Keuzes maken....
+6
tuttebel
Kowalski
Elliot
Poubelle
Antibes
SleepingBeauty
10 plaatsers
Pagina 1 van 1
Keuzes maken....
Maak jij ze gemakkelijk???
Ik vind het zo moeilijk soms en stel het soms ook maar uit. haha
Dan wacht ik net zo lang tot het niet anders meer kan...
* Zo nu ook met mijn werk...Solliicteren of toch nog op mijn plek blijven...
Ik vind het zo moeilijk soms en stel het soms ook maar uit. haha
Dan wacht ik net zo lang tot het niet anders meer kan...
* Zo nu ook met mijn werk...Solliicteren of toch nog op mijn plek blijven...
SleepingBeauty- Kletskop
- Aantal berichten : 1855
Punten : 2407
Registratiedatum : 28-11-10
Re: Keuzes maken....
Hoe simpeler de keuze (wat eet ik vanavond), des te langer twijfel ik. Des te serieuzer (verhuizing/studiekeuzes) des te makkelijker neem ik een beslissing. Hoewel ik dan denk ik wel ook al onbewust langer erover nadenk.
Antibes- Ratel
- Aantal berichten : 7063
Punten : 7525
Registratiedatum : 27-04-11
Ik heb hetzelfde als Antibes; ik kan uren door de supermarkt dwalen omdat ik niet weet wat ik moet eten, maar toen ik gebeld werd dat we ingeloot waren voor ons huis (terwijl we al een ander huis op het oog hadden en dit huis al vergeten waren) twijfelde ik eigenlijk amper. Dus inderdaad: Hoe moelijker de beslissing, hoe makkelijker ik de knoop doorhak.
Elliot- Ratel
- Aantal berichten : 4451
Punten : 4945
Registratiedatum : 19-07-12
Caroline. schreef:Ik heb hetzelfde als Antibes; ik kan uren door de supermarkt dwalen omdat ik niet weet wat ik moet eten, maar toen ik gebeld werd dat we ingeloot waren voor ons huis (terwijl we al een ander huis op het oog hadden en dit huis al vergeten waren) twijfelde ik eigenlijk amper. Dus inderdaad: Hoe moelijker de beslissing, hoe makkelijker ik de knoop doorhak.
Haha, ik ook. Letterlijk! Of naja, anderhalf uur heb ik wel eens gehaald.. En ik verander dan ook van beslissingen, dus ben vaak veel dingen aan het terugleggen enzo.. Mijn zus wil niet meer met mij boodschappen doen haha, duurt te lang en zij koopt teveel (alles wat ik pak, denkt zij, ja lekker, alleen leg ik dan de helft weer terug en zij niet haha).
Antibes- Ratel
Ik twijfel aan alles.
Ik heb nogal moeite met grote veranderingen, dus alles wat te maken heeft met verhuizen, baan etc. denk ik lang en veel over na.
Afgelopen week heb ik op een mooi en groter appartement gereageerd, terwijl ik niet persé wil verhuizen. Ik weet nog niet eens of ik de woning heb of niet maar ik maak me nu al druk.
Ik heb nogal moeite met grote veranderingen, dus alles wat te maken heeft met verhuizen, baan etc. denk ik lang en veel over na.
Afgelopen week heb ik op een mooi en groter appartement gereageerd, terwijl ik niet persé wil verhuizen. Ik weet nog niet eens of ik de woning heb of niet maar ik maak me nu al druk.
Poubelle- Ratel
- Aantal berichten : 3390
Punten : 3725
Registratiedatum : 27-04-12
Hahah Antibes supergrappig! Ik vind echt kiezen wat ik moet eten één van de moeilijkste dilemma's per dag.. Ik wil altijd iets kiezen waar ik écht trek in heb maar negen van de tien keer weet ik niet waar ik trek in heb.
Elliot- Ratel
- Aantal berichten : 4451
Punten : 4945
Registratiedatum : 19-07-12
Ik ben er heel erg slecht in, altijd! Van wat ik moet eten, tot hoe laat ik de wekker zal zetten, tot wat ik aan moet trekken... en ook alle serieuze keuzes, alles! Ik ben echt een ramp
En als ik dan uiteindelijk een keuze heb gemaakt is het toch niet goed
En als ik dan uiteindelijk een keuze heb gemaakt is het toch niet goed
Kowalski- Ratel
- Aantal berichten : 4344
Punten : 4466
Registratiedatum : 17-05-12
Ik kan ook heel moeilijk keuzes maken. vooral de simpelste dingen en in de supermarkt kan ik zo een uur ronddwalen omdat ik geen keuzes kan maken. Het ergste is ook dat wanneer ik dan wel een keuze heb gemaakt ik vaak nog steeds blijf twijfelen en dus soms alsnog een andere keuze maak. Dan heb ik bijvoorbeeld al een toetje in m'n winkelmandje en zet ik het toch terug voor een ander toetje .
tuttebel- Fluisteraar
- Aantal berichten : 345
Punten : 352
Registratiedatum : 03-01-12
Caroline. schreef:Hahah Antibes supergrappig! Ik vind echt kiezen wat ik moet eten één van de moeilijkste dilemma's per dag.. Ik wil altijd iets kiezen waar ik écht trek in heb maar negen van de tien keer weet ik niet waar ik trek in heb.
Haha, dat heb ik dus ook altijd. Ik loop ook altijd te klagen in de supermarkt "ze zeggen dat je nooit met honger boodschappen moet doen, maar zonder honger weet je helemaal niet wat je moet kopen"..
Antibes- Ratel
Soms kan ik heel gemakkelijk een keuze maken, andere keren kan ik echt heel lang twijfelen. Zoals sommigen hier al zeiden kan ik soms ook echt twijfelen over wat we bijv. gaan eten. Of als ik in de winkel 2 paar laarzen zie en er maar eentje wil kopen, dan kan ik vaak ook écht niet kiezen.
Snoes- Lady Post-a-lot
- Aantal berichten : 11739
Punten : 12120
Registratiedatum : 18-11-10
Heel erg herkenbaarSnoes schreef:Soms kan ik heel gemakkelijk een keuze maken, andere keren kan ik echt heel lang twijfelen. Zoals sommigen hier al zeiden kan ik soms ook echt twijfelen over wat we bijv. gaan eten. Of als ik in de winkel 2 paar laarzen zie en er maar eentje wil kopen, dan kan ik vaak ook écht niet kiezen.
Gast- Gast
Ik heb geen moeite met keuzes maken.
Sugarfall- Kletskop
- Aantal berichten : 2298
Punten : 2407
Ik heb normaal nooit moeite met keuzes maken.
Nu op de een of andere manier wel heel veel moeite met het kiezen van een master.
Nu op de een of andere manier wel heel veel moeite met het kiezen van een master.
Gast- Gast
Harrison schreef:Ik heb normaal nooit moeite met keuzes maken.
Maar dat is natuurlijk ook niet zomaar een keuze! Waar twijfel je over? Heb je wel al een idee welke richting of dat totaal niet?
Kowalski- Ratel
- Aantal berichten : 4344
Punten : 4466
Registratiedatum : 17-05-12
Harrison schreef:Ik heb normaal nooit moeite met keuzes maken.
He, wat jammer, ik dacht dat je er inmiddels al wel een beetje uit was! Overweeg je gnk ook nog steeds, of is dat wel echt van de baan?
Antibes- Ratel
Kowalski schreef:Harrison schreef:Ik heb normaal nooit moeite met keuzes maken.
Maar dat is natuurlijk ook niet zomaar een keuze! Waar twijfel je over? Heb je wel al een idee welke richting of dat totaal niet?
Haha, ik twijfel over alles . Ik heb mijn bachelor recht gehaald, maar ik twijfel of ik wel een juridische master wil doen. Ik kom nu steeds meer tot een beslissing dat wel te doen in combinatie met arbeidspsychologie oid en meer de HR kant te kunnen of les te kunnen geven. In ieder geval geen advocaatstage (opleiding tot advocaat). Het scheelt dat ik weet dat ik dát niet wil, haha.
Antibes, gnk is definitief van de baan ja. Ik heb nu gesprekken met een loopbaancoach en daardoor ben ik er achter gekomen (al wist ik dat wel al) dat ik gnk weliswaar heel interessant vind, maar dat de geneeskunde op zich niet de zwaarstwegende reden zou zijn om arts te willen worden. En dat zorgt er voor dat ik de weg die ik nog af moet leggen niet op vind wegen tegen wat ik er eigenlijk mee wil bereiken, omdat dat ook met andere masters/beroepen kan. Dus ik laat de geneeskunde maar over aan mijn zus haha!
Ik ben er mee bezig zoals je kunt lezen maar ik vind het moeilijk een definitieve keus te maken. Ook omdat ik mijn opties nog aan het onderzoeken ben.
Gast- Gast
als het moet kan ik snel knopen doorhakken. Als er geen ´´ druk´´ achter zit kan ik heeerlijk lang twijfelen tot ik er gek van word
bolus26- Ratel
- Aantal berichten : 3031
Punten : 3217
Registratiedatum : 29-11-10
Ik heb geen moeite om een keuze te maken. Ik ben daar altijd vrij gemakkelijk in.
Gast- Gast
Pixie schreef:Ik twijfel aan alles.
Ik ook. Op zich heb ik geen moeite met keuzes maken, ik doe er alleen extreem lang over . Maar nee, ik heb best moeite knopen door te hakken ja. Wil altijd graag lang nadenken, maar ook vaak veel meningen horen, research doen etc (bij grote beslissingen dan, beslissen wat we gaan eten lukt me zelf nog wel )
Gast- Gast
Ik kan keuzes wel makkelijk maken. Ik stel eerst wel uit, maar maak wel een duidelijk doordachte keuze waar ik maar zelden spijt van heb. En als ik spijt heb, dan stel ik het liever halverwege bij dan dat ik door blijf ploegen omdat ik nou eenmaal die keuze gemaakt heb.
Ik merk aan mezelf dat het niet goed gaat op het moment dat ik minder makkelijk keuzes kan maken bij kleine dingetjes. Bijvoorbeeld over wat ik ga koken of of ik moet accepteren als iemand mij hulp aanbiedt. Als ik daarover twijfel, dan ben ik heel moe of gestrest, en dat is dan een teken.
Ik merk aan mezelf dat het niet goed gaat op het moment dat ik minder makkelijk keuzes kan maken bij kleine dingetjes. Bijvoorbeeld over wat ik ga koken of of ik moet accepteren als iemand mij hulp aanbiedt. Als ik daarover twijfel, dan ben ik heel moe of gestrest, en dat is dan een teken.
RYW- Ratel
- Aantal berichten : 4484
Punten : 5076
Soortgelijke onderwerpen
» Keuzes maken
» Moeilijk keuzes maken
» Welke belangrijke keuzes heb jij gemaakt?
» Bewuste keuzes maken in je leven
» Onderzoeks- en ontwikkeltaken erbij... keuzes keuzes!
» Moeilijk keuzes maken
» Welke belangrijke keuzes heb jij gemaakt?
» Bewuste keuzes maken in je leven
» Onderzoeks- en ontwikkeltaken erbij... keuzes keuzes!
Pagina 1 van 1
Permissies van dit forum: