Zeg maar Yes
Wilt u reageren op dit bericht? Maak met een paar klikken een account aan of log in om door te gaan.

Ergernissen in het verkeer

+22
girli
Inge
Kqip
Middleme
Alias
JD
Zora
Lejow
Toet
mzcharlotte
me-girl
Mizz_S
Jeanette
Effie_O
Polly
Pannetoet
Lynn_
_DoI
TukTuk
CaptainSpectacular
silly-one
Honey*Bee
26 plaatsers

Pagina 3 van 3 Vorige  1, 2, 3

Ga naar beneden

Ergernissen in het verkeer - Pagina 3 Empty Re: Ergernissen in het verkeer

Bericht  Tinus zo 6 feb 2011 - 5:49

* Dikke vette auto's die met een rotvaart aan komen rijden achter je en dan denken dat jij dan wel even snel aan de kant gaat of die je 'drukken' om harder te gaan rijden.
* Geen richting aan geven op rotondes
* 60 km rijders waar je 80 mag
* fietsers die geen hand uitsteken of die geen licht voeren.
* brommer rijders die denken dat de weg van hen is.
* Auto's die die in wil halen maar die nog net even voor je langs gaat om de auto voor hen weer in te halen.
* vrachtwagens die vrachtwagens in halen.
Tinus
Tinus
Prater
Prater

Aantal berichten : 1104
Punten : 1188
Registratiedatum : 22-01-11

Terug naar boven Ga naar beneden

Ergernissen in het verkeer - Pagina 3 Empty Re: Ergernissen in het verkeer

Bericht  SoezieQ zo 6 feb 2011 - 8:55

Met stip op 1:
Mensen die geen rekening houden met motorrijders..
En dan vooral in de file, veel mensen weten niet dat je als motorrijdster tussen de file door mag rijden en gaan dan expres naar links of rechts sturen zodat je er niet langs kunt.
Lekker kinderachtig is dat, en ook nog eens erg gevaarlijk.

Maar ook dat er automobilisten zijn die niet spiegelen als ze in de file staan en dan zomaar van rijstrook wisselen. Zo ben ik eind November van mijn motor afgereden, ik heb geluk dat de vrachtwagen op de rechterbaan waar ik terecht kwam goed kon remmen, anders was ik niet alleen van mn motor afgevlogen maar ook nog eens overreden door een vrachtwagen :shock:


Verder idd de mensen die langzamer dan de toegestane snelheid rijden (Al ben ik daar met de motor natuurlijk heel snel voorbij Ergernissen in het verkeer - Pagina 3 166342 )

Wat ook vreselijk vervelend is, is dat ontzettend veel automobilisten hun koplampen te hoog af hebben gesteld. Als ze me dan in de regen tegemoet rijden, reflecteert dat licht gigantisch op de druppels op het vizier van mijn helm en zie ik dus niets scratch







Ik moet nu trouwens wel aan één ding denken wat erg grappig was van de zomer:
Wanneer ik tussen de file doorrijd, en iemand die in de file staat gaat iets aan de kant met de auto, bedank ik daar voor door even mijn hand op te steken, en wanneer dit niet kan steek ik mijn been uit. Dat is een algemene groet onder motorrijders, en dat sommige automobilisten dat niet weten kwam ik dus toen achter .. Meteen een getoeter en een geschreeuw van een andere automobilist: Of ik soms van plan was een deuk in zijn auto te gaan schoppen lol!
SoezieQ
SoezieQ
Fluisteraar
Fluisteraar

Aantal berichten : 372
Punten : 414
Registratiedatum : 08-12-10
Woonplaats : Nijkerk

Terug naar boven Ga naar beneden

Pagina 3 van 3 Vorige  1, 2, 3

Terug naar boven

- Soortgelijke onderwerpen

 
Permissies van dit forum:
Je mag geen reacties plaatsen in dit subforum