Zeg maar Yes
Wilt u reageren op dit bericht? Maak met een paar klikken een account aan of log in om door te gaan.

Menstruatie en rugpijn

Ga naar beneden

Menstruatie en rugpijn Empty Menstruatie en rugpijn

Bericht  Gast za 8 okt 2011 - 1:27

Als mijn menstruatie er aan zit te komen heb ik altijd een paar dagen van te voren van die zeurderige hoofdpijn en als het er eenmaal is 3 dagen lang buikpijn. Alleen deze ronde helemaal niks ! Wel ontzettende last van m'n onderrug. Ik heb het nu sinds dinsdag en ik ben donderdag avond ongesteld geworden en de pijn lijkt alleen maar erger te worden. Het straalt ook nog eens naar m'n heupen en licht naar m'n buik. Ik heb gisteren avond op de bank gelegen met een warme kruik en vlak voor ik naar bed ging een paracetamol genomen maar toch heb ik nog zeker 2 uur wakkker gelegen van de pijn

Wat doen jullie als jullie flinke rugpijn hebben tegen die tijd? En nemen jullie nog iets in? Ik hoop nu trouwens niet dat ik het voortaan iedere maand zo heb. Dan maar hoofdpijn en buikpijn Neutral

Gast
Gast


Terug naar boven Ga naar beneden

Menstruatie en rugpijn Empty Re: Menstruatie en rugpijn

Bericht  Gast za 8 okt 2011 - 3:03

Als ik heel veel pijn heb, ga ik in de foetus houding liggen. Een tijd geleden als tip gekregen van een vriendin en ik ben haar zo dankbaar! Ik voel de pijn dan heel snel wegtrekken.

Gast
Gast


Terug naar boven Ga naar beneden

Menstruatie en rugpijn Empty Re: Menstruatie en rugpijn

Bericht  Gast za 8 okt 2011 - 3:12

Jolee schreef:Als ik heel veel pijn heb, ga ik in de foetus houding liggen. Een tijd geleden als tip gekregen van een vriendin en ik ben haar zo dankbaar! Ik voel de pijn dan heel snel wegtrekken.

+1 Zo do ik dat ook. En ook een hele warme douche nemen met de douchestraal op de pijnplek.

Gast
Gast


Terug naar boven Ga naar beneden

Menstruatie en rugpijn Empty Re: Menstruatie en rugpijn

Bericht  Gast za 8 okt 2011 - 3:59

Dat heb ik nog niet geprobeerd ! Vanavond eens proberen als ik ga slapen. Nu is het wel redelijk te doen met een ibuprofen en een kruik op de bank. Ik kan alleen verder niks dan zitten en liggen bah..

Gast
Gast


Terug naar boven Ga naar beneden

Menstruatie en rugpijn Empty Re: Menstruatie en rugpijn

Bericht  Angela_1986 za 8 okt 2011 - 4:23

Ik heb regelmatig last van m'n onderrug, dit is niet afhankelijk van m'n menstruatie.

Wat bij mij wel helpt is helemaal plat liggen, afwisselend op m'n buik of rug. Ook op m'n rug liggen en dan m'n knieeen zo ver mogelijk naar me toe halen, met m'n armen om m'n benen heen waardoor ze achter in m'n knieholte zitten, wil wel helpen. Dit kan je ook met een been tegelijk doen, je andere been dan gebogen neer zetten.
Op m'n handen en knieeen op bed/de bank gaan zitten, 'n bolle rug maken en dan zover mogelijk naar achter/beneden gaan zitten is ook 'n goede oefening dan.

En inderdaad, ibruprofen en 'n warme kruik! En toch proberen wat te blijven bewegen.

Sterkte!
Angela_1986
Angela_1986
Lady Post-a-lot
Lady Post-a-lot

Aantal berichten : 7754
Punten : 7884
Registratiedatum : 05-12-10
Woonplaats : In 't zuiden

Terug naar boven Ga naar beneden

Menstruatie en rugpijn Empty Re: Menstruatie en rugpijn

Bericht  Gesponsorde inhoud


Gesponsorde inhoud


Terug naar boven Ga naar beneden

Terug naar boven

- Soortgelijke onderwerpen

 
Permissies van dit forum:
Je mag geen reacties plaatsen in dit subforum