Zeg maar Yes
Wilt u reageren op dit bericht? Maak met een paar klikken een account aan of log in om door te gaan.

Vrije dag voor tekenen samenlevingscontract?

5 plaatsers

Ga naar beneden

Vrije dag voor tekenen samenlevingscontract? Empty Vrije dag voor tekenen samenlevingscontract?

Bericht  ShallY ma 5 nov 2012 - 1:56

In de cao kinderopvang staat 'Bij ondertrouw of bij passeren notariële samenlevingsovereenkomst: 1
dag'.

Volgende week vrijdag gaan we waarschijnlijk tekenen bij de notaris voor het huis en voor het samenlevingscontract. Dat betekent dus dat ik daar een vrije dag voor zou moeten krijgen. Maar houdt dit dan wel in dat ik deze dag wel moet inhalen of moet ruilen met een andere dag waarop ik vrij ben?

(Als dit zo is vind ik het niet erg maar wil het wel even weten).

ShallY
Prater
Prater

Aantal berichten : 1225
Punten : 1499
Registratiedatum : 18-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Vrije dag voor tekenen samenlevingscontract? Empty Re: Vrije dag voor tekenen samenlevingscontract?

Bericht  silly-one ma 5 nov 2012 - 2:13

Bij mij weten is dit gewoon een extra vrije dag die je hier voor krijgt. Als je gaat verhuizen krijg je bij de meeste werkgevers ook 1 of 2 dagen extra vrij voor de verhuizing. Je hoeft hiervoor geen vrije dag op te nemen van je aantal vrije dagen die je per jaar krijgt.
silly-one
silly-one
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 3937
Punten : 4097

Vrije dag voor tekenen samenlevingscontract? Empty Re: Vrije dag voor tekenen samenlevingscontract?

Bericht  Gizmo ma 5 nov 2012 - 2:14

Zo te lezen krijg je hier een vrije dag voor, die je dus niet hoeft in te halen/ruilen. Extra vakantiedagje dus. Maar ik zou het wel op tijd bespreken met je werkgever trouwens, aangezien het al volgende week is. Voor je werkgever ook wel fijn als het vrij nemen in overleg gaat smile
Gizmo
Gizmo
Prater
Prater

Aantal berichten : 1151
Punten : 1285

Bericht  ShallY ma 5 nov 2012 - 2:31

Gizmo schreef:Zo te lezen krijg je hier een vrije dag voor, die je dus niet hoeft in te halen/ruilen. Extra vakantiedagje dus. Maar ik zou het wel op tijd bespreken met je werkgever trouwens, aangezien het al volgende week is. Voor je werkgever ook wel fijn als het vrij nemen in overleg gaat smile

Mijn werkgever weet er al van hoor dat het waarschijnlijk volgende week vrijdag is.

ShallY
Prater
Prater

Aantal berichten : 1225
Punten : 1499

Bericht  SleepingBeauty ma 5 nov 2012 - 8:18

Ja hier krijg je een vrije dag voor. Dus hoef je niet te ruilen of in te halen.
SleepingBeauty
SleepingBeauty
Kletskop
Kletskop

Aantal berichten : 1855
Punten : 2407
Registratiedatum : 28-11-10

Bericht  Aardbei ma 5 nov 2012 - 8:57

Ja hier krijg je een vrije dag voor, maar let wel op dat dit waarschijnlijk eenmalig is. Bij onze cao in ieder geval wel. Dus als je later nog een keer een geregistreerd partnerschap wil of gaat trouwen ofzo, dan krijg je hem niet nóg een keer.
Aardbei
Aardbei
Prater
Prater

Aantal berichten : 659
Punten : 672
Registratiedatum : 03-06-12

Bericht  Gesponsorde inhoud

Gesponsorde inhoud

Terug naar boven

- Soortgelijke onderwerpen

Permissies van dit forum: