Zeg maar Yes
Wilt u reageren op dit bericht? Maak met een paar klikken een account aan of log in om door te gaan.

nutrilon en kruidvat voeding zijn toch uit dezelfde fabriek?

+2
*Lieke*
loesje
6 plaatsers

Ga naar beneden

nutrilon en kruidvat voeding zijn toch uit dezelfde fabriek? Empty nutrilon en kruidvat voeding zijn toch uit dezelfde fabriek?

Bericht  loesje di 16 jul 2013 - 20:32

en toch spuugt mijn dochter meer bij kruidvat teminste zo lijkt het. Heeft iemand anders deze ervaring ook?
loesje
loesje
Kletskop
Kletskop

Aantal berichten : 2485
Punten : 2932
Registratiedatum : 18-11-10
Woonplaats : achterhoek

Terug naar boven Ga naar beneden

nutrilon en kruidvat voeding zijn toch uit dezelfde fabriek? Empty Re: nutrilon en kruidvat voeding zijn toch uit dezelfde fabriek?

Bericht  Gast di 16 jul 2013 - 20:35

Ze zeggen dat het dezelfde samenstelling is, niet dezelfde fabriek, dus ik geloof niet helemaal dat het echt exact hetzelfde kan zijn, misschien zijn de grootste lijnen hetzelfde maar verschillen de 'bij-ingrediënten' ofzo? Ik hoor wel meer mensen erover dat hun kinderen op de één anders reageren dan op de ander.

Gast
Gast


Terug naar boven Ga naar beneden

nutrilon en kruidvat voeding zijn toch uit dezelfde fabriek? Empty Re: nutrilon en kruidvat voeding zijn toch uit dezelfde fabriek?

Bericht  *Lieke* di 16 jul 2013 - 20:55

Ze zijn bijna identiek aan samenstelling, maar niet uit dezelfde fabriek.

Kruidvat is ooit 'aangeklaagd' door Nutrilon omdat ze dezelfde voeding zouden maken of dezelfde ingredienten zouden gebruiken. Dus het zijn wel concurrenten. 

Ik herken het niet. Mijn zoontjes hebben allebei Kruidvat voeding (gehad) en dat gaat super.
*Lieke*
*Lieke*
Fluisteraar
Fluisteraar

Aantal berichten : 128
Punten : 144
Registratiedatum : 21-06-13

Terug naar boven Ga naar beneden

nutrilon en kruidvat voeding zijn toch uit dezelfde fabriek? Empty Re: nutrilon en kruidvat voeding zijn toch uit dezelfde fabriek?

Bericht  Limburg85 di 16 jul 2013 - 20:57

Ze zullen denk niet hetzelfde zijn, mijn zoontje had het namelijk andersom.
Limburg85
Limburg85
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 3725
Punten : 3896
Registratiedatum : 18-11-10
Woonplaats : Limburg

Terug naar boven Ga naar beneden

nutrilon en kruidvat voeding zijn toch uit dezelfde fabriek? Empty Re: nutrilon en kruidvat voeding zijn toch uit dezelfde fabriek?

Bericht  Amber- di 16 jul 2013 - 20:58

Volgens mij is het inderdaad niet dezelfde fabriek maar is de samenstelling zo goed als hetzelfde.
Wij gebruikten nutrilon en op advies van de kinderarts kruidvat gaan gebruiken, ze gaf aan dat deze net zo goed is.
Luuk doet het erg goed op de kruidvat, heb het idee dat hij toen juist wat minder is gaan spugen.
Amber-
Amber-
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 4069
Punten : 4135
Registratiedatum : 18-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

nutrilon en kruidvat voeding zijn toch uit dezelfde fabriek? Empty Re: nutrilon en kruidvat voeding zijn toch uit dezelfde fabriek?

Bericht  Printje di 16 jul 2013 - 21:22

N kon ook niet tegen de Kruidvat voeding. Ze bleef maar poepen ervan. Nu krijgt ze al tijden eigen merk vd AH en dat gaat goed.
Printje
Printje
Lady Post-a-lot
Lady Post-a-lot

Aantal berichten : 14725
Punten : 16058
Registratiedatum : 18-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

nutrilon en kruidvat voeding zijn toch uit dezelfde fabriek? Empty Re: nutrilon en kruidvat voeding zijn toch uit dezelfde fabriek?

Bericht  Tania di 16 jul 2013 - 23:41

Geen idee of het uit dezelfde fabriek komt maar de samenstelling is in ieder geval niet hetzelfde. Mijn kinderen konden allebei niet tegen Kruidvatvoeding.

Tania
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 6860
Punten : 7503
Registratiedatum : 17-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

nutrilon en kruidvat voeding zijn toch uit dezelfde fabriek? Empty Re: nutrilon en kruidvat voeding zijn toch uit dezelfde fabriek?

Bericht  Gesponsorde inhoud


Gesponsorde inhoud


Terug naar boven Ga naar beneden

Terug naar boven

- Soortgelijke onderwerpen

 
Permissies van dit forum:
Je mag geen reacties plaatsen in dit subforum