Nutrilon A.R. of voeding mengen met JBPM
4 plaatsers
Pagina 1 van 1
Nutrilon A.R. of voeding mengen met JBPM
Mijn zoontje heeft behoorlijk last van reflux. Normaal gesproken geef ik hem kruidvat standaard met nutriton.
Laatst zei iemand bij de na-gym dat je dan net zo goed de ar voeding kan gebruiken. Omdat de nutriton op was dacht ik, laat ik het eens proberen. Maar die voeding is zo dun dat het door een kleine speen en ik vraag me af of hij dit binnenhoud...
Iemand ervaring?
Laatst zei iemand bij de na-gym dat je dan net zo goed de ar voeding kan gebruiken. Omdat de nutriton op was dacht ik, laat ik het eens proberen. Maar die voeding is zo dun dat het door een kleine speen en ik vraag me af of hij dit binnenhoud...
Iemand ervaring?
ekjir@M- Prater
- Aantal berichten : 790
Punten : 872
Registratiedatum : 24-11-10
Re: Nutrilon A.R. of voeding mengen met JBPM
Wat gek dat die voeding zo dun is. Ik heb de vergelijkbare voeding, maar dan van Friso (Friso Comfort). Dat was wel een stuk dikker dan de normale Friso en had daar ook een speen met een iets groter gaatje voor nodig. Je zou toch denken dat het dikker zou moeten zijn omdat er JBPM doorheen gedaan is? Met Nutrilon verder geen ervaring, dus waar het aan ligt kan ik helaas niet zeggen.
PapillonRose- Ratel
- Aantal berichten : 5661
Punten : 6473
Registratiedatum : 17-12-10
Wij dachten ook dat onze dochter Reflux had (bleek KMA te zijn) en hebben beide gebruikt. Een keer de Nutrilon A.R. geprobeerd, maar nooit weer daarna eigenlijk. Ik vond die ook dunner, maar ze raakte er gek genoeg verstopt van. Terwijl ze van de JBPM juist heel veel poepte. Ik vond het ok altijd wel lekker dat je met JBPM zelf de dikte kunt bepalen.
Flemy- Prater
- Aantal berichten : 516
Punten : 552
Registratiedatum : 18-11-10
Nutrilon Omneo werkte hier goed toen Tomas last had van spugen.
Heb je je al laten adviseren door je huisarts of door iemand op het consultatiebureau?
Volgens mij is het sowieso niet goed om zelf vanalles te proberen met verschillende soorten voeding, want daar kan je kind juist van streek door raken.
Heb je je al laten adviseren door je huisarts of door iemand op het consultatiebureau?
Volgens mij is het sowieso niet goed om zelf vanalles te proberen met verschillende soorten voeding, want daar kan je kind juist van streek door raken.
Filoria- Ratel
- Aantal berichten : 4523
Punten : 4758
Registratiedatum : 15-01-11
Filoria schreef:Nutrilon Omneo werkte hier goed toen Tomas last had van spugen.
Het rondje huisarts en consultatiebureau al gehad maar het enige waar ze mee gooien is medicijnen. Ik vind dat zelf niet de oplossing voor een kindje van 8 weken dus hebben we het uiteindelijk zo gelaten. Het gaat opzich goed met nutriton maar omdat het op was dacht ik laat ik dat eens proberen.
ekjir@M- Prater
Wat stom dat ze over medicijnen beginnen, daar zou ik ook niet zo gauw voor gaan met zo'n jong kindje.
Heb je al dingen geprobeerd, zoals je zoontje heel lang rechtop houden na de voeding? En veel laten boeren tussendoor? En wat langer de tijd tussen twee voedingen laten zitten?
Heb je al dingen geprobeerd, zoals je zoontje heel lang rechtop houden na de voeding? En veel laten boeren tussendoor? En wat langer de tijd tussen twee voedingen laten zitten?
Filoria- Ratel
- Aantal berichten : 4523
Punten : 4758
Registratiedatum : 15-01-11
Hij is ondertussen 4 maanden. Onder z´n hoofdeind staat een pak bierviltjes onder elke poot. Zelfs de box staat omhoog. Tijdens een voeding laten we heb 2x boeren en na z´n voeding houden we hem nog een half uur omhoog. Nu begint het wel wat beter te worden omdat hij naar z´n buik draait en fruit en groente krijgt.
Het is vaak ook maar een ´tijdelijk´ probleem tot ze gaan zitten en lopen maar het is wel vervelend. De huisarts strooit gelijk met Motilium alsof hij zelf aandelen heeft in dat spul. Bij alles moet je rekening houden dat z´n hoofd hoger ligt dan z´n maag anders stikt hij er bijna in. Maar goed ik weet ondertussen niet beter. Wij zijn na de huisarts naar een osteopaat gegaan en dat hielp vrij goed, ook voor krampjes en voorkeurshouding.
Het is vaak ook maar een ´tijdelijk´ probleem tot ze gaan zitten en lopen maar het is wel vervelend. De huisarts strooit gelijk met Motilium alsof hij zelf aandelen heeft in dat spul. Bij alles moet je rekening houden dat z´n hoofd hoger ligt dan z´n maag anders stikt hij er bijna in. Maar goed ik weet ondertussen niet beter. Wij zijn na de huisarts naar een osteopaat gegaan en dat hielp vrij goed, ook voor krampjes en voorkeurshouding.
ekjir@M- Prater
Soortgelijke onderwerpen
» Voeding mengen bij overgang?
» nutrilon en kruidvat voeding zijn toch uit dezelfde fabriek?
» Jbpm
» Kruidvat jbpm
» kan dit? Groente en fruit mengen?
» nutrilon en kruidvat voeding zijn toch uit dezelfde fabriek?
» Jbpm
» Kruidvat jbpm
» kan dit? Groente en fruit mengen?
Pagina 1 van 1
Permissies van dit forum: