Zeg maar Yes
Wilt u reageren op dit bericht? Maak met een paar klikken een account aan of log in om door te gaan.

Keuze uit kraamzorgAanbieders

4 plaatsers

Ga naar beneden

Keuze uit kraamzorgAanbieders Empty Keuze uit kraamzorgAanbieders

Bericht  sanne-84 do 20 sep 2012 - 8:05

Gister de 12wekenecho gehad, en de vk raadde aan om naar aanleiding daarvan kraamzorg in te schakelen (zodat je de 'goede' bevaldatum had).
Nu hebben we van de vk 2 folders meegekregen en heb geen idee waar ik uit moet kiezen.
Enigste verschil wat ik er zo uthaal is dat bij de ene ze proberen om 1 kraamhulp aan je te koppelen, en dat dat bij de andere kan verschillen. Maar weet ook niet wat het fijnste is (heeft allebei voor en nadelen denk ik)
En de een zou via de verzekering geregeld moeten worden, de ander rechtstreeks bij het bureau.

Hoe kies ik hieruit?
sanne-84
sanne-84
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 3921
Punten : 4214
Registratiedatum : 18-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Keuze uit kraamzorgAanbieders Empty Re: Keuze uit kraamzorgAanbieders

Bericht  kwak do 20 sep 2012 - 8:10

ik heb gekozen voor een bureau wat mij de hele kraamtijd een vaste kraamverzorgster bied, dat vond ik heel belangrijk.
Ook vind ik het belangrijk dat het bureau ook meer weet over BV en een lactatiekundige hebben.

maar goed, uit eindelijk maakt of breekt je kraamverzorgster je kraamweek hoe mooi een bureau ook iets kan aanbieden.
kwak
kwak
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 3550
Punten : 4042
Registratiedatum : 02-06-11

Terug naar boven Ga naar beneden

Keuze uit kraamzorgAanbieders Empty Re: Keuze uit kraamzorgAanbieders

Bericht  Novalee do 20 sep 2012 - 8:13

Persoonlijk zou ik kiezen voor de organisatie die probeert je de hele kraamweek dezelfde kraamverzorgster te geven. Die week is al indrukwekkend genoeg, dan zou ik er geen behoefte aan hebben om bij wijze van 3 verschillende kraamhulpen over de vloer te krijgen. Als je één vaste hebt en het klikt niet dan kun je dat altijd aangeven en kan er waarschijnlijk wel wat geregeld worden.

Ik vond het zelf trouwens ook moeilijk. Ik ben maar gewoon voor dezelfde organisatie gegaan als waar m'n schoonzus haar eerste (en ook tweede maar dat wist ik toen nog niet) keer kraamzorg had afgenomen. Zij was tevreden dus dat leek me wel een goed teken. Op de site van de verloskundigenpraktijk stond ook dat zij een goede samenwerkingservaring (is dat een woord?) hadden.
Novalee
Novalee
Kletskop
Kletskop

Aantal berichten : 2405
Punten : 2611
Registratiedatum : 17-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Keuze uit kraamzorgAanbieders Empty Re: Keuze uit kraamzorgAanbieders

Bericht  Jezzie do 20 sep 2012 - 8:16

Ik zou kiezen voor de hele week de zelfde kraamverzorgster. Dat vond ik zelf erg prettig. En ze hadden hier een certificaat op het gebied van ondersteunen bij de borstvoeding.
Ik heb gekozen voor de gene waarvan ik de folder er het leukste uit vond zien en je kreeg een knuffel bij het aanmelden.
Jezzie
Jezzie
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 3648
Punten : 3865
Registratiedatum : 27-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Keuze uit kraamzorgAanbieders Empty Re: Keuze uit kraamzorgAanbieders

Bericht  Gesponsorde inhoud


Gesponsorde inhoud


Terug naar boven Ga naar beneden

Terug naar boven

- Soortgelijke onderwerpen

 
Permissies van dit forum:
Je mag geen reacties plaatsen in dit subforum