Zeg maar Yes
Wilt u reageren op dit bericht? Maak met een paar klikken een account aan of log in om door te gaan.

Nachtcafé 2011

+13
Zwoesj
Merai
Filoria
Julia
Chocolate Cookie
Cheesegirl
Caresses
Toet
aniet
Lotus
Dribbel
Mari
CaptainSpectacular
17 plaatsers

Pagina 40 van 40 Vorige  1 ... 21 ... 38, 39, 40

Ga naar beneden

Nachtcafé 2011 - Pagina 40 Empty Re: Nachtcafé 2011

Bericht  Toet wo 9 feb 2011 - 11:38

_Donnaa schreef:
En het is idd vervelend, maar zolang hij zo nu en dan een kusje komt brengen `s avonds na z`n werk, ben ik tevreden, whaha..[/i]

haha ja idd, het is toch niet anders. Er komt vast wel een tijd dat hij niet meer zoveel hoeft te werken toch? En je hebt de nacht nog Wink
Toet
Toet
Lady Post-a-lot
Lady Post-a-lot

Aantal berichten : 8740
Punten : 9873
Registratiedatum : 23-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Bericht  Gast wo 9 feb 2011 - 11:39

Aahw, wat lieef Very Happy Ze is wel groot! Very Happy

Gast
Gast

Muff Very Happy Niet mijn klauw en ja, hij kreeg nog adem.

Nachtcafé 2011 - Pagina 40 DSC00083d

Gast
Gast

Aww he's adorable!

Gast
Gast

Bericht  Toet wo 9 feb 2011 - 11:40

Brennus, zou niet iedereen dat hebben? Ik heb het zelf iig ook heel erg. En ik heb de afgelopen twee jaar al wel over 100e opties nagedacht.
Maar wat ik me wel afvraag, jij doet onderwijsassistent toch? Maar je wil niet werken in het onderwijs, is dat niet een beetje onlogisch?
Toet
Toet
Lady Post-a-lot
Lady Post-a-lot

Bericht  Gast wo 9 feb 2011 - 11:41

toetje_ schreef:
_Donnaa schreef:
En het is idd vervelend, maar zolang hij zo nu en dan een kusje komt brengen `s avonds na z`n werk, ben ik tevreden, whaha..[/i]

haha ja idd, het is toch niet anders. Er komt vast wel een tijd dat hij niet meer zoveel hoeft te werken toch? En je hebt de nacht nog Wink
Jazeker, als hij 70 is dan zal hij wat minder werken, hoop ik :P

We brengen de nacht helaas bijna nooit samen door.. Daarom moet ik ook heel snel een huisje hebben, kan ik lekker m`n gang gaan met hem..

Gast
Gast

Bericht  Gast wo 9 feb 2011 - 11:41

Hihii, cute! Ik heb ook een hamster gehad. Gekregen op mn 13e verjaardag. Jackje, mijn aaallerliefste Jack. Ze ging zelf mee naar de winkel, want ik stopte m altijd in mn borstzakje hihi. Daar lag ie dan de hele dag te slapen, en als ik dan ging eten kwam ie even met zn neusje boven het randje uit, tot dat ik m een stukje korst gaf. I love you

Gast
Gast

Bericht  Gast wo 9 feb 2011 - 11:42

Mijn ouders zijn net terug van vakantie en meldden vandaag dat ze in augustus weer op vakantie gaan. Ze willen zó graag op vakantie, ze hebben dat zó hard nodig, dat ze de laatste twee weken van augustus gaan. Juist, als A. 2 jaar wordt. Is het raar dat ik dat raar vind?

Gast
Gast

Bericht  Toet wo 9 feb 2011 - 11:42

_Donnaa schreef:
We brengen de nacht helaas bijna nooit samen door.. Daarom moet ik ook heel snel een huisje hebben, kan ik lekker m`n gang gaan met hem..[/i]

Oh, pff dat maakt het nog vervelender. Kan hij niet bij jou slapen of jij bij hem?
Toet
Toet
Lady Post-a-lot
Lady Post-a-lot

Bericht  Gast wo 9 feb 2011 - 11:42

toetje_ schreef:Brennus, zou niet iedereen dat hebben? Ik heb het zelf iig ook heel erg. En ik heb de afgelopen twee jaar al wel over 100e opties nagedacht.
Maar wat ik me wel afvraag, jij doet onderwijsassistent toch? Maar je wil niet werken in het onderwijs, is dat niet een beetje onlogisch?
Hahah, het klinkt wel heel onlogisch hé ;p Met deze diploma kun je alle kanten op in het HBO. Het was de snelste manier voor mij om af te studeren op het MBO, dus vandaar mijn keuze. smile

Gast
Gast

Bericht  Gast wo 9 feb 2011 - 11:44

_Donnaa schreef:
toetje_ schreef:
_Donnaa schreef:

Jazeker, als hij 70 is dan zal hij wat minder werken, hoop ik :P

We brengen de nacht helaas bijna nooit samen door.. Daarom moet ik ook heel snel een huisje hebben, kan ik lekker m`n gang gaan met hem..
Twisted Evil

Gast
Gast

Bericht  Toet wo 9 feb 2011 - 11:44

Brennuss schreef:
Hahah, het klinkt wel heel onlogisch hé ;p Met deze diploma kun je alle kanten op in het HBO. Het was de snelste manier voor mij om af te studeren op het MBO, dus vandaar mijn keuze. smile

Ja oke, dat begrijp ik. Is deze opleiding korter dan dan een andere mbo dan? Ik wilde het eerst ook doen omdat ik er van overtuigd was de pabo te willen doen, nu ben ik erg blij dat ik die keus niet gemaakt heb.
Aan wat voor HBO studie denk je?
Toet
Toet
Lady Post-a-lot
Lady Post-a-lot

Bericht  Gast wo 9 feb 2011 - 11:44

_Donnaa schreef:

We brengen de nacht helaas bijna nooit samen door.. Daarom moet ik ook heel snel een huisje hebben, kan ik lekker m`n gang gaan met hem..[/i]

That's the spirit! Very Happy

Gast
Gast

Bericht  Gast wo 9 feb 2011 - 11:45

Ik zou gewoon eens rond gaan kijken wat je leuk lijkt op het hbo, Brennuss..

Ik kwam mijn veganugget met piemel tegen.
Nachtcafé 2011 - Pagina 40 Fotofoon2007mei667

Gast
Gast

Bericht  Gast wo 9 feb 2011 - 11:45

Alex167 schreef:Mijn ouders zijn net terug van vakantie en meldden vandaag dat ze in augustus weer op vakantie gaan. Ze willen zó graag op vakantie, ze hebben dat zó hard nodig, dat ze de laatste twee weken van augustus gaan. Juist, als A. 2 jaar wordt. Is het raar dat ik dat raar vind?
Het dikgedrukte vind ik wel raar, of iig ik snap dat jij liever hebt dat ze daar gewoon bij zijn en dat jij verwacht dat zij daar ook graag bij zouden willen zijn. Dat zou ik ook verwachten namelijk.
De rest moeten ze zelf weten vind ik. Al gaan ze 10 keer!

Gast
Gast

Bericht  Gast wo 9 feb 2011 - 11:47

Hmm Alex, dat vind ik ook niet zo leuk van een opa en oma Sad die horen er toch gewoon bij te zijn. Ik ga zelf wel vrijwel altijd richting buitenland met mijn verjaardag, maar das wat anders :P

-------

https://yescafe.actieforum.com/viewtopic.forum?t=3824

Gast
Gast

Bericht  Gesponsorde inhoud

Gesponsorde inhoud

Pagina 40 van 40 Vorige  1 ... 21 ... 38, 39, 40

Terug naar boven

- Soortgelijke onderwerpen