Laarzen sluiten niet aan
+5
Elliot
Antibes
Green_Pepper
Parisienne
Champagne
9 plaatsers
Pagina 1 van 1
Laarzen sluiten niet aan
Ik heb net hele leuke laarzen gekocht voor over mijn skinny. Ze sluiten alleen niet helemaal aan. Weet iemand wat ik hier nog aan kan doen? Vriend zegt dat het niet zo opvalt maar toch twijfel ik nu een beetje of ik ze wel aan kan .
Champagne- Prater
- Aantal berichten : 1283
Punten : 1433
Registratiedatum : 27-11-10
Re: Laarzen sluiten niet aan
Kan je je skinny niet wat hoger doen en een beetje 'poffen', zodat 'ie wat wijder in de laarzen zit?
Parisienne- Ratel
- Aantal berichten : 6727
Punten : 7477
Hmm dat werkt helaas niet omdat het half hoge laarzen zijn.
Champagne- Prater
Jammer. Dan weet ik het niet. Ik had laatst ook zulke laarzen gekocht (half hoog) maar mijn benen waren wel erg 'skinny in die laarzen, hahah. Heb ze toen dus toch maar teruggebracht.
Parisienne- Ratel
- Aantal berichten : 6727
Punten : 7477
Balen is dat he? Het is niet zo dat mijn benen nu erg skinny lijken en dat de laars te groot is voor mijn benen . Heb een beetje ruimte aan de voorkant.. In de spiegel is het minder erg dan als ik van bovenaf naar mijn laarzen kijk.
Champagne- Prater
Tsjah, daar valt natuurlijk niet zo veel aan te doen. Als het niet raar lijkt zou ik ze gewoon houden, anders zou ik ze terug brengen.
Wil je ze ook onder een rokje/jurkje aan? Want het lijkt mij dat ze met een panty nog ruimer zitten en dat is misschien wel jammer.
Wil je ze ook onder een rokje/jurkje aan? Want het lijkt mij dat ze met een panty nog ruimer zitten en dat is misschien wel jammer.
Green_Pepper- Prater
- Aantal berichten : 776
Punten : 775
Registratiedatum : 13-11-12
Ik wil ze alleen met een jeans aan. Las net op internet dat je ze ook in kan laten nemen door de schoenmaker. Wellicht is dat nog een optie.. Ik vind ze namelijk zo leuk!
Champagne- Prater
Maar wat versta je onder 'niet helemaal'? Als het echt zo'n klein beetje is, lijkt het mij echt niet gek!
Je been hoeft nou ook weer niet worden afgekneld door je laars.
Green_Pepper- Prater
Ik vind het juist mooi als je laars los zit. Aangesloten vind ik juist vaak niets.
Ik ben benieuwd naar een foto!
Gast- Gast
Punk'd schreef:Ik vind het juist mooi als je laars los zit. Aangesloten vind ik juist vaak niets.
Ik vind hogere (tot net onder je knie) laarzen wel aangesloten mooier. Maar laarzen tot halverwege je kuit zitten toch eigenlijk bijna nooit aangesloten?
Antibes- Ratel
- Aantal berichten : 7063
Punten : 7525
Registratiedatum : 27-04-11
Bij mij wel hoor, maar ik heb ook mega-kuiten..Antibes schreef:Punk'd schreef:Ik vind het juist mooi als je laars los zit. Aangesloten vind ik juist vaak niets.
Ik vind hogere (tot net onder je knie) laarzen wel aangesloten mooier. Maar laarzen tot halverwege je kuit zitten toch eigenlijk bijna nooit aangesloten?
Elliot- Ratel
- Aantal berichten : 4451
Punten : 4945
Registratiedatum : 19-07-12
Wat ik dan wel eens doe, is beenwarmers over de skinny heen dragen.
Silver- Ratel
- Aantal berichten : 4646
Punten : 4902
Registratiedatum : 18-11-10
uhm 2 cm?Green_Pepper schreef:Maar wat versta je onder 'niet helemaal'? Als het echt zo'n klein beetje is, lijkt het mij echt niet gek!
Champagne- Prater
ooh dat is een goeie maar zie je dat dan niet?Silver schreef:Wat ik dan wel eens doe, is beenwarmers over de skinny heen dragen.
Champagne- Prater
Champagne schreef:ooh dat is een goeie maar zie je dat dan niet?Silver schreef:Wat ik dan wel eens doe, is beenwarmers over de skinny heen dragen.
Ja, maar dat ziet er vaak juist leuk uit vind ik! Zo'n laagje beenwarmer boven je laars uit laten komen.
Sterre- Ratel
- Aantal berichten : 3682
Punten : 3849
Sterre schreef:Champagne schreef:ooh dat is een goeie maar zie je dat dan niet?Silver schreef:Wat ik dan wel eens doe, is beenwarmers over de skinny heen dragen.
Ja, maar dat ziet er vaak juist leuk uit vind ik! Zo'n laagje beenwarmer boven je laars uit laten komen.
Ja, of zo goed mogelijk naar beneden proppen...
Silver- Ratel
- Aantal berichten : 4646
Punten : 4902
dit is slim! Thanks voor de tip!Sterre schreef:Champagne schreef:ooh dat is een goeie maar zie je dat dan niet?Silver schreef:Wat ik dan wel eens doe, is beenwarmers over de skinny heen dragen.
Champagne- Prater
Ik zag laatst dat Tyra Banks er een sok tussen stopt (opgevouwen bij de kuiten). Zodat de laars strakker zit.
loura- Ratel
- Aantal berichten : 3534
Punten : 3738
Registratiedatum : 19-11-10
Oh echt haha! Dat zal ik ook eens proberen. Zag dat er niet stom uit?
Champagne- Prater
Ik heb dit probleem ook vaak! Maar soms ook wel zo'n 7 cm ruimte over.. heel vervelend
Appeltje- Fluisteraar
- Aantal berichten : 273
Punten : 275
Registratiedatum : 07-09-12
Champagne schreef:Oh echt haha! Dat zal ik ook eens proberen. Zag dat er niet stom uit?
Nee je zag het helemaal niet! Ze haalde hem eruit om het te laten zien omdat ze dunne kuiten heeft.
loura- Ratel
- Aantal berichten : 3534
Punten : 3738
Registratiedatum : 19-11-10
Appeltje schreef:Ik heb dit probleem ook vaak! Maar soms ook wel zo'n 7 cm ruimte over.. heel vervelend
Dat wordt een hele dikke sok gebruiken
Als het echt los zit, vind ik het bij half lage laarzen juist leuk! Bij hogere laarzen heb ik ook vaak het probleem dat een laars net niet helemaal aansluit, maar ik kan me er niet zo druk over maken. Soms inderdaad een leuke kniekous/beenwarmer er bovenuit en soms gewoon normaal, staat prima vind ik.
Green_Pepper- Prater
Soortgelijke onderwerpen
» Kan niet kiezen (laarzen)
» Sluiten van topics
» We sluiten het jaar positief af!
» laarzen versmallen
» Ik zoek laarzen....
» Sluiten van topics
» We sluiten het jaar positief af!