Verstand van spaarvormen?
3 plaatsers
Pagina 1 van 1
Verstand van spaarvormen?
Geen idee of dit in deze pijler goed staat.
Heeft er hier iemand verstand van verschillende spaarvormen?
Mijn ouders hebben in 2000 geld geïnvesteerd in een soort fonds voor mij. Dit zo voor 15 of 20 jaar vast staan en volgens het verzekeringsmannetje zou het een goede investering zijn. Het tegendeel bleek waar, flink verlies. Het restant wordt nu al uitgekeerd.
Maar ik vind het dus zonde om het op onze gewone spaarrekening te zetten. Ik zou het liever voor langere tijd vast willen zetten om zo meer rente te krijgen.
Ik heb zitten kijken naar een spaardeposito, maar ik vind die rente nou niet echt veel meer tov onze gewone spaarrekening.
Heeft iemand een idee wat voor opties er nog meer zijn?
Heeft er hier iemand verstand van verschillende spaarvormen?
Mijn ouders hebben in 2000 geld geïnvesteerd in een soort fonds voor mij. Dit zo voor 15 of 20 jaar vast staan en volgens het verzekeringsmannetje zou het een goede investering zijn. Het tegendeel bleek waar, flink verlies. Het restant wordt nu al uitgekeerd.
Maar ik vind het dus zonde om het op onze gewone spaarrekening te zetten. Ik zou het liever voor langere tijd vast willen zetten om zo meer rente te krijgen.
Ik heb zitten kijken naar een spaardeposito, maar ik vind die rente nou niet echt veel meer tov onze gewone spaarrekening.
Heeft iemand een idee wat voor opties er nog meer zijn?
Linda- Ratel
- Aantal berichten : 7118
Punten : 7577
Registratiedatum : 17-11-10
Re: Verstand van spaarvormen?
Wij hebben een spaarrekening van de rabobank. RaboDoelsparen. We hebben het geld voor langere tijd vast staan (17 jaar) er zit zo'n 4.2% rente op.
Floor- Ratel
- Aantal berichten : 5168
Punten : 5754
Registratiedatum : 17-11-10
Hier ook RaboDoelsparen.
pindaatje- Prater
- Aantal berichten : 888
Punten : 974
Registratiedatum : 23-11-10
Thanx, ik ga ff kijken!