Zeg maar Yes
Wilt u reageren op dit bericht? Maak met een paar klikken een account aan of log in om door te gaan.

bovennatuurlijke en andere rare dingen...

+8
Lejow
Pannetoet
Toet
mzcharlotte
lieke89
Caroow
Blond
JD
12 plaatsers

Pagina 3 van 3 Vorige  1, 2, 3

Ga naar beneden

bovennatuurlijke en andere rare dingen... - Pagina 3 Empty Re: bovennatuurlijke en andere rare dingen...

Bericht  Gast zo 6 feb 2011 - 5:31

Storm schreef:
PrinsesBo schreef:Schilderij van de clown? nerd
Long story laughcry

My bad, ik zal t niet meer oprakelen nerd

Gast
Gast

Terug naar boven Ga naar beneden

bovennatuurlijke en andere rare dingen... - Pagina 3 Empty Re: bovennatuurlijke en andere rare dingen...

Bericht  Gast zo 6 feb 2011 - 5:47

Tea-Leaf schreef:
Storm schreef:
PrinsesBo schreef:Schilderij van de clown? nerd
Long story laughcry

My bad, ik zal t niet meer oprakelen nerd

Ik heb alle tijd hoor... :P clown

Gast
Gast

Bericht  Pannetoet zo 6 feb 2011 - 7:05

Tea-Leaf schreef:
Storm schreef:
Er is nog veel meer gebeurd in dat huis, maar de rest zal ik jullie besparen Wink

Bij jou moet ik altijd aan dat schilderij met die clown denken. Jij was dat toch? Bah, zo eng...

En nu denk ik meteen aan de film 'It' silent
Pannetoet
Pannetoet
Kletskop
Kletskop

Aantal berichten : 2192
Punten : 2318
Registratiedatum : 18-11-10

Bericht  Pannetoet zo 6 feb 2011 - 7:07

Tea-Leaf schreef:

Ik vind het doodeng, maar ik kan me er niet zo goed voor afsluiten helaas ( al weet ik wel hoe, maar mijn eigen gedachten nemen soms de overhand waardoor ik alleen maar banger wordt ). Vooral als ik in bed lig voel in "aanwezigheid". De slaapkamerdeur moet ook altijd dicht anders voel ik de energie die bij de zoldertrap is. Ik zie gelukkig niks, maar het voelt niet fijn.

Echt heel herkenbaar! En als klap op de vuurpijl slaap ik op zolder (bij mijn ouders) en ik moet dan door een redelijk krap gangetje van 10m en altijd als ik door het gangetje loop krijg ik het ijskoud en wil ik het liefste keihard wegrennen...zo apart

Jij krijgt ineens de gedachte dat je ergens moet kijken? Ik droom er altijd over waar iets ligt haha maar dan moet ik nog heeeel hard nadenken (omdat je de helft van je droom vaak vergeet)
Pannetoet
Pannetoet
Kletskop
Kletskop

Aantal berichten : 2192
Punten : 2318
Registratiedatum : 18-11-10

Bericht  Gast zo 6 feb 2011 - 7:10

Ik ben nu ook wel erg benieuwd naar het verhaal van de clown??

Gast
Gast

Bericht  Gast zo 6 feb 2011 - 7:52

Darcy schreef:Ik ben nu ook wel erg benieuwd naar het verhaal van de clown??

Ik ook!

Gast
Gast

Bericht  Gast zo 6 feb 2011 - 8:11

Ja, dat verhaal van de clown was echt freaky!

Gast
Gast

Bericht  Gast zo 6 feb 2011 - 8:37

Dat was best apart inderdaad.

Gast
Gast

Bericht  Gesponsorde inhoud

Gesponsorde inhoud

Pagina 3 van 3 Vorige  1, 2, 3

Terug naar boven

- Soortgelijke onderwerpen

Permissies van dit forum: