Zwanger en een peuter
+6
Twellie
Wennes
Océane
Aggi
Susan
Printje
10 plaatsers
Pagina 1 van 1
Zwanger en een peuter
R is zo lief en geïnteresseerd in mijn buik, zo schattig
Wanneer we samen in bad gaan gaat hij de 'baby wassen'. Hij gaat dan heel zachtjes mijn buik wassen echt zo lief.
Ook krijgt de baby stickers/drinken/pepernoten/auto's etc door alles op mijn buik neer te leggen en te zeggen dat het voor zijn zusje is.
Wanneer we buiten lopen en hij ziet een kinderwagen zegt hij; daar ook een baby he mama. Wij ook bijna een baby. Hij is er enorm mee bezig.
Hopelijk zet dit zo door wanneer ze er ook echt is hahahaha
We willen hem graag een babypop geven maar zouden jullie dat nu al doen of pas wanneer zij er is?
Wanneer we samen in bad gaan gaat hij de 'baby wassen'. Hij gaat dan heel zachtjes mijn buik wassen echt zo lief.
Ook krijgt de baby stickers/drinken/pepernoten/auto's etc door alles op mijn buik neer te leggen en te zeggen dat het voor zijn zusje is.
Wanneer we buiten lopen en hij ziet een kinderwagen zegt hij; daar ook een baby he mama. Wij ook bijna een baby. Hij is er enorm mee bezig.
Hopelijk zet dit zo door wanneer ze er ook echt is hahahaha
We willen hem graag een babypop geven maar zouden jullie dat nu al doen of pas wanneer zij er is?
Printje- Lady Post-a-lot
- Aantal berichten : 14725
Punten : 16058
Registratiedatum : 18-11-10
Re: Zwanger en een peuter
Schattig!
Ik zou nu al een babypop geven denk ik.
Ik zou nu al een babypop geven denk ik.
Susan- Lady Post-a-lot
- Aantal berichten : 17731
Punten : 18567
Ah wat lief van R
Mijn schoonzus verwacht ook een 2de kindje en heeft boekjes (met leuke verhaaltjes over baby in de buik, en als de baby er eenmaal is) gekocht om haar dochter voor te lezen.
Een pop vind ik ook helemaal geen gek idee hoor, je kan zo spelenderwijs je zoon erbij betrekken.
Mijn schoonzus verwacht ook een 2de kindje en heeft boekjes (met leuke verhaaltjes over baby in de buik, en als de baby er eenmaal is) gekocht om haar dochter voor te lezen.
Een pop vind ik ook helemaal geen gek idee hoor, je kan zo spelenderwijs je zoon erbij betrekken.
Aggi- Prater
- Aantal berichten : 535
Punten : 576
Registratiedatum : 23-11-10
S. kreeg haar pop toen wij met V. terugkwamen uit het geboortehotel. Die had ze dan van V. gehad. Beetje het idee; mama een baby en S. een baby(pop).
Océane- Prater
- Aantal berichten : 825
Punten : 891
Lief dat R zo doet!
Ik zou nu de pop geven dan kan hij vast oefenen
Ik zou nu de pop geven dan kan hij vast oefenen
Wennes- Kletskop
- Aantal berichten : 2097
Punten : 2455
Wat leuk! Ik zou de pop ook nu geven.
Twellie- Ratel
- Aantal berichten : 3837
Punten : 4145
Registratiedatum : 03-03-12
Ah wat schattig zeg!!
Wij willen T. ook een pop geven als t hier zover is. Ik denk dat t t leukste is om al voor de geboorte de pop te geven en die alvast samen in badje doen ed zodat het misschien iets tastbaarder is wat er gaat veranderen. Dit kunje misschien combineren met foto's uit de babytijd van de oudste.
Wij willen T. ook een pop geven als t hier zover is. Ik denk dat t t leukste is om al voor de geboorte de pop te geven en die alvast samen in badje doen ed zodat het misschien iets tastbaarder is wat er gaat veranderen. Dit kunje misschien combineren met foto's uit de babytijd van de oudste.
Teddyaapje- Ratel
- Aantal berichten : 3458
Punten : 3924
Registratiedatum : 19-11-10
Lief! En ik zou de pop ook alvast geven en dan eventueel na de geboorte van jullie dochter nog iets voor de pop, bijv. een poppenbadje, flesje, luiertjes, slaapzak.
Liadan- Ratel
- Aantal berichten : 7195
Punten : 7347
Bedankt voor jullie tips, ik denk idd dat ik het alvast ga geven, misschien als schoencadeautje als Sinterklaas er dadelijk is, en dan een briefje erbij dat hij nu al zo lief is en dat Sinterklaas hem vast een pop geeft. Of zou ik het vanuit ons geven? Ik vind een zachte pop mooier maar die mogen natuurlijk niet in bad.
Printje- Lady Post-a-lot
- Aantal berichten : 14725
Punten : 16058
Wat lief. heel herkenbaar ook. Ik zou het ook nu al geven. Kan hij 'oefenen'.
En een zachte pop kan natuurlijk wel 'net alsof' in bad....
En een zachte pop kan natuurlijk wel 'net alsof' in bad....
LMCurious- Prater
- Aantal berichten : 1052
Punten : 1167
Registratiedatum : 19-11-10
Volgens mij mag een zachte pop wel in bad alleen duurt even tot hij droog is? Maar goed net alsof in bad is ook leuk.
Leuk dat jullie hem een pop geven!
Leuk dat jullie hem een pop geven!
Ibbeltje- Lady Post-a-lot
- Aantal berichten : 11844
Punten : 12427
Registratiedatum : 20-11-11
Soortgelijke onderwerpen
» Snel zwanger van de eerste ook snel zwanger van de tweede?
» Peuter en muizengif
» peuter/groot bed
» Verliefde peuter
» stotteren peuter
» Peuter en muizengif
» peuter/groot bed
» Verliefde peuter
» stotteren peuter
Pagina 1 van 1
Permissies van dit forum: