Probleempje met facebook
2 plaatsers
Pagina 1 van 1
Probleempje met facebook
Hallo meiden!
Ik heb een nogal apart probleem met facebook en misschien kunnen jullie mij helpen!
Tot afgelopen maandag zag ik nog van iedereen zijn/haar status-update's e.d. En vanaf dinsdag zie ik van veel mensen niks meer verschijnen, alléén de update's die zijn gedaan op afgelopen maandag of daarvoor. Ook als ik naar hun profiel ga zie ik alleen de update's/fotos e.d. tot afgelopen maandag. Het is misschien een beetje vaag maar ik hoop dat jullie het snappen!
Ik snap er zelf helemaal niks van!
Ik heb een nogal apart probleem met facebook en misschien kunnen jullie mij helpen!
Tot afgelopen maandag zag ik nog van iedereen zijn/haar status-update's e.d. En vanaf dinsdag zie ik van veel mensen niks meer verschijnen, alléén de update's die zijn gedaan op afgelopen maandag of daarvoor. Ook als ik naar hun profiel ga zie ik alleen de update's/fotos e.d. tot afgelopen maandag. Het is misschien een beetje vaag maar ik hoop dat jullie het snappen!
Ik snap er zelf helemaal niks van!
Chicksel- Fluisteraar
- Aantal berichten : 37
Punten : 63
Registratiedatum : 05-02-12
Re: Probleempje met facebook
Niemand die mij kan helpen?
Chicksel- Fluisteraar
Bovenaan staat 'Sorteren', waar heb je die op staan?
Bazinga- Ratel
- Aantal berichten : 4198
Punten : 4632
Registratiedatum : 15-02-12
Euhm ik zie nergens sorteren staan
Chicksel- Fluisteraar
Boven de updates van de status van je vrienden en onder de balk waarin jij jouw status kan updaten, rechts staat een pijltje met sorteren, als 't goed is...
Bazinga- Ratel
- Aantal berichten : 4198
Punten : 4632
Registratiedatum : 15-02-12
Ik heb het gevonden, bedankt daarvoor!
Maar daarmee is mijn probleem niet opgelost. Ik zie sinds maandag helemaal niks meer van een aantal óók niet als ik op hun profiel kijk. Alleen de 'dingen' van maandag en de dagen daarvoor.
Maar daarmee is mijn probleem niet opgelost. Ik zie sinds maandag helemaal niks meer van een aantal óók niet als ik op hun profiel kijk. Alleen de 'dingen' van maandag en de dagen daarvoor.
Chicksel- Fluisteraar
Soortgelijke onderwerpen
» HTC probleempje
» pc probleempje
» Vies probleempje...
» eet/drink probleempje
» Help, probleempje met Word!
» pc probleempje
» Vies probleempje...