Wat moet ik hier nou mee
2 plaatsers
Pagina 1 van 1
Wat moet ik hier nou mee
Bij mijn opleiding is het zo dat wij een bepaald aantal "vrije" studiepunten hebben. Die moeten we invullen door bepaalde activiteiten te doen. Dit moet wel met het vak te maken hebben. Nu is het zo dat de laatste twee punten van mij nog steeds niet zijn verwerkt. Ik heb hier 12-09-2011 al akkoord voor gekregen maar verwerkt zijn ze nog steeds niet. Volgens mijn slb'er is dit blijven liggen. Ik heb hier al meerdere keren om gevraagd maar het gebeurt steeds niet. Ik heb er dan ook weinig vertrouwen in dat dit goed komt. Het is namelijk steeds weer een andere reden. Wat moet ik hier nou mee. Ik zie het wel gebeuren dat dit de reden is dat ik mijn diploma niet op tijd krijg.
Minx- Lady Post-a-lot
- Aantal berichten : 8623
Punten : 9434
Registratiedatum : 18-11-10
Re: Wat moet ik hier nou mee
Gewoon bij iedereen aangeven waar je naartoe kan. Ik had ook eens punten van een docent die maar niet ingevoerd werden. Steeds bij de docent en het puntenbureau geweest en steeds beloftes(de docent zei dat het was gedaan, het bureau had niets ontvangen van de docent). Toen heb ik dit aangegeven bij mijn mentor en daarna bij de teamleider. Echt nog geen dag nadat ik bij de teamleider was geweest stonden ze erop. Dus gewoon ''klagen'' bij iedereen die van invloed is op jouw studie.
Monte- Ratel
- Aantal berichten : 4853
Punten : 5410
Registratiedatum : 18-11-10
Soortgelijke onderwerpen
» Wat moet ik hier nou mee?
» wat moet ik hier nu mee?
» Wat moet ik hier mee?
» Wat moet ik hier mee?
» wat moet ik hier nu mee?