probleempje hond en dochter
+4
Annemie
PapillonRose
Diese
Beachgirl
8 plaatsers
Pagina 2 van 2
Pagina 2 van 2 • 1, 2
Re: probleempje hond en dochter
Ik zou eens contact opnemen met een gedragsdeskundig in de buurt.
Deze hebben vaak simpele en makkelijk uitvoerbare tips waardoor de hond niet weg hoeft en prima bij jullie kan blijven.
Ik zou zelf een dier pas weg doen als ik wist dat ik er alles aan gedaan had om problemen te voorkomen/verhelpen.
Deze hebben vaak simpele en makkelijk uitvoerbare tips waardoor de hond niet weg hoeft en prima bij jullie kan blijven.
Ik zou zelf een dier pas weg doen als ik wist dat ik er alles aan gedaan had om problemen te voorkomen/verhelpen.
shadow- Fluisteraar
- Aantal berichten : 244
Punten : 268
Registratiedatum : 18-11-10
Fearie schreef:Annemie schreef:We hebben een gedragstherapeut laten komen, we zijn nog naar meerdere cursussen geweest en voor een paar weken terug is er nog een hondenfluisteraar geweest, toen ging het heel even goed, maar de laatste tijd doet ze toch weer erg raar. Bij ons is het ook mijn hond, dus mijn vriend denkt er daarom zo makkelijk over, mijn vriend durft de hond wel aan te pakken, maar ze blijft maar doorgaan. We doen er al alles aan dat wij de roedel leiders zijn, maarja als je tegen de hond iets zegt lijkt het wel of het het ene oor in gaat en het andere weer uit, ze luistert niet altijd. Het vervelende is dat ze ook heel lief kan zijn en dat houdt je er weer van om de hond weg te doen.. pfff het is echt heeeeeeeel moeilijk en lig er vaak wakker van, sommigen mensen denken er heel makkelijk over, die begrijpen niet dat je echt heel veel van je huisdier kan houden....
Zo is het bij ons dus ook, mijn vriend denkt er erg makkelijk over. Op zich ook wel te begrijpen, want zijn hond is echt hartstikke lief.
Ik krijg altijd een brok in mijn keel als ik er aan denk dat mijn hond weg moet, hij zal dan naar mijn moeder gaan maar toch :'(
Pff ik moet er ook niet aan denken...
Annemie- Ratel
- Aantal berichten : 3158
Punten : 3363
Registratiedatum : 22-11-10
shadow schreef:Ik zou eens contact opnemen met een gedragsdeskundig in de buurt.
Wij hebben er ook alles aan gedaan, eerst gesteriliseerd, toen gedragstherapeut aan huis, toen naar cursus en nog een hondenfluisteraar...
Annemie- Ratel
- Aantal berichten : 3158
Punten : 3363
Registratiedatum : 22-11-10
Wij hebben vorig jaar ook een gedragstherapeut bij onze hond gehad, om andere redenen, maar heb toen ook gevraagd naar hoe je het beste om kon gaan met de komst van een baby. Het was volgens haar vooral erg belangrijk om de hond zelf te laten komen bij de kleine en niks te forceren. Ook bijv. samen te gaan wandelen, zodat de hond ziet dat je leuke dingen doet met de baby erbij.
Dromertje, heb je een pm gestuurd. Misschien heb je er wat aan.
Dromertje, heb je een pm gestuurd. Misschien heb je er wat aan.
Monnie- Prater
- Aantal berichten : 1350
Punten : 1416
Registratiedatum : 18-11-10
Pagina 2 van 2 • 1, 2
Soortgelijke onderwerpen
» Wat te doen (dochter bang voor blaffende hond).
» Onze hond aangevallen door een andere hond.
» HTC probleempje
» pc probleempje
» eet/drink probleempje
» Onze hond aangevallen door een andere hond.
» HTC probleempje
» pc probleempje
» eet/drink probleempje
Pagina 2 van 2
Permissies van dit forum: