Zeg maar Yes
Wilt u reageren op dit bericht? Maak met een paar klikken een account aan of log in om door te gaan.

Welke Cito score had jij vroeger?

+57
Flinder
Serena
Suus
luenca
Roza
Lejow
Pannetoet
Printje
Joli86
Sneeuwvlok
Krullebol
Kathi
Filoria
Beachgirl
Summerlovin
Mamasapje
Try
Rouxxxe
Gigi_
Janelie
Le Chat Noir
Zininzon
PapillonRose
Schaapke
Bruintje Beer
applestar
girli
Benthe
M-G
Rapunzel
Arwyn
ekiaam87
Merai
Little Miss
Zora
Thunder
Ambivalence
Tsjip
silly-one
Lotus
Magicwoman
Melis1985
annetje
Toet
Polly
Phileine
Gizmo
Sjonno
Mizz_S
Minx
Zonnetje
Blond
_*Blondgirl*_
Parisienne
Bliss
Caroow
Jeanette
61 plaatsers

Pagina 5 van 5 Vorige  1, 2, 3, 4, 5

Ga naar beneden

Welke Cito score had jij vroeger? - Pagina 5 Empty Re: Welke Cito score had jij vroeger?

Bericht  Gast zo 6 feb 2011 - 9:59

Ik had 541, kreeg een havo-advies. Deze heb ik ook afgemaakt, en zit nu in het 3e jaar van mijn HBO-studie.

Gast
Gast


Terug naar boven Ga naar beneden

Welke Cito score had jij vroeger? - Pagina 5 Empty Re: Welke Cito score had jij vroeger?

Bericht  Lejow zo 6 feb 2011 - 10:07

Printje schreef:Lejow, ik heb ook kleuters en hier is het hetzelfde zoals jij het omschrijft. Ik zeg de kinderen overigens ook niets over een toets maken, ik noem het altijd een boekje maken. En daarnaast scoren ze eigenlijk toch altijd zoals ik het zelf al gedacht had.

Ik ook.. een leuk spelletje doen ofzo. Ik zeg het meestal ook niet van te voren ook, worden ze alleen maar panisch van ook!
Morgen en overmorgen toevallig deel 2 van de toetsen, en ik zie het zeer somber tegemoet..
We zijn met de nieuwe toetsen gestart dit jaar (taal en rekenen) en man wat zijn ze moeilijk!
Ik mag in mijn handjes klappen als er 1 van de 13 een a scoort :S
Lejow
Lejow
Lady Post-a-lot
Lady Post-a-lot

Aantal berichten : 26304
Punten : 28659
Registratiedatum : 18-11-10
Woonplaats : Rotjeknor

Terug naar boven Ga naar beneden

Welke Cito score had jij vroeger? - Pagina 5 Empty Re: Welke Cito score had jij vroeger?

Bericht  Printje zo 6 feb 2011 - 10:21

Lejow schreef:
Printje schreef:Lejow, ik heb ook kleuters en hier is het hetzelfde zoals jij het omschrijft. Ik zeg de kinderen overigens ook niets over een toets maken, ik noem het altijd een boekje maken. En daarnaast scoren ze eigenlijk toch altijd zoals ik het zelf al gedacht had.

Ik ook.. een leuk spelletje doen ofzo. Ik zeg het meestal ook niet van te voren ook, worden ze alleen maar panisch van ook!
Morgen en overmorgen toevallig deel 2 van de toetsen, en ik zie het zeer somber tegemoet..
We zijn met de nieuwe toetsen gestart dit jaar (taal en rekenen) en man wat zijn ze moeilijk!
Ik mag in mijn handjes klappen als er 1 van de 13 een a scoort :S

Wij zijn ook emt de nieuwe toetsen gestart maar het valt echt heel erg mee. Niet meer zovaal a score's als bij de oude toets maar het gros van mijn kids had toch nog een B.

ps. heb je gezien dat er een aantal fouten in staan?
Printje
Printje
Lady Post-a-lot
Lady Post-a-lot

Aantal berichten : 14725
Punten : 16058
Registratiedatum : 18-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Welke Cito score had jij vroeger? - Pagina 5 Empty Re: Welke Cito score had jij vroeger?

Bericht  Roza zo 6 feb 2011 - 10:32

Ik had een hele hoge score.. 548 geloof ik. Maar dat was vooral geluk hebben bij mij, want we wisten allemaal dat ik niet zo slim was. Kreeg VMBO-T/Havo advies. Heb 1 jaar Havo geprobeerd, maar daar moest ik te veel doen en dat wilde ik niet. Uiteindelijk ben ik VMBO-T gaan doen.

Roza
Kletskop
Kletskop

Aantal berichten : 2133
Punten : 2532
Registratiedatum : 22-01-11

Terug naar boven Ga naar beneden

Welke Cito score had jij vroeger? - Pagina 5 Empty Re: Welke Cito score had jij vroeger?

Bericht  Gast zo 6 feb 2011 - 10:49

Ik weet alleen dat ik 85% had, weet niet hoe dat met punten zit? Het was iig havo/vwo advies.

Gast
Gast


Terug naar boven Ga naar beneden

Welke Cito score had jij vroeger? - Pagina 5 Empty Re: Welke Cito score had jij vroeger?

Bericht  Gast zo 6 feb 2011 - 10:51

550.
VWO advies, ook gaan doen, na een paar jaar naar Havo moeten overstappen door thuissituatie.


Gast
Gast


Terug naar boven Ga naar beneden

Welke Cito score had jij vroeger? - Pagina 5 Empty Re: Welke Cito score had jij vroeger?

Bericht  luenca zo 6 feb 2011 - 21:40

ik weet die uitslag echt niet meer, alleen dat ik mavo havo advies kreeg. dit viel me tegen, maar ik werd toen al gepest en daardoor werd het leren ook minder(kreeg paar jaar daarvoor nog vwo advies) op de middelbare school ben ik brugklas havo vwo gaan doen maar daar werd ik zodanig gepest dat ik ook niet goed kon leren en erg depressief was en toen naar vmbo 2 gegaan, theoretisch. ook hier werd ik gepest en het werd erger en erger. ik kwam niet meer op school en mocht een jaar overdoen. dit vond ik niet erg want zat ik niet meer bij die pesters in de klas. heb toen ook mijn mavo diploma gehaald zonder er al teveel voor te hoeven doen. ik heb mbo gedaan maar niet afgemaakt, ook heb ik hbo gedaan want ik werd toegelaten, maar ook niet afgemaakt. weet nog steeds niet wat ik voor opleiding wil doen maar vanwege mn psychische problemen vrees ik dat het niet al te hoog gaat worden Sad
luenca
luenca
Prater
Prater

Aantal berichten : 1134
Punten : 1458
Registratiedatum : 01-01-11

Terug naar boven Ga naar beneden

Welke Cito score had jij vroeger? - Pagina 5 Empty Re: Welke Cito score had jij vroeger?

Bericht  Suus zo 6 feb 2011 - 21:46

549
Suus
Suus
Lady Post-a-lot
Lady Post-a-lot

Aantal berichten : 8867
Punten : 9058
Registratiedatum : 17-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Welke Cito score had jij vroeger? - Pagina 5 Empty Re: Welke Cito score had jij vroeger?

Bericht  Serena zo 6 feb 2011 - 21:52

Ik heb geen cito toets gehad maar een IZI test ofo (mss schrijf je het anders) dit was ook met een soort sociaal aspect en net als iemand anders eerder al zei ook meer soort iq test.. Maar daar kwam havo advies uit, of zelfs havo/vwo. Maar de leraar vond dat ik beter mavo kon doen, omdat ik zo stil ben in de klas. Nou daar was ik het niet mee eens. Ik heb me toen ook stug voor havo/vwo school ingeschreven en aangenomen smile doe nu HBO maar zou ook Uni kunnen...
Serena
Serena
Kletskop
Kletskop

Aantal berichten : 1653
Punten : 1694
Registratiedatum : 18-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Welke Cito score had jij vroeger? - Pagina 5 Empty Re: Welke Cito score had jij vroeger?

Bericht  Flinder zo 6 feb 2011 - 22:06

Ik had 549. VWO advies en dat heb ik ook vijf jaar gedaan, daarna ben ik overgestapt naar HAVO omdat ik vijf maanden thuis ben geweest door de ziekte van Pfeiffer.
Flinder
Flinder
Prater
Prater

Aantal berichten : 641
Punten : 676
Registratiedatum : 17-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Welke Cito score had jij vroeger? - Pagina 5 Empty Re: Welke Cito score had jij vroeger?

Bericht  minoessepoes zo 6 feb 2011 - 22:20

Ik had 540, wat mavo/havo of havo advies moest zijn, maar mijn leraar vond alleen mavo advies genoeg voor mij.
Toen ging ik naar een Jenaplan middelbare school waar mavo, havo en vwo in 1 klas zaten en waar we op alle niveaus punten kregen. Het niveau waar je dan gemiddeld scoorde daar kwam je op uit. Zonder ooit iets te doen heb ik de havo gedaan, daarna de hbo en vervolgens de universiteit. Ik ben nog steeds blij dat ik naar de Jenaplan school ben gegaan, want anders was ik in een vbo/mavo klas gekomen en was ik waarschijnlijk nooit opgeklommen naar de havo, want op dat moment interesseerde het me allemaal helemaal niks.
minoessepoes
minoessepoes
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 3814
Punten : 3868
Registratiedatum : 17-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Welke Cito score had jij vroeger? - Pagina 5 Empty Re: Welke Cito score had jij vroeger?

Bericht  loura zo 6 feb 2011 - 22:31

Ik heb echt geen flauw idee! Dat is te lang geleden Wink
loura
loura
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 3534
Punten : 3738
Registratiedatum : 19-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Welke Cito score had jij vroeger? - Pagina 5 Empty Re: Welke Cito score had jij vroeger?

Bericht  Flippin' Bitch zo 6 feb 2011 - 22:33

546
Flippin' Bitch
Flippin' Bitch
Kletskop
Kletskop

Aantal berichten : 1754
Punten : 1836
Registratiedatum : 29-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Welke Cito score had jij vroeger? - Pagina 5 Empty Re: Welke Cito score had jij vroeger?

Bericht  minoessepoes zo 6 feb 2011 - 22:54

Punk'd schreef:Ik had 538 en een vmbo-t advies. (ze wilde mij eerst naar het vmbo-k sturen, maar dat wilde ik pertinent niet. Ik wilde naar een jenaplan scholengemeenschap en dat was minimaal vmbo-t)

Uiteindelijk heb ik de eerste twee jaar op vmbo-t/havo niveau gezeten, maar ik moest uiteindelijk van mijn mentor naar het vmbo-t terwijl ik allemaal havo cijfers had, maar hij vond dat ik teveel bezig was met zaken die onbelangrijk waren (jongens, hormonen etc haha.. Ik zou andere mensen van het werk houden.. Al mijn vriendinnen die wel naar de havo gingen).. Tja toen maar in mijn eentje naar het vmbo-t.. gehaald met achtens en negens en daarna alsnog havo afgerond zonder onvoldoendes.. Had het liever in 1x gedaan.. Evil or Very Mad

Heb jij in Nijmegen op de Jenaplan school gezeten? Dan hebben we denk ik op dezelfde school gezeten!
minoessepoes
minoessepoes
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 3814
Punten : 3868
Registratiedatum : 17-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Welke Cito score had jij vroeger? - Pagina 5 Empty Re: Welke Cito score had jij vroeger?

Bericht  RioolSpook zo 6 feb 2011 - 23:13

Ik had 550 en ging naar het atheneum/gymnasium. Het tweede jaar zat ik al op de havo en weer een jaar later werd dit mavo.
RioolSpook
RioolSpook
Prater
Prater

Aantal berichten : 824
Punten : 905
Registratiedatum : 18-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Welke Cito score had jij vroeger? - Pagina 5 Empty Re: Welke Cito score had jij vroeger?

Bericht  Gast ma 7 feb 2011 - 6:56

loura schreef:Ik heb echt geen flauw idee! Dat is te lang geleden Wink

Ik wist het ook helemaal niet meer hoor, tot ik laatst op ging ruimen en het papiertje met de uitslag tegen kwam.
Mijn moeder heeft echt veel bewaard Wink

Gast
Gast


Terug naar boven Ga naar beneden

Welke Cito score had jij vroeger? - Pagina 5 Empty Re: Welke Cito score had jij vroeger?

Bericht  Gesponsorde inhoud


Gesponsorde inhoud


Terug naar boven Ga naar beneden

Pagina 5 van 5 Vorige  1, 2, 3, 4, 5

Terug naar boven

- Soortgelijke onderwerpen

 
Permissies van dit forum:
Je mag geen reacties plaatsen in dit subforum