Tele2
2 plaatsers
Pagina 1 van 1
Tele2
Hier meer mensen Tele2 met zwart beeld op de TV?
Heb al op de Tele2 website gekeken, maar kan niks vinden. De klantenservice bellen kost weer 10 cent per minuut, dus kom het even hier proberen eerst
Heb al op de Tele2 website gekeken, maar kan niks vinden. De klantenservice bellen kost weer 10 cent per minuut, dus kom het even hier proberen eerst
Vlegel- Fluisteraar
- Aantal berichten : 117
Punten : 159
Registratiedatum : 04-09-11
Re: Tele2
Ik heb tot 19.00 uur 'n uurtje 'Uitzending gemist' gekeken via Tele2, dat ging goed. Nu staat ie uit, maar zal ff kijken voor je, moment...
Angela_1986- Lady Post-a-lot
- Aantal berichten : 7754
Punten : 7884
Registratiedatum : 05-12-10
Ik heb gewoon beeld.
Voordat je gaat bellen; check eerst alle stekkertjes even (bij mij is er ooit eentje los gegaan met stofzuigen), zet de decorder 'n keer uit en weer aan en als dat niet helpt, haal dan even de stekkers los ook die van 't modem. Dat is toch het eerste wat ze vragen als je belt dus dat kun je dan maar alvast uitgesloten hebben, je bent namelijk zo 'n paar minuten verder 'in de wacht'.
Voordat je gaat bellen; check eerst alle stekkertjes even (bij mij is er ooit eentje los gegaan met stofzuigen), zet de decorder 'n keer uit en weer aan en als dat niet helpt, haal dan even de stekkers los ook die van 't modem. Dat is toch het eerste wat ze vragen als je belt dus dat kun je dan maar alvast uitgesloten hebben, je bent namelijk zo 'n paar minuten verder 'in de wacht'.
Angela_1986 schreef:Ik heb gewoon beeld.
Snif snif, dan ligt het dus toch bij mij.
Stekkers had ik al geprobeerd Dat is inderdaad het eerste dat ze vragen aan de telefoon.... Of een andere goeie als ik ze BEL: werkt je telefoon wel??
Vlegel- Fluisteraar
Nee, ik bel met m'n fietsbel... haha! Al zou je natuurlijk ook met je mobiel kunnen bellen...
Heb je alles ook al gereset?
Angela_1986 schreef:Nee, ik bel met m'n fietsbel... haha! Al zou je natuurlijk ook met je mobiel kunnen bellen...
Ja, alles al 2-3 keer gereset, maar het helpt niet.
Internet en telefoon doen het wel gewoon, dus beetje raar
Vlegel- Fluisteraar
Aah, bij de klantenservice zegt het bandje nu al "het kan zijn dat u problemen ondervindt met onze televisiediensten, wij zijn hier aan aan het werk"
Vlegel- Fluisteraar
Je bent niet de enige dus, schrale troost maar het ligt in ieder geval niet aan jouw tv!
Reva schreef:https://forum.tele2.nl/vragenvuur-173/tv-dood-9588/
Thanks Die was inderdaad gepost nadat ik al had zitten zoeken.
Nu maar hopen dat het snel wordt opgelost.
Vlegel- Fluisteraar
Ik hoop voor je dat het toch geen 5 dagen gaat duren... Wel apart want er wordt over Regio E'hoven gesproken en Limburg/Brabant, ik woon ook in Brabant, niet eens zo heel ver van E'hoven vandaan maar bij mij doet ie 't nog steeds *klopt af*
Soortgelijke onderwerpen
» Telefoonabonnement Tele2?
» KPN vs. Ziggo vs. Tele2
» Stomme Tele2
» inloggen op tele2
» Zenders 'kwijt' - Tele2
» KPN vs. Ziggo vs. Tele2
» Stomme Tele2