Zeg maar Yes
Wilt u reageren op dit bericht? Maak met een paar klikken een account aan of log in om door te gaan.

Past je baan bij je persoonlijkheid?

+4
Jeanette
Marin
RYW
Caresses
8 plaatsers

Ga naar beneden

Past je baan bij je persoonlijkheid? Empty Past je baan bij je persoonlijkheid?

Bericht  Caresses do 1 nov 2012 - 21:39

Past de baan die je op dit moment hebt, bij jou als persoon?
Graag toelichten op welke punten.

Je hebt soms banen waar bepaalde eigenschappen belangrijk zijn of goed van pas komen.

Momenteel werk ik ergens waar extrovert zijn en enthousiasme handige eigenschappen zijn om te hebben.
Hierdoor merk ik dat ik voor mijn werk soms moet 'toneelspelen' en overdreven doen dus niet meer echt oprecht ben. Dat vind ik jammer, en ik merk dat dit mij steeds meer gaat tegen staan. Een positief punt is wel dat ik die kanten zo tenminste wat ontwikkel, al ben ik wel blij dat het een tijdelijke baan is.

Caresses
Kletskop
Kletskop

Aantal berichten : 2591
Punten : 2770
Registratiedatum : 22-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Past je baan bij je persoonlijkheid? Empty Re: Past je baan bij je persoonlijkheid?

Bericht  RYW do 1 nov 2012 - 21:42

Ja hoor. Ik ben druk, chaotisch, creatief, analytisch en een beetje doorpakkerig, van 'tempo!', en dat kan ik heerlijk uiten in mijn werk. Ik kan er echt van genieten en me er helemaal in vastbijten.
RYW
RYW
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 4484
Punten : 5076
Registratiedatum : 18-11-10

Past je baan bij je persoonlijkheid? Empty Re: Past je baan bij je persoonlijkheid?

Bericht  Marin do 1 nov 2012 - 21:55

Creatief en zelfstandig in elk geval.
Marin
Marin
Lady Post-a-lot
Lady Post-a-lot

Aantal berichten : 20018
Punten : 21336
Registratiedatum : 08-07-11

Bericht  Jeanette do 1 nov 2012 - 23:15

Ja, ik denk dat mijn persoonlijkheid wel bij mijn werk past. Je moet zelfstandig kunnen werken, oplossingsgericht zijn, creatief zijn, in anderen in kunnen leven en met humor te werk gaan.
Jeanette
Jeanette
Lady Post-a-lot
Lady Post-a-lot

Aantal berichten : 11268
Punten : 12424
Registratiedatum : 17-11-10

Bericht  Gast vr 2 nov 2012 - 4:37

Netjes & georganiseerd komen erg goed van pas.

Gast
Gast

Bericht  Shisha vr 2 nov 2012 - 4:44

Ja. Ik werk in de zorg en ik ben zelf ook een verzorgend type. Ik kan goed luisteren, ben geduldig maar kan ook "streng" zijn en goed doorpakken.
Shisha
Shisha
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 5526
Punten : 5710
Registratiedatum : 26-11-10

Bericht  Happinaz vr 2 nov 2012 - 8:09

Ik denk het wel! Ik heb een onderwijsgerelateerde functie binnen een zorgorganisatie. Ik ben van mezelf erg zorgzaam, sociaal en leergierig. Ik maak graag contacten en hou van goede gesprekken.
Ik heb mijzelf dan ook nooit eerder zo blij in een functie meegemaakt. Ik werk echt met plezier!
Happinaz
Happinaz
Kletskop
Kletskop

Aantal berichten : 1776
Punten : 1892
Registratiedatum : 17-11-10

Bericht  Rouxxxe vr 2 nov 2012 - 10:05

Ik denk het wel, in de zin van dat ik het ook erg naar m'n zin heb en het me goed afgaat. In mijn functie is het belangrijk om makkelijk contact te leggen met mensen en dat kan ik wel, ook met mijn spontaniteit. Verder kan ik snel schakelen en ben ik flexibel, wat ook goed van pas komt
Rouxxxe
Rouxxxe
Prater
Prater

Aantal berichten : 1316
Punten : 1342
Registratiedatum : 27-11-10

Bericht  Rovine vr 2 nov 2012 - 10:13

Ja, ik denk het wel. Ik zit veel achter de computer, nadenken en ontwerpen. Veel contact met mensen trekt me niet zo en dat heb ik ook weinig. Wel regelmatig informeel contact met de klant, maar tegelijk werk ik daar ook mee samen, dus kun je ze ook als collega's zien. Die specifieke klant geeft ook veel tijd voor opdrachten, ze hebben liever dat het 100% goed is dan snel af. Past perfect bij mijn perfectionistische karakter, nog net even die slag kunnen maken om het ook naar mijn tevredenheid de deur uit te laten gaan.
Rovine
Rovine
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 3694
Punten : 3832
Registratiedatum : 22-11-10

Bericht  Gesponsorde inhoud

Gesponsorde inhoud

Terug naar boven

- Soortgelijke onderwerpen

Permissies van dit forum: