Moe zijn!
3 plaatsers
Pagina 1 van 1
Moe zijn!
Oftewel moe opstaan en moe naar bed gaan. Weken goed slapen, weken slecht slapen. Contineu nachtmerries en vreemde dromen. Om er gek van te worden! Waar ligt het aan ik heb geen idee? Oke zit niet goed in mijn vel maar daar heb ik nu hulp voor gezocht. Stiekem word ik er een beetje moedeloos van. Ik sta elke ochtend erg vroeg op vanwege mijn werk, bovendien moet ik de hele dag mijn concentratie erbij houden en dat sloopt ook! Mensen geven al als opmerking "Cimic" wat zie je er moe uit!
Heeft misschien iemand een gouden tip, want ik weet het even niet meer. Voel me echt een zeur als ik weer zeg dat ik zo moe ben. Zowel thuis als op mijn werk.
Heeft misschien iemand een gouden tip, want ik weet het even niet meer. Voel me echt een zeur als ik weer zeg dat ik zo moe ben. Zowel thuis als op mijn werk.
Gast- Gast
Re: Moe zijn!
Ik heb helaas geen tips voor je. Wilde alleen maar even zeggen dat ik me heel erg in je verhaal herken, en weet hoe ontzettend vervelend en frustrerend het is. Ik hoop dat hier wat tips komen waar je (wij) wat aan hebt.
Gast- Gast
Yvaine schreef:Ik heb helaas geen tips voor je. Wilde alleen maar even zeggen dat ik me heel erg in je verhaal herken, en weet hoe ontzettend vervelend en frustrerend het is. Ik hoop dat hier wat tips komen waar je (wij) wat aan hebt.
Helaas +1
Sorella- Kletskop
- Aantal berichten : 1955
Punten : 2035
Registratiedatum : 02-06-11
Wat voor soort werk doe je? Veel stilzitten of juist in beweging? Sport je ook nog? Wat doe je 's avonds zoal? Waar gaan de nachtmerries en rare dromen over? Als je slecht slaapt, bedoel je dan dat je moeilijk in slaap komen of word je 's nachts vaak wakker/ vroeg wakker? Is er ooit een bloedonderzoek gedaan naar je vermoeidheid (kan ook lich. oorzaak hebben)?
Allemaal vragen om wat een beter beeld te krijgen van je probleem...
Le Chat Noir- Prater
- Aantal berichten : 1319
Punten : 1367
Registratiedatum : 30-12-10
Hier nog een +1. Ik heb alleen (meestal, er zijn uitzonderingen) niet het idee dat ik slecht slaap, maar word wel altijd moe wakker, heb dan ook de grootste moeite om uit bed te komen en ben altijd moe.Sorella schreef:Yvaine schreef:Ik heb helaas geen tips voor je. Wilde alleen maar even zeggen dat ik me heel erg in je verhaal herken, en weet hoe ontzettend vervelend en frustrerend het is. Ik hoop dat hier wat tips komen waar je (wij) wat aan hebt.
Helaas +1
Leine- Prater
- Aantal berichten : 939
Punten : 1089
Registratiedatum : 11-06-11
Le Chat Noir schreef:Wat voor soort werk doe je? Veel stilzitten of juist in beweging? Sport je ook nog? Wat doe je 's avonds zoal? Waar gaan de nachtmerries en rare dromen over? Als je slecht slaapt, bedoel je dan dat je moeilijk in slaap komen of word je 's nachts vaak wakker/ vroeg wakker? Is er ooit een bloedonderzoek gedaan naar je vermoeidheid (kan ook lich. oorzaak hebben)?
Ik zit de hele dag, jammer genoeg! Sporten doe ik sowieso erg veel. Hoewel soms de engergie ver te zoeken is maar dan ga ik alsnog omdat ik dan teminste nog wat beweging heb want dat vind ik erg belangrijk.
Nachtmerries, gaan vaak over de dood, vuur, vanacht over mijn overleden opa gedroomd etc. Dus zou denken dat ik ergen mee zit. Inslapen dat verschilt, de ene keer wel andere keren niet, zelfde geld voor wakker worden. Nu heb ik bv dat ik al 2 weken vast inslaap met de meest rare dromen nachtmerries. Echt onrustig slapen. Wakker worden omvervolgens naar de wc te gaan en een paar uur later zwaar beroerd wakker te worden.
Ooit in het verleden wel eens bloef geprikt, kwam uit dat ik sowieso antistoffen heb van Pfeiffer. Maar of ik het ook daadwerkelijk gehad heb, geen idee!
Gast- Gast
Sport je nog vlak voor je gaat slapen? Je kunt je lichaam en geest dan weer teveel activeren... Voor de rest zou beweging je wel moeten helpen om beter te slapen. De standaard dingen als niet teveel drinken of eten voor het slapen gaan, geen caffeine/cola etc. ken je denk ik wel? Ook kun je het laatste uur het beste niet meer tv kijken of je inspannen.
Dromen kunnen je vaak wel veel zeggen waar je mee zit. Kijk anders eens bij droomuitleg op internet. Even voorbeeld: Ik zit zelf nu in een traject van IVF/ICSI, nadat bleek dat ik van mijn man nooit spontaan zwanger zal kunnen raken. Ik zat daar best mee en heb een poos ook veel gedroomd. Al die dromen kon je achteraf uitleggen als ' ik kom er niet meer uit' of ' ik weet niet hoe het verder zal gaan'. Dat vond ik best bijzonder, dat je onderbewuste toch zulke signalen uitzendt.
Is er iets engs gebeurd met het overlijden van je opa? Of heb je andere traumatische ervaringen gehad?
Als je antistoffen tegen Pfeiffer hebt, heb je het ooit wel doorgemaakt, maar de een heftiger dan de ander... Het kan best dat je dan toch nog vermoeid bent. Maar er is dus niks met je schildklier bijvoorbeeld of een te laag ijzergehalte?
Heb je al eens melatonine geprobeerd of valeriaan?
Dromen kunnen je vaak wel veel zeggen waar je mee zit. Kijk anders eens bij droomuitleg op internet. Even voorbeeld: Ik zit zelf nu in een traject van IVF/ICSI, nadat bleek dat ik van mijn man nooit spontaan zwanger zal kunnen raken. Ik zat daar best mee en heb een poos ook veel gedroomd. Al die dromen kon je achteraf uitleggen als ' ik kom er niet meer uit' of ' ik weet niet hoe het verder zal gaan'. Dat vond ik best bijzonder, dat je onderbewuste toch zulke signalen uitzendt.
Is er iets engs gebeurd met het overlijden van je opa? Of heb je andere traumatische ervaringen gehad?
Als je antistoffen tegen Pfeiffer hebt, heb je het ooit wel doorgemaakt, maar de een heftiger dan de ander... Het kan best dat je dan toch nog vermoeid bent. Maar er is dus niks met je schildklier bijvoorbeeld of een te laag ijzergehalte?
Heb je al eens melatonine geprobeerd of valeriaan?
Le Chat Noir- Prater
- Aantal berichten : 1319
Punten : 1367
Registratiedatum : 30-12-10
Pagina 1 van 1
Permissies van dit forum: