Jbpm
+4
Floor
ekjir@M
LindaK
Bloem86
8 plaatsers
Pagina 1 van 1
Jbpm
Ik had net de huisarts hier op kraambezoek. Dit doet ie standaard en heeft N. direct ook helemaal nagekeken.
Ik vertelde dat N.ina zoveel 'water' spuugt! Iemand die dit al herkent?
Hij adviseerde om jbpm te gaan gebruiken, maar ik ken het verder helemaal niet eigenlijk!
Wie gebruikt dit nog meer? En helpt dit goed tegen het spugen?
Nu heeft N. zoveel last van krampjes en ik las ergens dat dit misschien wel meer krampjes kan veroorzaken. Daar zitten we natuurlijk ook niet op te wachten.. Dus weet niet zo goed of ik het nu wel of niet zal proberen...
Ik vertelde dat N.ina zoveel 'water' spuugt! Iemand die dit al herkent?
Hij adviseerde om jbpm te gaan gebruiken, maar ik ken het verder helemaal niet eigenlijk!
Wie gebruikt dit nog meer? En helpt dit goed tegen het spugen?
Nu heeft N. zoveel last van krampjes en ik las ergens dat dit misschien wel meer krampjes kan veroorzaken. Daar zitten we natuurlijk ook niet op te wachten.. Dus weet niet zo goed of ik het nu wel of niet zal proberen...
Bloem86- Prater
- Aantal berichten : 735
Punten : 907
Registratiedatum : 18-11-10
Re: Jbpm
Wij gebruiken het voor J.ulia. Zij spuugde in het begin behoorlijk veel, veel voeding en een tijdje na de voeding ook nog 'water' of wat het dan ook is.
Sinds we Nutriton gebruiken spuugt ze echt zelden...ja, als ze het nodig vindt om direct na de fles te gaan rollen haha!
Dus, wij hebben goede ervaringen!!
J.ulia had ook last van krampjes, maar heb bij haar niet gemerkt dat het erger werd...
Sinds we Nutriton gebruiken spuugt ze echt zelden...ja, als ze het nodig vindt om direct na de fles te gaan rollen haha!
Dus, wij hebben goede ervaringen!!
J.ulia had ook last van krampjes, maar heb bij haar niet gemerkt dat het erger werd...
LindaK- Prater
- Aantal berichten : 853
Punten : 937
Wij gebruiken het ook. Niet voor het spugen maar omdat ze anders de fles te snel leeg heeft. Ze krijgt er geen krampjes van. Om krampjes te voorkomen heeft ze vanaf het begin ABC Dophilus gehad en ze heeft nog geen krampje gehad.
ekjir@M- Prater
- Aantal berichten : 790
Punten : 872
Registratiedatum : 24-11-10
Wij gebruiken het nog steeds (onze zoon is 6.5 maand). Het hielp/helpt bij hem wel tegen het spugen maar het bleek uiteindelijk niet afdoende tegen zijn (verborgen) reflux daarom krijgt hij ook nexium (medicatie).
Hij heeft er nooit meer of minder krampjes van gehad.
Denk er overigens aan dat omdat de voeding dikker is je misschien een speen met groter gaatje moet kopen want anders kan ze de voeding niet eruit krijgen.
Hij heeft er nooit meer of minder krampjes van gehad.
Denk er overigens aan dat omdat de voeding dikker is je misschien een speen met groter gaatje moet kopen want anders kan ze de voeding niet eruit krijgen.
Floor- Ratel
- Aantal berichten : 5168
Punten : 5754
Registratiedatum : 17-11-10
Wij hebben het voor N. heel lang gebruikt. Ze dronk haar flessen erg snel leeg, dus hebben het met JBPM verdikt. Het hielp ook gelijk tegen het spugen. Ik gebruikte alleen niet de hoeveelheid die op het pakje stond, dat maakte het echt gelijk heel erg dik. In een fles van 150 cc deed ik vaak maar 1,5 schepje, dat was genoeg. Ik zou het dus eerst een paar keer proberen op gevoel, de scheppen die ze aangeven vond ik persoonlijk echt teveel.
Parisienne- Ratel
- Aantal berichten : 6727
Punten : 7477
Registratiedatum : 27-11-10
hier 2 kindjes die vreselijke krampen kregen van de jhbm
Jazzlyn- Prater
- Aantal berichten : 1317
Punten : 1579
Registratiedatum : 05-06-11
Parisienne schreef:Wij hebben het voor N. heel lang gebruikt. Ze dronk haar flessen erg snel leeg, dus hebben het met JBPM verdikt. Het hielp ook gelijk tegen het spugen. Ik gebruikte alleen niet de hoeveelheid die op het pakje stond, dat maakte het echt gelijk heel erg dik. In een fles van 150 cc deed ik vaak maar 1,5 schepje, dat was genoeg. Ik zou het dus eerst een paar keer proberen op gevoel, de scheppen die ze aangeven vond ik persoonlijk echt teveel.
Ja inderdaad! Wij gebruiken in een fles van 180cc water 2 schepjes...anders is het echt veel te dik!
Dus wat Parisienne zegt, even proberen op gevoel.
Een eventueel een andere speen: wij gebruiken een difraxfles, eerst met de S speen. Nu we nutriton gebruiken, gebruiken we een 3 standen speen, op stand 1.
LindaK- Prater
Oké, dank jullie wel!
Ik ga het toch maar proberen. En dan even aanzien hoe het met de krampjes gaat!
En waar koop je dit? In de supermarkt? Drogist?
Bloem86- Prater
- Aantal berichten : 735
Punten : 907
Bloem86 schreef:Oké, dank jullie wel!
Ik koop het bij de Jumbo, maar Kruidvat en Etos heeft het ook...net als AH...
LindaK- Prater
Hier is het bij de C1000 20 cent goedkoper dan bij de Kruidvat!
Lejow- Lady Post-a-lot
- Aantal berichten : 26304
Punten : 28659
Lejow schreef:Hier is het bij de C1000 20 cent goedkoper dan bij de Kruidvat!
Ja bij ons is het bij de Jumbo 4,75 en bij 't Kruidvat 5,29 of zoiets...dus dat scheelt ook behoorlijk!
LindaK- Prater
LindaK schreef:Bloem86 schreef:Oké, dank jullie wel!
Dan moet je wel zoeken naar Nutriton. Als je naar johannesbroodpitmeel vraagt is de kans groot dat ze niet weten wat je bedoelt. Het staat gewoon bij de pakken voeding.
Tania- Ratel
- Aantal berichten : 6860
Punten : 7503
http://cnt.newpharma.nl/upload/img/medecines/2730745-nutriton-tegen-oprispingen-pdr-135g-nl-500.jpgTania schreef:LindaK schreef:Bloem86 schreef:Oké, dank jullie wel!
Dan moet je wel zoeken naar Nutriton. Als je naar johannesbroodpitmeel vraagt is de kans groot dat ze niet weten wat je bedoelt. Het staat gewoon bij de pakken voeding.
Floor- Ratel
- Aantal berichten : 5168
Punten : 5754
Pagina 1 van 1
Permissies van dit forum: