Zeg maar Yes
Wilt u reageren op dit bericht? Maak met een paar klikken een account aan of log in om door te gaan.

marktplaats, wat kan/moet ik hier mee? gebrande dvd

+7
Tazz
Jeanette
Jerry
kwebbeltje
girli
Minx
duckie
11 plaatsers

Ga naar beneden

marktplaats, wat kan/moet ik hier mee? gebrande dvd Empty marktplaats, wat kan/moet ik hier mee? gebrande dvd

Bericht  duckie za 3 nov 2012 - 1:03

Deze week heb ik via marktplaats en spel gekocht en krijg hem net binnen blijkt het een gebrand spel te zijn. Baal hier gigantisch van... Wat moet ik hier nou weer mee? Hetstond nergens dat het gebrand is en ik had zelfs nog gevraagd of hij goed was zonder krassen... Nu gaat het maar om 13 euro maar baal hier echt van.strax eerst een mail sturen naar die persoon
duckie
duckie
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 3208
Punten : 4635
Registratiedatum : 06-12-10

Terug naar boven Ga naar beneden

marktplaats, wat kan/moet ik hier mee? gebrande dvd Empty Re: marktplaats, wat kan/moet ik hier mee? gebrande dvd

Bericht  Minx za 3 nov 2012 - 1:04

Een mail sturen, je geld terug eisen. En anders zeggen dat je aangifte gaat doen. Dit mag namelijk niet eens, en 13 euro is wel lekker makkelijk verdienen zeg. Is toch al gouw 11.50 winst.
Minx
Minx
Lady Post-a-lot
Lady Post-a-lot

Aantal berichten : 8623
Punten : 9434
Registratiedatum : 18-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

marktplaats, wat kan/moet ik hier mee? gebrande dvd Empty Re: marktplaats, wat kan/moet ik hier mee? gebrande dvd

Bericht  duckie za 3 nov 2012 - 1:58

en nu zie ik op MP dat dezelfde verkoper hem weer gister geplaatst heeft grrrrr hij gaat gewoon door...

strax eerst even een mailtje op stellen, nu onder ander account even gereageerd op het spel
duckie
duckie
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 3208
Punten : 4635
Registratiedatum : 06-12-10

Terug naar boven Ga naar beneden

marktplaats, wat kan/moet ik hier mee? gebrande dvd Empty Re: marktplaats, wat kan/moet ik hier mee? gebrande dvd

Bericht  girli za 3 nov 2012 - 2:42

Minx schreef:Een mail sturen, je geld terug eisen. En anders zeggen dat je aangifte gaat doen. Dit mag namelijk niet eens, en 13 euro is wel lekker makkelijk verdienen zeg. Is toch al gouw 11.50 winst.
Dit zou ik ook doen.
girli
girli
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 4192
Punten : 4619
Registratiedatum : 13-01-11

Terug naar boven Ga naar beneden

marktplaats, wat kan/moet ik hier mee? gebrande dvd Empty Re: marktplaats, wat kan/moet ik hier mee? gebrande dvd

Bericht  kwebbeltje za 3 nov 2012 - 3:45

Daar zou ik ook even achteraan gaan, vooral omdat jehet niet wist.
kwebbeltje
kwebbeltje
Prater
Prater

Aantal berichten : 557
Punten : 585
Registratiedatum : 12-03-12

Terug naar boven Ga naar beneden

marktplaats, wat kan/moet ik hier mee? gebrande dvd Empty Re: marktplaats, wat kan/moet ik hier mee? gebrande dvd

Bericht  Jerry za 3 nov 2012 - 4:33

Wat een sukkel. Branden is ontzettend strafbaar. Als je 'm echt een hak wil zetten, zou ik de politie inschakelen angel
Jerry
Jerry
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 3719
Punten : 4112
Registratiedatum : 18-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

marktplaats, wat kan/moet ik hier mee? gebrande dvd Empty Re: marktplaats, wat kan/moet ik hier mee? gebrande dvd

Bericht  Jeanette za 3 nov 2012 - 4:45

Wat een naai actie zeg! Zeker actie op onder nemen!
Jeanette
Jeanette
Lady Post-a-lot
Lady Post-a-lot

Aantal berichten : 11268
Punten : 12424
Registratiedatum : 17-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

marktplaats, wat kan/moet ik hier mee? gebrande dvd Empty Re: marktplaats, wat kan/moet ik hier mee? gebrande dvd

Bericht  Tazz za 3 nov 2012 - 7:24

Eerst vragen of je je geld terug krijgt, als hij weigert dan contact met hem opnemen onder een andere naam. Vragen of je de cd kan komen ophalen zodat je zijn adres te weten komt en dan de politie inschakelen.

Dit is oplichting.
Tazz
Tazz
Prater
Prater

Aantal berichten : 1261
Punten : 1383
Registratiedatum : 19-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

marktplaats, wat kan/moet ik hier mee? gebrande dvd Empty Re: marktplaats, wat kan/moet ik hier mee? gebrande dvd

Bericht  Fearie za 3 nov 2012 - 8:08

En melding maken bij marktplaats.

Fearie
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 3708
Punten : 4239
Registratiedatum : 18-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

marktplaats, wat kan/moet ik hier mee? gebrande dvd Empty Re: marktplaats, wat kan/moet ik hier mee? gebrande dvd

Bericht  Livine za 3 nov 2012 - 8:37

Inderdaad contact opnemen met de verkoper en melding maken bij de politie. Waarschijnlijk doen ze niet veel met deze zaak, maar wellicht zijn er meer meldingen over deze verkoper binnengekomen. En zoals de anderen zeggen; Alles registreren!
Livine
Livine
Fluisteraar
Fluisteraar

Aantal berichten : 183
Punten : 206
Registratiedatum : 03-11-12

Terug naar boven Ga naar beneden

marktplaats, wat kan/moet ik hier mee? gebrande dvd Empty Re: marktplaats, wat kan/moet ik hier mee? gebrande dvd

Bericht  Ella za 3 nov 2012 - 9:55

Heb je nog gereageerd?
Ella
Ella
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 6568
Punten : 6768
Registratiedatum : 18-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

marktplaats, wat kan/moet ik hier mee? gebrande dvd Empty Re: marktplaats, wat kan/moet ik hier mee? gebrande dvd

Bericht  duckie zo 4 nov 2012 - 0:43

ik heb gister via een ander MP account gereageerd op hetzelfde spel wat hij weer opnieuw aanbied maar daar tot op heden geen reactie op gehad (advertentie is nu ook weer verwijderd)

vandaag maar een mail terug gestuurd dat ik mijn geld terug eis en anders aangifte ga doen dus ben benieuwd of ik daar reactie op krijg...



heb net eens een beetje gegoogled en kom dan niet veel tegen maar op de site van mijnpolitie.nl kun je dus via een rekeningnummer een verkoper controleren en nu blijkt dat daar dus wel meldingen zijn gedaan over deze verkoper alleen krijg ik niet te zien wat en hoe...

maar ja misschien in het vervolg toch maar telkens rekeningnummer controleren voor ik overmaak (ik ben gewoon te goed van vertrouwenmarktplaats, wat kan/moet ik hier mee? gebrande dvd 1371890812)
duckie
duckie
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 3208
Punten : 4635
Registratiedatum : 06-12-10

Terug naar boven Ga naar beneden

marktplaats, wat kan/moet ik hier mee? gebrande dvd Empty Re: marktplaats, wat kan/moet ik hier mee? gebrande dvd

Bericht  Japie zo 4 nov 2012 - 3:40

Ik heb ook nog nooit een rekeningnummer of persoon gecheckt als ik iets op marktplaats koop. Misschien ook te goed van vertrouwen, maar ik denk daar niet over na. Ik hoop voor je dat je nog een reactie terug krijgt.
Japie
Japie
Kletskop
Kletskop

Aantal berichten : 2538
Punten : 2737
Registratiedatum : 17-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

marktplaats, wat kan/moet ik hier mee? gebrande dvd Empty Re: marktplaats, wat kan/moet ik hier mee? gebrande dvd

Bericht  Jerry zo 4 nov 2012 - 4:07

Oh das wel een goeie, geld terug of politie inschakelen. Want volgens mij is cd's branden (en vervolgens verkopen al helemaal) ontzettend strafbaar!
Jerry
Jerry
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 3719
Punten : 4112
Registratiedatum : 18-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

marktplaats, wat kan/moet ik hier mee? gebrande dvd Empty Re: marktplaats, wat kan/moet ik hier mee? gebrande dvd

Bericht  Ella zo 4 nov 2012 - 5:49

ben benieuwd of hij nog iets van hem laat horen.
Ella
Ella
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 6568
Punten : 6768
Registratiedatum : 18-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

marktplaats, wat kan/moet ik hier mee? gebrande dvd Empty Re: marktplaats, wat kan/moet ik hier mee? gebrande dvd

Bericht  duckie ma 5 nov 2012 - 1:40

tot nu toe op beide mails geen reactie gehad, dus ik verwacht het ook niet meer marktplaats, wat kan/moet ik hier mee? gebrande dvd 1371890812

zit ik nu dus mooi met dat gebrande spel....



toch maar eens uitzoeken hoe dat werkt qua aangifte doen en er werk van maken
duckie
duckie
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 3208
Punten : 4635
Registratiedatum : 06-12-10

Terug naar boven Ga naar beneden

marktplaats, wat kan/moet ik hier mee? gebrande dvd Empty Re: marktplaats, wat kan/moet ik hier mee? gebrande dvd

Bericht  Ella ma 5 nov 2012 - 1:59

Ik zou dan ook aangifte doen
Ella
Ella
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 6568
Punten : 6768
Registratiedatum : 18-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

marktplaats, wat kan/moet ik hier mee? gebrande dvd Empty Re: marktplaats, wat kan/moet ik hier mee? gebrande dvd

Bericht  Gesponsorde inhoud


Gesponsorde inhoud


Terug naar boven Ga naar beneden

Terug naar boven

- Soortgelijke onderwerpen

 
Permissies van dit forum:
Je mag geen reacties plaatsen in dit subforum