Nutrilon H.A. en ABC Dophilus
3 plaatsers
Pagina 1 van 1
Nutrilon H.A. en ABC Dophilus
J. is ondertussen 6 maanden maar we kwakkelen ook al 6 maanden met hem. Hij slaapt heel goed maar van begin af aan spuugt hij en heeft hij contstant last van krampjes en verkoudheid...
Op aanraden van een arts uit Duitsland zijn we begonnen met ABC Dophilus en Nutrilon H.A. Hier zijn we gisteren mee begonnen en het lijkt al een stuk beter te gaan met hem. Ondanks dat hij verkouden is en koorts heeft spuugt hij een stuk minder, we doen nu 1 schepje nutriton minder in z´n fles en er is nog niets uitgekomen.
Nu vraag ik me af of dit al zo snel kan of dat het gewoon toeval is en de ellende morgen weer gewoon begint... Klopt het ook dat die kleintjes de eerste dag met ABC Dophilus `helemaal leeglopen´?
Op aanraden van een arts uit Duitsland zijn we begonnen met ABC Dophilus en Nutrilon H.A. Hier zijn we gisteren mee begonnen en het lijkt al een stuk beter te gaan met hem. Ondanks dat hij verkouden is en koorts heeft spuugt hij een stuk minder, we doen nu 1 schepje nutriton minder in z´n fles en er is nog niets uitgekomen.
Nu vraag ik me af of dit al zo snel kan of dat het gewoon toeval is en de ellende morgen weer gewoon begint... Klopt het ook dat die kleintjes de eerste dag met ABC Dophilus `helemaal leeglopen´?
ekjir@M- Prater
- Aantal berichten : 790
Punten : 872
Registratiedatum : 24-11-10
Re: Nutrilon H.A. en ABC Dophilus
Met de voeding die je gebruikt heb ik geen ervaring. Wel gebruik ik al een maand of twee ABC Dophilus. Dat gaat heel goed, ze heeft nauwelijks nog last van krampjes.
De eerste dag is ze niet leeggelopen, daarna ook niet. Haar ontlasting was altijd al goed voor een baby en is dat gewoon gebleven met de ABC. Wel heb ik het idee dat ze minder moeite hoeft te doen, dat ze minder perst En de krampjes dan hè, daar merken we zelden nog wat van
De eerste dag is ze niet leeggelopen, daarna ook niet. Haar ontlasting was altijd al goed voor een baby en is dat gewoon gebleven met de ABC. Wel heb ik het idee dat ze minder moeite hoeft te doen, dat ze minder perst En de krampjes dan hè, daar merken we zelden nog wat van
PapillonRose- Ratel
- Aantal berichten : 5661
Punten : 6473
Registratiedatum : 17-12-10
Re: Nutrilon H.A. en ABC Dophilus
ik ook geen ervaring met de h.a voeding maar gebruik al een maand of 3-4 abc poeder en ben zeer tevreden erover.V zijn ontlasting was de eerste 2-3 weken goed daarna is het slecht gegaan operatie gehad,daarna poepluiers 1 keer in de 2-3 dagen.hij heeft niet gehad dat hij de eerste dagen helemaal leeg liep,maar krampjes waren wel minder tot weg.
mauwmauw- Kletskop
- Aantal berichten : 2142
Punten : 2722
Registratiedatum : 24-11-10
Pagina 1 van 1
Permissies van dit forum: