Nachtcafé 2011
+13
Zwoesj
Merai
Filoria
Julia
Chocolate Cookie
Cheesegirl
Caresses
Toet
aniet
Lotus
Dribbel
Mari
CaptainSpectacular
17 plaatsers
Pagina 40 van 40
Pagina 40 van 40 • 1 ... 21 ... 38, 39, 40
Re: Nachtcafé 2011
_Donnaa schreef:
En het is idd vervelend, maar zolang hij zo nu en dan een kusje komt brengen `s avonds na z`n werk, ben ik tevreden, whaha..[/i]
haha ja idd, het is toch niet anders. Er komt vast wel een tijd dat hij niet meer zoveel hoeft te werken toch? En je hebt de nacht nog
Toet- Lady Post-a-lot
- Aantal berichten : 8740
Punten : 9873
Registratiedatum : 23-11-10
Brennus, zou niet iedereen dat hebben? Ik heb het zelf iig ook heel erg. En ik heb de afgelopen twee jaar al wel over 100e opties nagedacht.
Maar wat ik me wel afvraag, jij doet onderwijsassistent toch? Maar je wil niet werken in het onderwijs, is dat niet een beetje onlogisch?
Maar wat ik me wel afvraag, jij doet onderwijsassistent toch? Maar je wil niet werken in het onderwijs, is dat niet een beetje onlogisch?
Toet- Lady Post-a-lot
Jazeker, als hij 70 is dan zal hij wat minder werken, hoop iktoetje_ schreef:_Donnaa schreef:
En het is idd vervelend, maar zolang hij zo nu en dan een kusje komt brengen `s avonds na z`n werk, ben ik tevreden, whaha..[/i]
haha ja idd, het is toch niet anders. Er komt vast wel een tijd dat hij niet meer zoveel hoeft te werken toch? En je hebt de nacht nog
We brengen de nacht helaas bijna nooit samen door.. Daarom moet ik ook heel snel een huisje hebben, kan ik lekker m`n gang gaan met hem..
Gast- Gast
Hihii, cute! Ik heb ook een hamster gehad. Gekregen op mn 13e verjaardag. Jackje, mijn aaallerliefste Jack. Ze ging zelf mee naar de winkel, want ik stopte m altijd in mn borstzakje hihi. Daar lag ie dan de hele dag te slapen, en als ik dan ging eten kwam ie even met zn neusje boven het randje uit, tot dat ik m een stukje korst gaf.
Gast- Gast
Mijn ouders zijn net terug van vakantie en meldden vandaag dat ze in augustus weer op vakantie gaan. Ze willen zó graag op vakantie, ze hebben dat zó hard nodig, dat ze de laatste twee weken van augustus gaan. Juist, als A. 2 jaar wordt. Is het raar dat ik dat raar vind?
Gast- Gast
_Donnaa schreef:
We brengen de nacht helaas bijna nooit samen door.. Daarom moet ik ook heel snel een huisje hebben, kan ik lekker m`n gang gaan met hem..[/i]
Oh, pff dat maakt het nog vervelender. Kan hij niet bij jou slapen of jij bij hem?
Toet- Lady Post-a-lot
Hahah, het klinkt wel heel onlogisch hé ;p Met deze diploma kun je alle kanten op in het HBO. Het was de snelste manier voor mij om af te studeren op het MBO, dus vandaar mijn keuze.toetje_ schreef:Brennus, zou niet iedereen dat hebben? Ik heb het zelf iig ook heel erg. En ik heb de afgelopen twee jaar al wel over 100e opties nagedacht.
Gast- Gast
_Donnaa schreef:Jazeker, als hij 70 is dan zal hij wat minder werken, hoop iktoetje_ schreef:_Donnaa schreef:
We brengen de nacht helaas bijna nooit samen door.. Daarom moet ik ook heel snel een huisje hebben, kan ik lekker m`n gang gaan met hem..
Gast- Gast
Brennuss schreef:
Hahah, het klinkt wel heel onlogisch hé ;p Met deze diploma kun je alle kanten op in het HBO. Het was de snelste manier voor mij om af te studeren op het MBO, dus vandaar mijn keuze.
Ja oke, dat begrijp ik. Is deze opleiding korter dan dan een andere mbo dan? Ik wilde het eerst ook doen omdat ik er van overtuigd was de pabo te willen doen, nu ben ik erg blij dat ik die keus niet gemaakt heb.
Aan wat voor HBO studie denk je?
Toet- Lady Post-a-lot
_Donnaa schreef:
We brengen de nacht helaas bijna nooit samen door.. Daarom moet ik ook heel snel een huisje hebben, kan ik lekker m`n gang gaan met hem..[/i]
That's the spirit!
Gast- Gast
Ik zou gewoon eens rond gaan kijken wat je leuk lijkt op het hbo, Brennuss..
Ik kwam mijn veganugget met piemel tegen.
Ik kwam mijn veganugget met piemel tegen.
Gast- Gast
Het dikgedrukte vind ik wel raar, of iig ik snap dat jij liever hebt dat ze daar gewoon bij zijn en dat jij verwacht dat zij daar ook graag bij zouden willen zijn. Dat zou ik ook verwachten namelijk.Alex167 schreef:Mijn ouders zijn net terug van vakantie en meldden vandaag dat ze in augustus weer op vakantie gaan. Ze willen zó graag op vakantie, ze hebben dat zó hard nodig, dat ze de laatste twee weken van augustus gaan. Juist, als A. 2 jaar wordt. Is het raar dat ik dat raar vind?
De rest moeten ze zelf weten vind ik. Al gaan ze 10 keer!
Gast- Gast
Hmm Alex, dat vind ik ook niet zo leuk van een opa en oma die horen er toch gewoon bij te zijn. Ik ga zelf wel vrijwel altijd richting buitenland met mijn verjaardag, maar das wat anders
-------
https://yescafe.actieforum.com/viewtopic.forum?t=3824
-------
https://yescafe.actieforum.com/viewtopic.forum?t=3824
Gast- Gast
Pagina 40 van 40 • 1 ... 21 ... 38, 39, 40
Pagina 40 van 40
Permissies van dit forum: