Nachtcafé 2011
+13
Zwoesj
Merai
Filoria
Julia
Chocolate Cookie
Cheesegirl
Caresses
Toet
aniet
Lotus
Dribbel
Mari
CaptainSpectacular
17 plaatsers
Pagina 39 van 40
Pagina 39 van 40 • 1 ... 21 ... 38, 39, 40
Re: Nachtcafé 2011
Goh, herkenbaar..toetje_ schreef:Mijn scharrel, als ik het zo nog mag noemen, lijkt wel van de aardbodem verdwenen.. Menneer moet ook een keer werken
Gast- Gast
Zou dat ook met hangtieten kunnen, Smikkell? Dan hang ik 'm even op het prikbord.
Wil heel ontzettend graag een chinchilla. Maar ja.
En dan vooral het liefst deze lachende
https://www.youtube.com/watch?v=9cmh72Z9ISI
Wil heel ontzettend graag een chinchilla. Maar ja.
En dan vooral het liefst deze lachende
https://www.youtube.com/watch?v=9cmh72Z9ISI
Gast- Gast
_Donnaa schreef:Goh, herkenbaar..toetje_ schreef:Mijn scharrel, als ik het zo nog mag noemen, lijkt wel van de aardbodem verdwenen.. Menneer moet ook een keer werken
Verschrikkelijk irritant. En als hij nou véél moest werken oke, maar hij loopt gewoon 40 uur per week stage en ineens heeft hij nergens meer tijd voor. Vermoeiend.
Toet- Lady Post-a-lot
- Aantal berichten : 8740
Punten : 9873
Registratiedatum : 23-11-10
Jaa,chincilla's zijn cool. Net als fretten. Maarja, chinchilla's mogen niet alleen leven, en volgens mij hebben ze best wel veel ruimte nodig.
Gast- Gast
Hallo allemaal!
Hoe is het hier? En waar praten we over?
ben net klaar met werken en nog niet moe, dus sluit nog even aan.
Hoe is het hier? En waar praten we over?
ben net klaar met werken en nog niet moe, dus sluit nog even aan.
Gast- Gast
Nee, jij ruikt lekker.
Ik vind knaagdieren nooit stinken.. Alleen vrouwtjeshamsters en alle cavia's. En chinchilla's schijnen niet te stinken Fretten meuren trouwens wel een uur in de wind. Hilarische beesten,maar die geur
Mooie Muffin zit trouwens wel een beetje beledigd op schoot nu.
Ik vind knaagdieren nooit stinken.. Alleen vrouwtjeshamsters en alle cavia's. En chinchilla's schijnen niet te stinken Fretten meuren trouwens wel een uur in de wind. Hilarische beesten,maar die geur
Gast- Gast
Reva schreef:Nee, jij ruikt lekker.
Zeg, gaan we lelijk doen? Ik heb toevallig wel de Rituals douchegel gebruikt, dus als het goed is stink ik niet. Tsssj.
Gast- Gast
beste dierenvriendjes..
Ik ga slapen..
En mezelf nog even behoeden voor het feit dat ik verliefd word
Ik ga slapen..
En mezelf nog even behoeden voor het feit dat ik verliefd word
Gast- Gast
Ohh really???toetje_ schreef:_Donnaa schreef:Goh, herkenbaar..toetje_ schreef:Mijn scharrel, als ik het zo nog mag noemen, lijkt wel van de aardbodem verdwenen.. Menneer moet ook een keer werken
Verschrikkelijk irritant. En als hij nou véél moest werken oke, maar hij loopt gewoon 40 uur per week stage en ineens heeft hij nergens meer tijd voor. Vermoeiend.
Dat is wel drastisch idd..
W. loopt 40 uren per week stage en werkt daarnaast nog een uur of 30 op de zaak van z`n vader..
Gast- Gast
Ik moet weer gaan! Mijn vriendinnen roepen
Fijne avond/nacht allemaal!
(Ik heb tussen 22.37 en 22.43 gedoucht. Dat vond ik best snel)
Fijne avond/nacht allemaal!
(Ik heb tussen 22.37 en 22.43 gedoucht. Dat vond ik best snel)
Gast- Gast
Reva schreef:Nee, jij ruikt lekker.
Mannetjes konijnen stinken ook als een malle. Ik neem aan dat Muffin je hamster is, heb je een foto?
Gast- Gast
Pfff, nu lijkt mn lapje heel klein Maar muffin is gewoon heel groot (rasdier )
Gast- Gast
Haha, cool die muffin Hoe maak jij zo snel foto's? Wat voor soort is Muffin?
Gast- Gast
_Donnaa schreef:
Ohh really???
Dat is wel drastisch idd..
W. loopt 40 uren per week stage en werkt daarnaast nog een uur of 30 op de zaak van z`n vader..
Pff dat is veel, dan snap ik wel dat hij weinig tijd heeft. Wel vervelend idd.
Die van mij is gewoon een aansteller, ik heb hiervoor ook altijd 60 uur per week gewerkt en ook nog onregelmatig. Maargoed, waarschijnlijk zegt dit gewoon hoeveel hij om mij geeft, dat boeit me verder weinig want ik heb ook geen gevoelens voor hem. Maar zég het dan gewoon.
Laatst aangepast door toetje_ op wo 9 feb 2011 - 11:34; in totaal 1 keer bewerkt
Toet- Lady Post-a-lot
Smikkell schreef:Staat die licor 43 perongeluk op de foto?
Zit nog redelijk veel in, dus voor deze keer zie ik het door de vingers.
Gast- Gast
Ja dat zou het een stuk simpeler maken..toetje_ schreef:
Pff dat is veel, dan snap ik wel dat hij weinig tijd heeft. Wel vervelend idd.
Die van mij is gewoon een aansteller, ik heb hiervoor ook altijd 60 uur per week gewerkt en ook nog onregelmatig. Maargoed, waarschijnlijk zegt dit gewoon hoeveel hij om mij geeft, dat boeit me verder weinig want ik heb ook geen gevoelens voor hem. Maar zég het dan gewoon.
En het is idd vervelend, maar zolang hij zo nu en dan een kusje komt brengen `s avonds na z`n werk, ben ik tevreden, whaha..
Gast- Gast
Smikkell schreef:Staat die licor 43 perongeluk op de foto?
Reva kennende waarschijnlijk niet.
Gast- Gast
Staat er nog van gisteren Smikkell, ben niet aan de drank, goeie ikke
Brennus, ik maak ze met mn telefoon en dan mms ik ze naar mn mailbox. Geen idee wat voor ras het is, serieus 2 keer op kraambezoek in apeldoorn -lekker in de buurt- geweest, voordat hij mee naar huis ging. Derde bezoek mocht ie mee.
Muff als baby
Brennus, ik maak ze met mn telefoon en dan mms ik ze naar mn mailbox. Geen idee wat voor ras het is, serieus 2 keer op kraambezoek in apeldoorn -lekker in de buurt- geweest, voordat hij mee naar huis ging. Derde bezoek mocht ie mee.
Muff als baby
Gast- Gast
Smikkell, je maakt me heel verdrietig.
Toet- Lady Post-a-lot
Ik weet dat ik me er helemaal nog niet druk om hoef te maken, maar ik vind het zo moeilijk om een keus te maken voor later weetje, met school enzo. Moet ik doorstuderen? Of hier stoppen? Ik wil geen baan in het onderwijs dus dan lijkt de keus me logisch, maar wat ik wél wil weet ik ook niet. Soms weet ik het wel, maar dan zijn er weer allemaal dingen die niet handig zijn qua reisafstand en dergelijke, en stel ik mezelf vragen of ik die vervolg studie wel aankant.
Ik dacht, ik leg even m'n gedachten out in the open. Niet quoten aub.
Ik dacht, ik leg even m'n gedachten out in the open. Niet quoten aub.
Gast- Gast
Pagina 39 van 40 • 1 ... 21 ... 38, 39, 40
Pagina 39 van 40
Permissies van dit forum: