Als jij een man zou zijn..
+9
LaBird
Lady Starstruck
Carmen_
Angela_1986
Sam
Bazinga
Kowalski
mzcharlotte
_Femme
13 plaatsers
Pagina 2 van 2
Pagina 2 van 2 • 1, 2
Re: Als jij een man zou zijn..
Haha kippen gaan laaien? Wat houdt dat in?Toet schreef:Ohja en ik zou 's nachts naast mijn studie kippen gaan laaie hahaha, dat doen heel veel vrienden van mij. Dat klinkt altijd super gezellig en het verdiend echt goed! [/b].
Gast- Gast
Laden. Vanuit een schuur in kisten in een vrachtwagen voor de slacht. Stinken dat dat doet, een kippenschuur... Vreselijk!Zelda schreef:Haha kippen gaan laaien? Wat houdt dat in?Toet schreef:Ohja en ik zou 's nachts naast mijn studie kippen gaan laaie hahaha, dat doen heel veel vrienden van mij. Dat klinkt altijd super gezellig en het verdiend echt goed! [/b].
Gast- Gast
Stofzuiger schreef:Laden. Vanuit een schuur in kisten in een vrachtwagen voor de slacht. Stinken dat dat doet, een kippenschuur... Vreselijk!Zelda schreef:Haha kippen gaan laaien? Wat houdt dat in?Toet schreef:Ohja en ik zou 's nachts naast mijn studie kippen gaan laaie hahaha, dat doen heel veel vrienden van mij. Dat klinkt altijd super gezellig en het verdiend echt goed! [/b].
Hahaha ik dacht al dat ik die vraag zou krijgen. Maar stofzuiger geeft het goede antwoord. Het is verschrikkelijk kutwerk maar die jongens gaan daarna altijd bier drinken en frikandellen bakken en ze krijgen 20 euro per uur ofzo. Lijkt me geniaal om een keer te doen.
Toet- Lady Post-a-lot
- Aantal berichten : 8740
Punten : 9873
Registratiedatum : 23-11-10
Tja, getrouwd met een boerenzoonToet schreef:Stofzuiger schreef:Laden. Vanuit een schuur in kisten in een vrachtwagen voor de slacht. Stinken dat dat doet, een kippenschuur... Vreselijk!Zelda schreef:Haha kippen gaan laaien? Wat houdt dat in?Toet schreef:Ohja en ik zou 's nachts naast mijn studie kippen gaan laaie hahaha, dat doen heel veel vrienden van mij. Dat klinkt altijd super gezellig en het verdiend echt goed! [/b].
Hahaha ik dacht al dat ik die vraag zou krijgen. Maar stofzuiger geeft het goede antwoord. Het is verschrikkelijk kutwerk maar die jongens gaan daarna altijd bier drinken en frikandellen bakken en ze krijgen 20 euro per uur ofzo. Lijkt me geniaal om een keer te doen.
Gast- Gast
- Welke naam zouden jouw ouders je dan hebben gegeven? Jeroen
- Welke naam zou je zelf gekozen hebben? Alexander
- Welk beroep zou je dan willen uitoefenen? Dokter
- Zou je een borsten of billen man zijn? billen
- Zou je staand of zittend plassen? staand
- Zou je dingen doen die je niet niet of nauwelijks doet omdat je een vrouw bent? Zo ja, wat? Uitgebreid flirten en veel seks hebben.
- Zou je dingen doen die je nu niet kunt doen omdat je een vrouw bent? Zo ja, wat? Hetzelfde als bovenstaand.
- Zou je een echte 'Alpha male/haantje de voorste' zijn? nee.
- Zou je boxershorts of onderbroeken dragen? strakke boxershorts
- Wat zou het eerste zijn dat je doet als je nu ineens een man zou zijn? staand plassen, seks hebben en leuke mannenkleding kopen.
- Welke naam zou je zelf gekozen hebben? Alexander
- Welk beroep zou je dan willen uitoefenen? Dokter
- Zou je een borsten of billen man zijn? billen
- Zou je staand of zittend plassen? staand
- Zou je dingen doen die je niet niet of nauwelijks doet omdat je een vrouw bent? Zo ja, wat? Uitgebreid flirten en veel seks hebben.
- Zou je dingen doen die je nu niet kunt doen omdat je een vrouw bent? Zo ja, wat? Hetzelfde als bovenstaand.
- Zou je een echte 'Alpha male/haantje de voorste' zijn? nee.
- Zou je boxershorts of onderbroeken dragen? strakke boxershorts
- Wat zou het eerste zijn dat je doet als je nu ineens een man zou zijn? staand plassen, seks hebben en leuke mannenkleding kopen.
Mariposa- Fluisteraar
- Aantal berichten : 266
Punten : 288
Registratiedatum : 30-12-10
Pagina 2 van 2 • 1, 2
Soortgelijke onderwerpen
» NAV; Wie zijn jouw daggasten of zullen zijn als..
» Lui zijn
» Zijn er nog kindjes die nog wakker zijn op dit tijdstip?
» "Anders" zijn / "jezelf" zijn
» Moe zijn!
» Lui zijn
» Zijn er nog kindjes die nog wakker zijn op dit tijdstip?
» "Anders" zijn / "jezelf" zijn
» Moe zijn!
Pagina 2 van 2
Permissies van dit forum: