Zeg maar Yes
Wilt u reageren op dit bericht? Maak met een paar klikken een account aan of log in om door te gaan.

Hoe beschrijven jullie het gevoel van zwanger zijn?

+31
snoezel
Happydobby
Star007
M-G
Parel
sanne-84
_Lana_
Printje
Paper Crown
CCC
Flip Fluitketel
Aggi
PapillonRose
Shy
Aimee
studiebol
Floor
SarahKey
Tiara
Caroow
koNijntje
Teddyaapje
Muus
Parisienne
maiadebij
Ella
Thunder
Amber-
Ayla
Jezzie
Lejow
35 plaatsers

Pagina 3 van 3 Vorige  1, 2, 3

Ga naar beneden

Hoe beschrijven jullie het gevoel van zwanger zijn? - Pagina 3 Empty Re: Hoe beschrijven jullie het gevoel van zwanger zijn?

Bericht  Snoes ma 5 nov 2012 - 1:33

Ik vind het ook heel bijzonder en geniet er ook intens van, zowel van het zwanger zijn, mijn buik als het getrappel in mijn buik.

Snoes
Lady Post-a-lot
Lady Post-a-lot

Aantal berichten : 11739
Punten : 12120
Registratiedatum : 18-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Hoe beschrijven jullie het gevoel van zwanger zijn? - Pagina 3 Empty Re: Hoe beschrijven jullie het gevoel van zwanger zijn?

Bericht  Dille ma 5 nov 2012 - 1:59

Gaaf, want hoe cool is het dat jij 'zomaar' een heel mens kunt opkweken, en dat nieuwe leven ook echt kunt voelen en zien! Ook vond ik het een heel gezellig idee dat ik altijd met z'n tweeën was. Zat ik in één of andere belangrijke meeting, schopt dat kind er gewoon lekker steeds doorheen. Ik kon dan echt lol hebben met mijn ongeboren kind.

Freaky, want er zit gewoon een heel mens in jou, dat blijft bizar. En raar vond ik ook dat je daar dan ook nog eens gewoon aan gewend raakt, dat dat mens daar zit. En dat iedereen het maar heel normaal vindt dat zo'n mens niet alleen ín je groeit, maar er dan ook nog eens helemaal ongeschonden en compleet uit komt.

Naar, want alle kwaaltjes rondom het opkweken van dat kind waren gewoon klote, en mijn leven heeft daardoor in totaal zo'n 2,5-3 jaar echt on hold gestaan, omdat ik in die tijd twee keer zwanger of aan het ontzwangeren was.
Dille
Dille
Fluisteraar
Fluisteraar

Aantal berichten : 268
Punten : 295
Registratiedatum : 19-06-12

Terug naar boven Ga naar beneden

Hoe beschrijven jullie het gevoel van zwanger zijn? - Pagina 3 Empty Re: Hoe beschrijven jullie het gevoel van zwanger zijn?

Bericht  Gast ma 5 nov 2012 - 2:18

Heel bijzonder.
Vond zwanger zijn iets heel moois!

Gast
Gast


Terug naar boven Ga naar beneden

Hoe beschrijven jullie het gevoel van zwanger zijn? - Pagina 3 Empty Re: Hoe beschrijven jullie het gevoel van zwanger zijn?

Bericht  Gesponsorde inhoud


Gesponsorde inhoud


Terug naar boven Ga naar beneden

Pagina 3 van 3 Vorige  1, 2, 3

Terug naar boven

- Soortgelijke onderwerpen

 
Permissies van dit forum:
Je mag geen reacties plaatsen in dit subforum