

Bericht  Rapunzel za 5 feb 2011 - 7:31

541

Ze hadden me een mavo advies gegeven, maar ik ben mavo-havo gaan doen, heb uiteindelijk havo afgemaakt en ben daarna mbo gaan doen.
Rapunzel
Rapunzel
Prater
Prater

Aantal berichten : 657
Punten : 732
Registratiedatum : 17-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Welke Cito score had jij vroeger? - Pagina 3 Empty Re: Welke Cito score had jij vroeger?

Bericht  M-G zo 6 feb 2011 - 1:14

Ik zou het echt niet meer weten. Ik weet alleen dat ik een havo / vwo advies had.
M-G
M-G
Prater
Prater

Aantal berichten : 1319
Punten : 1318
Registratiedatum : 05-12-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Welke Cito score had jij vroeger? - Pagina 3 Empty Re: Welke Cito score had jij vroeger?

Bericht  Benthe zo 6 feb 2011 - 1:27

Dat veel van jullie dat zo precies weten. Ik heb echt geen idee van wat voor score ik had. Wel dat er gezegd werd dat ik een echte 'havo-klant' was en dat het school beter leek mavo/havo te gaan doen. Mijn ouders dachten hier anders over en ik ben havo/vwo gaan doen en heb het vwo goed en makkelijk afgelegd.
Ik was trouwens ook elf toen ik naar de middelbare school ging en 17 toen ik ging studeren.
Benthe
Benthe
Prater
Prater

Aantal berichten : 594
Punten : 621
Registratiedatum : 16-12-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Welke Cito score had jij vroeger? - Pagina 3 Empty Re: Welke Cito score had jij vroeger?

Bericht  girli zo 6 feb 2011 - 1:35

Ik heb mijn score nooit gehad. Ik kreeg een havo/vwo-advies, meer havo als vwo. Ik heb mijn zin doorgedreven en vwo ook afgemaakt.
girli
girli
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 4192
Punten : 4619
Registratiedatum : 13-01-11

Terug naar boven Ga naar beneden

Welke Cito score had jij vroeger? - Pagina 3 Empty Re: Welke Cito score had jij vroeger?

Bericht  Gast zo 6 feb 2011 - 1:49

547

Gast
Gast


Terug naar boven Ga naar beneden

Welke Cito score had jij vroeger? - Pagina 3 Empty Re: Welke Cito score had jij vroeger?

Bericht  Gast zo 6 feb 2011 - 2:11

547

Eerst gymnasium gaan doen, toen 2e en 3e klas atheneum. Toen naar 4 havo. Op 4 havo blijven zitten en uiteindelijk geslaagd op havo niveau. Daarna 2 studies afgebroken en 5 jaar over mijn hbo studie gedaan. Nu doe ik een master. Het kan raar lopen in het leven en je moet een cito uitslag daar niet een te grote rol in geven...er hangt veel te veel vanaf en dat heeft mij ontzettend onzeker gemaakt en veel druk op me gelegd waardoor veel in mijn leven anders ie gelopen dan nodig was.

Gast
Gast


Terug naar boven Ga naar beneden

Welke Cito score had jij vroeger? - Pagina 3 Empty Re: Welke Cito score had jij vroeger?

Bericht  Gast zo 6 feb 2011 - 2:15

Volgens mij 538, met havo atheneum advies. Ik ben uiteindelijk -niet zo slim- vmbo tl gaan doen, en daarna vmbo-k.

Gast
Gast


Terug naar boven Ga naar beneden

Welke Cito score had jij vroeger? - Pagina 3 Empty Re: Welke Cito score had jij vroeger?

Bericht  Gast zo 6 feb 2011 - 2:16

Ik heb echt geen idee. 541 ofzo? Het was in ieder geval een Havo-advies.

Gast
Gast


Terug naar boven Ga naar beneden

Welke Cito score had jij vroeger? - Pagina 3 Empty Re: Welke Cito score had jij vroeger?

Bericht  applestar zo 6 feb 2011 - 2:33

Ik had volgens mij iets van 512 :shock: maar had heel die cito toest verprutst door mijn faalangst Mad
applestar
applestar
Prater
Prater

Aantal berichten : 893
Punten : 948
Registratiedatum : 22-11-10
Woonplaats : M.

http://www.samscrapsels.blogspot.com

Terug naar boven Ga naar beneden

Welke Cito score had jij vroeger? - Pagina 3 Empty Re: Welke Cito score had jij vroeger?

Bericht  Bruintje Beer zo 6 feb 2011 - 2:35

Ik heb mijn Citotoets dus ook totaal verpruts mede door concentratieproblemen wat ik in die tijd had. Ik had een score van 518 en kreeg het advies om IVBO te gaan doen. Dit gedaan en uiteindelijk heb ik nu nog een diploma op Mavo niveau.
Bruintje Beer
Bruintje Beer
Kletskop
Kletskop

Aantal berichten : 2864
Punten : 2925
Registratiedatum : 18-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Welke Cito score had jij vroeger? - Pagina 3 Empty Re: Welke Cito score had jij vroeger?

Bericht  Schaapke zo 6 feb 2011 - 3:41

Ik had 527. Advies was toen VBO, hier ook mee gestart, maar uiteindelijk in het eerste jaar nog opgewerkt tot klas mavo/havo. Toen werd het systeem in het tweede jaar veranderd van MAVO, naar VMBO, dus ging ik VMBO TL doen en uiteindelijk VMBO TL diploma met twee vingers in mijn neus gehaald. Achteraf gezien had ik HAVO kunnen gaan doen, maar daar bleek ik gewoon geen goede leerder voor te zijn.
Daarna MBO en nu HBO gaan doen en sta nu zelf voor de klas, om vervolgens over 3 weken (ongeveer) zelf cito uitslagen bekend te gaan maken Very Happy !

Schaapke
Prater
Prater

Aantal berichten : 1088
Punten : 1191
Registratiedatum : 21-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Welke Cito score had jij vroeger? - Pagina 3 Empty Re: Welke Cito score had jij vroeger?

Bericht  PapillonRose zo 6 feb 2011 - 4:10

Mijn basisschool deed mee aan een of ander experiment, wij kregen een ander soort toets (niet van cito) en daar kwam geen score uit in een getal. Maar gewoon het niveau-advies.
Dat was HAVO/VWO bij mij. Naar een gemengde brugklas HAVO/VWO gegaan en daarna VWO en dat ook afgemaakt.
PapillonRose
PapillonRose
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 5661
Punten : 6473
Registratiedatum : 17-12-10
Woonplaats : regio Rotterdam

Terug naar boven Ga naar beneden

Welke Cito score had jij vroeger? - Pagina 3 Empty Re: Welke Cito score had jij vroeger?

Bericht  Zininzon zo 6 feb 2011 - 4:15

Ik had 547, na 2 jaar Havo/VWO ben ik naar de Havo gegaan omdat ik te weinig deed om naar het VWO te gaan.
Zininzon
Zininzon
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 3783
Punten : 4138
Registratiedatum : 18-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Welke Cito score had jij vroeger? - Pagina 3 Empty Re: Welke Cito score had jij vroeger?

Bericht  Le Chat Noir zo 6 feb 2011 - 4:17

Ik had 548, 11 fout geloof ik. Ik weet het nog omdat dit het hoogste van de klas was en dat vond ik stiekem natuurlijk best leuk Wink.
Ben gymnasium gaan doen de eerste 2 jaar, daarna niet veel zin meer in latijn+grieks (moest verplicht beide), dus overgestapt naar atheneum.
Le Chat Noir
Le Chat Noir
Prater
Prater

Aantal berichten : 1319
Punten : 1367
Registratiedatum : 30-12-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Welke Cito score had jij vroeger? - Pagina 3 Empty Re: Welke Cito score had jij vroeger?

Bericht  Gesponsorde inhoud


Gesponsorde inhoud


Terug naar boven Ga naar beneden

Pagina 3 van 5 Vorige  1, 2, 3, 4, 5  Volgende

Terug naar boven

- Soortgelijke onderwerpen

 
Permissies van dit forum:
Je mag geen reacties plaatsen in dit subforum