Zeg maar Yes
Wilt u reageren op dit bericht? Maak met een paar klikken een account aan of log in om door te gaan.

morgen naar het audiologisch centrum.

+14
Theezakje13
Limburg85
Wennes
Happydobby
Floor
mauwmauw
Thunder
Twellie
Printje
nillis
sabje
Lejow
Parisienne
Jasmine
18 plaatsers

Pagina 2 van 2 Vorige  1, 2

Ga naar beneden

morgen naar het audiologisch centrum. - Pagina 2 Empty Re: morgen naar het audiologisch centrum.

Bericht  mauwmauw wo 31 okt 2012 - 8:37

Het is opzich goed gegaan.Hij moest bij mij opschoot zitten tussen 2 boxen in,en dan gingen ze kijken naar de reactie of hij de goede kant op keek.Dit ging goed,alleen bij de zachtere tonen reageerde hij niet meer,maar dat kan komen omdat zijn concentratie weg was of omdat hij het gewoon niet hoorde.Daarna moest hij nog iets in zijn oor hebben,maar dat ging niet lukken.Hij wilde dat niet.Nu hebben we maandag een taal-spraak onderzoek geplant staan,en dan gaan ze die test nogmaals proberen.Ik hoefde tot nu toe nog geen zorgen te maken om die zachte tonen.Maar ik ben super trots op me ventje,dat ie het goed heeft gedaan.Als de testen van maandag gedaan zijn kunnen ze verder kijken.
mauwmauw
mauwmauw
Kletskop
Kletskop

Aantal berichten : 2142
Punten : 2722
Registratiedatum : 24-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

morgen naar het audiologisch centrum. - Pagina 2 Empty Re: morgen naar het audiologisch centrum.

Bericht  Floor wo 31 okt 2012 - 8:40

Wat fijn dat hij het zo goed heeft gedaan. Succes maandag!
Floor
Floor
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 5168
Punten : 5754
Registratiedatum : 17-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

morgen naar het audiologisch centrum. - Pagina 2 Empty Re: morgen naar het audiologisch centrum.

Bericht  mauwmauw wo 31 okt 2012 - 8:42

Floor schreef:Wat fijn dat hij het zo goed heeft gedaan. Succes maandag!
Bedankt!.
mauwmauw
mauwmauw
Kletskop
Kletskop

Aantal berichten : 2142
Punten : 2722
Registratiedatum : 24-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

morgen naar het audiologisch centrum. - Pagina 2 Empty Re: morgen naar het audiologisch centrum.

Bericht  Steep wo 31 okt 2012 - 8:48

Super dat hij het zo goed heeft gedaan! Succes maandag!
Steep
Steep
Kletskop
Kletskop

Aantal berichten : 2857
Punten : 3013
Registratiedatum : 15-12-10
Woonplaats : Arnhem

Terug naar boven Ga naar beneden

morgen naar het audiologisch centrum. - Pagina 2 Empty Re: morgen naar het audiologisch centrum.

Bericht  Twellie wo 31 okt 2012 - 11:18

Wat fijn dat de testen die gelukt zijn, lieten zien dat hij goed kan horen!
Twellie
Twellie
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 3837
Punten : 4145
Registratiedatum : 03-03-12

Terug naar boven Ga naar beneden

morgen naar het audiologisch centrum. - Pagina 2 Empty Re: morgen naar het audiologisch centrum.

Bericht  nillis wo 31 okt 2012 - 20:29

Wat fijn dat V het zo goed heeft gedaan en veel succes maandag.
nillis
nillis
Kletskop
Kletskop

Aantal berichten : 1816
Punten : 1992
Registratiedatum : 22-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

morgen naar het audiologisch centrum. - Pagina 2 Empty Re: morgen naar het audiologisch centrum.

Bericht  Gast wo 31 okt 2012 - 21:28

Fijn dat het zo goed ging. Hopelijk gaan maandag de test ook goed.

Gast
Gast


Terug naar boven Ga naar beneden

morgen naar het audiologisch centrum. - Pagina 2 Empty Re: morgen naar het audiologisch centrum.

Bericht  mauwmauw di 6 nov 2012 - 9:07

Gister de spraak taal onderzoeken gehad.die gingen ook wel goed.Voor veel testen was hij toch nog wat te jong.Maar ze hebben toch een beeld kunnen krijgen.Volgende week donderdag heb ik het oudergesprek,waar we de uitslag krijgen.
mauwmauw
mauwmauw
Kletskop
Kletskop

Aantal berichten : 2142
Punten : 2722
Registratiedatum : 24-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

morgen naar het audiologisch centrum. - Pagina 2 Empty Re: morgen naar het audiologisch centrum.

Bericht  Jasmine di 6 nov 2012 - 9:10

Spannend mauwmauw! Las al dat V. opeens heel veel meer is gaan praten, hopelijk zet deze lijn zich voort!
Jasmine
Jasmine
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 3497
Punten : 3635
Registratiedatum : 30-05-11

Terug naar boven Ga naar beneden

morgen naar het audiologisch centrum. - Pagina 2 Empty Re: morgen naar het audiologisch centrum.

Bericht  mauwmauw di 6 nov 2012 - 9:16

Jasmine schreef:Spannend mauwmauw! Las al dat V. opeens heel veel meer is gaan praten, hopelijk zet deze lijn zich voort!
ja klopt.hij is in 2 maanden tijd 30 woorden bewust gaan gebruiken,en heel soms komen er 2 of 3 woordjes achter elkaar uit.We zijn super trots op hem.
mauwmauw
mauwmauw
Kletskop
Kletskop

Aantal berichten : 2142
Punten : 2722
Registratiedatum : 24-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

morgen naar het audiologisch centrum. - Pagina 2 Empty Re: morgen naar het audiologisch centrum.

Bericht  mauwmauw do 15 nov 2012 - 10:08

Even een update.
Vandaag oudergesprek gehad op het AC.Met V zijn gehoor lijkt niks mis te zijn,maar hij heeft een spraak-taal vermogen van een kind van 16 maanden,hij loopt dus 8 maanden achter wat ik behoorlijk veel vind.Ze vertelde er wel bij de testen niet geheel representatief zijn,bijv opdrachten uitvoeren deed hij daar niet,maar als ik thuis is vraag doet hij het wel.Nu gaan we starten met logopedie.hopenlijk dat hij de aankomende maanden iets van zijn achterstand in gaat halen.
Nu we sinds een week groter wonen,V al wat verandert is,niet in de zin van praten maar wel minder driftbuien.Voorheen als iets niet lukte werd hij driftig,nu heb ik nog geen driftbui meegemaakt.Heb dit ook aangegeven bij het AC dat we klein woonde.
mauwmauw
mauwmauw
Kletskop
Kletskop

Aantal berichten : 2142
Punten : 2722
Registratiedatum : 24-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

morgen naar het audiologisch centrum. - Pagina 2 Empty Re: morgen naar het audiologisch centrum.

Bericht  Gesponsorde inhoud


Gesponsorde inhoud


Terug naar boven Ga naar beneden

Pagina 2 van 2 Vorige  1, 2

Terug naar boven

- Soortgelijke onderwerpen

 
Permissies van dit forum:
Je mag geen reacties plaatsen in dit subforum