Zeg maar Yes
Wilt u reageren op dit bericht? Maak met een paar klikken een account aan of log in om door te gaan.

Wanneer ben je naar eigen gevoel echt zwanger?

+15
Darius
PapillonRose
Thunder
Printje
Slakje
Tiara
Muppetje
loesje
snoezel
Lejow
joyce0606
MADDIE
SarahKey
Shy
Flower_L
19 plaatsers

Pagina 1 van 2 1, 2  Volgende

Ga naar beneden

Wanneer ben je naar eigen gevoel echt zwanger? Empty Wanneer ben je naar eigen gevoel echt zwanger?

Bericht  Flower_L di 1 mei 2012 - 5:13

Na positieve test, wanneer je je echt zwanger voelt of na de eerste echo?

Ik heb de kwaaltjes, positieve test maar echt zwanger voel ik mij niet. Moet eerst echo zien. Het zegt mij nog zo weinig, zo'n test.

Wanneer kon jij echt met goed gevoel zeggen ' ik ben echt zwanger! '?

Flower_L
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 5580
Punten : 6653
Registratiedatum : 25-07-11

Terug naar boven Ga naar beneden

Wanneer ben je naar eigen gevoel echt zwanger? Empty Re: Wanneer ben je naar eigen gevoel echt zwanger?

Bericht  Gast di 1 mei 2012 - 5:16

Bij de eerste was ik de eerste weken `s avonds misselijk.
Ik kon slecht tegen bepaalde geurtjes en ik "voelde" het gewoon.
Weet niet waarom, kon het gevoel ook niet omschrijven. Maar ik voelde me toen wel meteen zwanger.

Bij de tweede eigenlijk pas na 12 weken.
De eerste 10 weken heel veel bloedverlies gehad, een gyn die me allemaal rare dingen vertelde en op een gegeven moment het idee dat ik het vruchtje verloren was. Toen op vakantie gegaan met nog steeds in mijn hoofd dat als ik bij terugkomst een echo zou krijgen ik te horen kreeg dat het niet meer zou leven.
Toen bleek dat alles dik in orde was kon ik pas zeggen: Ik ben zwanger.

Gast
Gast


Terug naar boven Ga naar beneden

Wanneer ben je naar eigen gevoel echt zwanger? Empty Re: Wanneer ben je naar eigen gevoel echt zwanger?

Bericht  Shy di 1 mei 2012 - 5:19

Voor mijn gevoel was dat pas na de eerste echo. Om zo te zien dat er echt zo'n klein wurmpje is. Het hartje te zien kloppen ed na die echo was ik gerust gesteld.
Shy
Shy
Kletskop
Kletskop

Aantal berichten : 2380
Punten : 2466
Registratiedatum : 19-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Wanneer ben je naar eigen gevoel echt zwanger? Empty Re: Wanneer ben je naar eigen gevoel echt zwanger?

Bericht  SarahKey di 1 mei 2012 - 5:21

Toen ik de echo had gehad. Daarvoor dacht ik: Ja straks zit het tussen mijn oren, die kwaaltjes enzo.

Daarna dacht ik echt: ja ik ben zwanger!! Al kwam het echte geloof pas toen ik de kleine man ging voelen.
SarahKey
SarahKey
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 6386
Punten : 6502
Registratiedatum : 18-11-10
Woonplaats : Noord-Holland

http://www.hobbymirror.blogspot.com

Terug naar boven Ga naar beneden

Wanneer ben je naar eigen gevoel echt zwanger? Empty Re: Wanneer ben je naar eigen gevoel echt zwanger?

Bericht  Gast di 1 mei 2012 - 5:21

Meteen en bij de 2de zelfs voor de positieve test.

Gast
Gast


Terug naar boven Ga naar beneden

Wanneer ben je naar eigen gevoel echt zwanger? Empty Re: Wanneer ben je naar eigen gevoel echt zwanger?

Bericht  MADDIE di 1 mei 2012 - 5:22

Bij mij ook pas na de eerste echo. Ik had wel wat kwaaltjes, maar kon het ook nog niet echt bevatten eigenlijk.
MADDIE
MADDIE
Prater
Prater

Aantal berichten : 1392
Punten : 1447
Registratiedatum : 29-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Wanneer ben je naar eigen gevoel echt zwanger? Empty Re: Wanneer ben je naar eigen gevoel echt zwanger?

Bericht  joyce0606 di 1 mei 2012 - 5:23

toen ik K voelde schoppen was ik voor mijn gevoel echt zwanger, en toen mijn buik begon te groeien, dan ben je voor de buitenwereld ook zwanger en merk je dat sommige mensen anders reageren! ik voelde me wel heel speciaal.
joyce0606
joyce0606
Kletskop
Kletskop

Aantal berichten : 2710
Punten : 2902
Registratiedatum : 18-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Wanneer ben je naar eigen gevoel echt zwanger? Empty Re: Wanneer ben je naar eigen gevoel echt zwanger?

Bericht  Lejow di 1 mei 2012 - 5:24

Na de echo.
Ik was als de dood dat ze me tijdens de echo vierkant uit zou lachen en zo zeggen 'er zit helemaal niets hoor?!?!?!?!'
Lejow
Lejow
Lady Post-a-lot
Lady Post-a-lot

Aantal berichten : 26304
Punten : 28659
Registratiedatum : 18-11-10
Woonplaats : Rotjeknor

Terug naar boven Ga naar beneden

Wanneer ben je naar eigen gevoel echt zwanger? Empty Re: Wanneer ben je naar eigen gevoel echt zwanger?

Bericht  snoezel di 1 mei 2012 - 5:25

Hmm.. goede vraag, echt even terug moeten denken. Ik denk na de eerste positieve test. Ik had ook al meteen allerlei kwaaltjes, dus ik voelde me inderdaad ook meteen goed zwanger. Ik had ook normaal geen buik, en binnen no-time had ik toch echt een bolletje. Aangezien ik dolgraag zwanger wilde zijn en het me heerlijk leek een dikke buik te hebben, was ik daar zoo blij mee, zoo trots en zoo zwanger voelend smile
Bovendien was ik ergens nog veel te naïef denk ik nu. Ik ging er eigenlijk gewoon vanuit dat het goed zou gaan. Hoe achterlijk, want heb echt wel een goed stel hersens in mn koppie en weet dat het bij heel veel mensen die eerste weken ook fout gaat.
Ik ben bijvoorbeeld ook in de weken voor mijn eerste echo naar de 9maanden beurs geweest, op en top zwanger voelend...

snoezel
snoezel
Prater
Prater

Aantal berichten : 831
Punten : 885
Registratiedatum : 01-12-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Wanneer ben je naar eigen gevoel echt zwanger? Empty Re: Wanneer ben je naar eigen gevoel echt zwanger?

Bericht  SarahKey di 1 mei 2012 - 5:29

Lejow schreef:Na de echo.
Ik was als de dood dat ze me tijdens de echo vierkant uit zou lachen en zo zeggen 'er zit helemaal niets hoor?!?!?!?!'

ja haha dat had ik ook. Cool Vond het zo apart, ik zwanger :shock:
SarahKey
SarahKey
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 6386
Punten : 6502
Registratiedatum : 18-11-10
Woonplaats : Noord-Holland

http://www.hobbymirror.blogspot.com

Terug naar boven Ga naar beneden

Wanneer ben je naar eigen gevoel echt zwanger? Empty Re: Wanneer ben je naar eigen gevoel echt zwanger?

Bericht  Gast di 1 mei 2012 - 5:33

zodra mijn buik begon te groeien en ik het kindje begon te voelen

Gast
Gast


Terug naar boven Ga naar beneden

Wanneer ben je naar eigen gevoel echt zwanger? Empty Re: Wanneer ben je naar eigen gevoel echt zwanger?

Bericht  loesje di 1 mei 2012 - 5:50

bij de eerste zodra ik a voelde bewegen en de eerste echo zag.
nu voel ik me pas echt zwanger zodra ik de baby voel schoppen.
loesje
loesje
Kletskop
Kletskop

Aantal berichten : 2485
Punten : 2932
Registratiedatum : 18-11-10
Woonplaats : achterhoek

Terug naar boven Ga naar beneden

Wanneer ben je naar eigen gevoel echt zwanger? Empty Re: Wanneer ben je naar eigen gevoel echt zwanger?

Bericht  Gast di 1 mei 2012 - 5:59

Ik denk dat ik me nu pas echt zwanger voel...

Gast
Gast


Terug naar boven Ga naar beneden

Wanneer ben je naar eigen gevoel echt zwanger? Empty Re: Wanneer ben je naar eigen gevoel echt zwanger?

Bericht  Muppetje di 1 mei 2012 - 6:05

Dit keer voelde ik me na de test al echt zwanger. De vorige keer helemaal niet, best bijzonder...

Muppetje
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 7378
Punten : 7820
Registratiedatum : 18-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Wanneer ben je naar eigen gevoel echt zwanger? Empty Re: Wanneer ben je naar eigen gevoel echt zwanger?

Bericht  Gast di 1 mei 2012 - 6:29

Vanaf dat ik de schopjes voelde en de buik groeide.

Gast
Gast


Terug naar boven Ga naar beneden

Wanneer ben je naar eigen gevoel echt zwanger? Empty Re: Wanneer ben je naar eigen gevoel echt zwanger?

Bericht  Tiara di 1 mei 2012 - 6:30

Ik voelde me gelijk zwanger, mede door de kwaaltjes.
Tiara
Tiara
Kletskop
Kletskop

Aantal berichten : 1519
Punten : 1643
Registratiedatum : 18-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Wanneer ben je naar eigen gevoel echt zwanger? Empty Re: Wanneer ben je naar eigen gevoel echt zwanger?

Bericht  Slakje di 1 mei 2012 - 6:48

Eigenlijk pas toen er een buikje te zien was, en dan heel erg als ik ze voelde bewegen.
Slakje
Slakje
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 3355
Punten : 3671
Registratiedatum : 10-03-12
Woonplaats : Mechelen

Terug naar boven Ga naar beneden

Wanneer ben je naar eigen gevoel echt zwanger? Empty Re: Wanneer ben je naar eigen gevoel echt zwanger?

Bericht  Printje di 1 mei 2012 - 7:59

Lejow schreef:Na de echo.
Ik was als de dood dat ze me tijdens de echo vierkant uit zou lachen en zo zeggen 'er zit helemaal niets hoor?!?!?!?!'

+1 ik had totaal geen klachten, alleen die positieve test. Ik heb het pas na de echo echt kunnen geloven.
Printje
Printje
Lady Post-a-lot
Lady Post-a-lot

Aantal berichten : 14725
Punten : 16058
Registratiedatum : 18-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Wanneer ben je naar eigen gevoel echt zwanger? Empty Re: Wanneer ben je naar eigen gevoel echt zwanger?

Bericht  Lejow di 1 mei 2012 - 8:12

Ik was de eerste weken vooral echt moe, dacht, das kaassie, nergens last van! Tot om en nabij de eerste echo pale
Lejow
Lejow
Lady Post-a-lot
Lady Post-a-lot

Aantal berichten : 26304
Punten : 28659
Registratiedatum : 18-11-10
Woonplaats : Rotjeknor

Terug naar boven Ga naar beneden

Wanneer ben je naar eigen gevoel echt zwanger? Empty Re: Wanneer ben je naar eigen gevoel echt zwanger?

Bericht  Thunder di 1 mei 2012 - 8:49

Eigenlijk bij beide gelijk vrij snel na de test.

Thunder
Kletskop
Kletskop

Aantal berichten : 2924
Punten : 3096
Registratiedatum : 18-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Wanneer ben je naar eigen gevoel echt zwanger? Empty Re: Wanneer ben je naar eigen gevoel echt zwanger?

Bericht  PapillonRose di 1 mei 2012 - 8:52

Ik was de eerste periode zo ziek dat ik er niet omheen kon laughcry Maar dan nog had ik ook momenten waarop ik het toch onwerkelijk vond. De eerste periode voelde ik me dan wel ziek, maar verder was ik nog hetzelfde. Mijn buik ging pas vrij laat groeien, ik voelde haar pas vanaf 19 weken.. Ik voelde me wel gelijk zwanger, maar had dus af en toe wel momenten waarop ik het heel onwerkelijk vond, ik voelde niks bewegen en je zag ook niks, maar toch zat er een minimensje in mijn buik!
PapillonRose
PapillonRose
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 5661
Punten : 6473
Registratiedatum : 17-12-10
Woonplaats : regio Rotterdam

Terug naar boven Ga naar beneden

Wanneer ben je naar eigen gevoel echt zwanger? Empty Re: Wanneer ben je naar eigen gevoel echt zwanger?

Bericht  Darius di 1 mei 2012 - 8:57

Bij Laurens vanaf de eerste echo.
Bij Pepijn vanaf het moment van de positieve test.
En nu vergeet ik nog steeds dat ik zwanger ben.
Darius
Darius
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 3635
Punten : 4012
Registratiedatum : 22-11-10
Woonplaats : provincie Groningen

Terug naar boven Ga naar beneden

Wanneer ben je naar eigen gevoel echt zwanger? Empty Re: Wanneer ben je naar eigen gevoel echt zwanger?

Bericht  Happydobby di 1 mei 2012 - 8:59

Direct, ik deed de test maar ik wist het al, ik voelde me direct zwanger.

Happydobby
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 6175
Punten : 6320
Registratiedatum : 17-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Wanneer ben je naar eigen gevoel echt zwanger? Empty Re: Wanneer ben je naar eigen gevoel echt zwanger?

Bericht  yes1984 di 1 mei 2012 - 9:03

Ik voelde me meteen zwanger na de positieve test.
yes1984
yes1984
Prater
Prater

Aantal berichten : 1343
Punten : 1676
Registratiedatum : 24-12-10
Woonplaats : in Friesland

Terug naar boven Ga naar beneden

Wanneer ben je naar eigen gevoel echt zwanger? Empty Re: Wanneer ben je naar eigen gevoel echt zwanger?

Bericht  Teddyaapje di 1 mei 2012 - 9:04

joyce0606 schreef:toen ik K voelde schoppen was ik voor mijn gevoel echt zwanger, en toen mijn buik begon te groeien, dan ben je voor de buitenwereld ook zwanger en merk je dat sommige mensen anders reageren! ik voelde me wel heel speciaal.



Dit had ik ook. Had wel de test en echo gehad maar verder voelde ik niks (oké mijn borsten waren opeens 2 cups groter maar daar was ik alleen maar blij mee, voelde me niet zwanger hierdoor). Ik kan me nog herinneren dat mensen me met een toernooi feliciteerden (was 14w zwanger) en dat ik echt moest schakelen...dacht er gewoon niet meer aan dat ik zwanger was!
Teddyaapje
Teddyaapje
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 3458
Punten : 3924
Registratiedatum : 19-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Wanneer ben je naar eigen gevoel echt zwanger? Empty Re: Wanneer ben je naar eigen gevoel echt zwanger?

Bericht  Gesponsorde inhoud


Gesponsorde inhoud


Terug naar boven Ga naar beneden

Pagina 1 van 2 1, 2  Volgende

Terug naar boven

- Soortgelijke onderwerpen

 
Permissies van dit forum:
Je mag geen reacties plaatsen in dit subforum