Onverklaarbare gebeurtenissen.
+7
Urban Naked
Antibes
Elliot
Burn
luisa
RYW
Linnie1985
11 plaatsers
Pagina 1 van 2
Pagina 1 van 2 • 1, 2
Onverklaarbare gebeurtenissen.
Naar aanleiding van de herfstspecial van de Mijn Geheim. Jullie wel eens rare onverklaarbare gebeurtenissen meegemaakt?
Jaren geleden iets raars meegemaakt. Ik liep samen met 2 vriendinnen ergens, pratend over bloemetjes en bijtjes. Plotseling zie ik een mannelijke verschijning met klederdracht van rond de 1920 de straat over rennen. Kijk nog eens goed en zie helemaal niemand... Daarna hadden we alle drie het gevoel dat er iets achter ons liep...
Paar jaar later eens verteld aan een paragnost, en zij vertelde me dat het niet voor mij bedoeld was, maar voor 1 van die vriendinnen.
Nog 1:
Paar dagen geleden gaat s'nachts ineens onze slaapkamerdeur open. Ook heb ik een aantal maanden geleden (voordat we onze kitten hadden) gekraak op de overloop gehoord en het leek wel of ik voetstappen hoorde, ook dat was midden in de nacht (al sinds dat ik hier woon kraakt het boven als je er loopt, en er ligt laminaat).
Ook een keertje dat ik aan een nichtje van mij dacht, en nog geen minuut later belt ze mij .
Nu jullie!
Jaren geleden iets raars meegemaakt. Ik liep samen met 2 vriendinnen ergens, pratend over bloemetjes en bijtjes. Plotseling zie ik een mannelijke verschijning met klederdracht van rond de 1920 de straat over rennen. Kijk nog eens goed en zie helemaal niemand... Daarna hadden we alle drie het gevoel dat er iets achter ons liep...
Paar jaar later eens verteld aan een paragnost, en zij vertelde me dat het niet voor mij bedoeld was, maar voor 1 van die vriendinnen.
Nog 1:
Paar dagen geleden gaat s'nachts ineens onze slaapkamerdeur open. Ook heb ik een aantal maanden geleden (voordat we onze kitten hadden) gekraak op de overloop gehoord en het leek wel of ik voetstappen hoorde, ook dat was midden in de nacht (al sinds dat ik hier woon kraakt het boven als je er loopt, en er ligt laminaat).
Ook een keertje dat ik aan een nichtje van mij dacht, en nog geen minuut later belt ze mij .
Nu jullie!
Linnie1985- Kletskop
- Aantal berichten : 2932
Punten : 3248
Registratiedatum : 18-11-10
Re: Onverklaarbare gebeurtenissen.
Nee nog nooit. Ik ben geloof ik veel te nuchter en ik geloof zowieso niet in die dingen.
Gast- Gast
Ik heb ook zoiets meegemaakt..
7 jaar geleden lag mijn opa in het ziekenhuis. Niks ernstigs opzich, hij moest gedotterd worden. Mijn vader zou die avond met mijn tante en oma naar het ziekenhuis gaan, om op bezoek te gaan. Ik bleef thuis bij mijn moeder. Mijn zussen waren beiden al uit huis. Een zus woonde een kwartier rijden bij ons vandaan en mijn andere zus schuin tegen over ons. Ze kwamen (onafgesproken) tegelijk bij ons (het ouderlijk huis). Het moment dat zij binnenstappen wordt mijn moeder gebeld. Mijn opa was overleden.
Het was net alsof het zo had moeten zijn dat zij allebei tegelijk naar ons huis kwamen. Dit kwam en komt haast nooit voor namelijk. Als het weer eens gebeurd, maak ik er nu wel een grapje over, maar ik kan het nog steeds niet verklaren.
7 jaar geleden lag mijn opa in het ziekenhuis. Niks ernstigs opzich, hij moest gedotterd worden. Mijn vader zou die avond met mijn tante en oma naar het ziekenhuis gaan, om op bezoek te gaan. Ik bleef thuis bij mijn moeder. Mijn zussen waren beiden al uit huis. Een zus woonde een kwartier rijden bij ons vandaan en mijn andere zus schuin tegen over ons. Ze kwamen (onafgesproken) tegelijk bij ons (het ouderlijk huis). Het moment dat zij binnenstappen wordt mijn moeder gebeld. Mijn opa was overleden.
Het was net alsof het zo had moeten zijn dat zij allebei tegelijk naar ons huis kwamen. Dit kwam en komt haast nooit voor namelijk. Als het weer eens gebeurd, maak ik er nu wel een grapje over, maar ik kan het nog steeds niet verklaren.
Gast- Gast
Alles is verklaarbaar volgens mij. Toeval bestaat ook gewoon.
luisa- Prater
- Aantal berichten : 1315
Punten : 1382
Registratiedatum : 23-03-11
luisa schreef:Alles is verklaarbaar volgens mij. Toeval bestaat ook gewoon.
Daar gaat het toch niet om?
Gast- Gast
Fruity schreef:luisa schreef:Alles is verklaarbaar volgens mij. Toeval bestaat ook gewoon.
Nou ja, toeval kan ook een verklaring zijn, toch?
RYW- Ratel
- Aantal berichten : 4484
Punten : 5076
RYW schreef:Fruity schreef:luisa schreef:Alles is verklaarbaar volgens mij. Toeval bestaat ook gewoon.
De vraag is wie dit ook heeft meegemaakt, niet of het wel of geen toeval is. Dat kan beter in een ander topic.
Gast- Gast
Dat ik het dus niet heb meegemaakt lijkt mij vrij duidelijk. Excuses als ik kennelijk iets van de vraag af week.
En wat ryw zegt bedoel ik dus, toeval kan ook een verklaring zijn.
En wat ryw zegt bedoel ik dus, toeval kan ook een verklaring zijn.
luisa- Prater
Fruity schreef:RYW schreef:Fruity schreef:luisa schreef:Alles is verklaarbaar volgens mij. Toeval bestaat ook gewoon.
De vraag is wie dit ook heeft meegemaakt, niet of het wel of geen toeval is. Dat kan beter in een ander topic.
Ooooh. Sorry hoor. Ik had net als luisa geen idee dat het verboden was om ietwat kritisch te zijn. Ik ben al weg.
RYW- Ratel
RYW schreef:Fruity schreef:RYW schreef:Fruity schreef:luisa schreef:Alles is verklaarbaar volgens mij. Toeval bestaat ook gewoon.
Ooooh. Sorry hoor. Ik had net als luisa geen idee dat het verboden was om ietwat kritisch te zijn. Ik ben al weg.
Ohhh jezus, dit soort gedrag word ik op dit forum zooooooooo moe van. Gadverdamme.
Gast- Gast
Dat zijn geen onverklaarbare gebeurtenissen. Ik zou aan diezelfde gebeurtenissen een héél andere betekenis geven dan jij doet. Jij kijkt er op een bepaalde manier naar waardoor je er een diepere betekenis aan geeft. Ik zie niets bijzonders in géén van die gebeurtenissen. Overkomt mij óók weleens dat ik het gevoel heb dat ik bekeken word of aan iemand denk die me belt. Niets bijzonder of onverklaarbars aan.
Gast- Gast
Ben ik met je eens, maar begin je hier niet zelf mee met je opmerking naar mij toe? Dan mag je toch dergelijke sarcastische reacties verwachten lijkt mij.Fruity schreef:RYW schreef:Fruity schreef:RYW schreef:Fruity schreef:luisa schreef:Alles is verklaarbaar volgens mij. Toeval bestaat ook gewoon.
Ohhh jezus, dit soort gedrag word ik op dit forum zooooooooo moe van. Gadverdamme.
luisa- Prater
luisa schreef:Ben ik met je eens, maar begin je hier niet zelf mee met je opmerking naar mij toe? Dan mag je toch dergelijke sarcastische reacties verwachten lijkt mij.Fruity schreef:RYW schreef:Fruity schreef:RYW schreef:Fruity schreef:luisa schreef:Alles is verklaarbaar volgens mij. Toeval bestaat ook gewoon.
Ehh nee hoor. Maar goed, ik ben dus duidelijk klaar met dit soort gedoe en geneuzel. I'm outta here!
Gast- Gast
hallo, antwoord op de vraag geven of je eigen topic openen.Eucalypta schreef:Dat zijn geen onverklaarbare gebeurtenissen. Ik zou aan diezelfde gebeurtenissen een héél andere betekenis geven dan jij doet. Jij kijkt er op een bepaalde manier naar waardoor je er een diepere betekenis aan geeft. Ik zie niets bijzonders in géén van die gebeurtenissen. Overkomt mij óók weleens dat ik het gevoel heb dat ik bekeken word of aan iemand denk die me belt. Niets bijzonder of onverklaarbars aan.
luisa- Prater
luisa schreef:hallo, antwoord op de vraag geven of je eigen topic openen.Eucalypta schreef:Dat zijn geen onverklaarbare gebeurtenissen. Ik zou aan diezelfde gebeurtenissen een héél andere betekenis geven dan jij doet. Jij kijkt er op een bepaalde manier naar waardoor je er een diepere betekenis aan geeft. Ik zie niets bijzonders in géén van die gebeurtenissen. Overkomt mij óók weleens dat ik het gevoel heb dat ik bekeken word of aan iemand denk die me belt. Niets bijzonder of onverklaarbars aan.
Burn- Lady Post-a-lot
- Aantal berichten : 12281
Punten : 12796
Registratiedatum : 07-02-11
Ik geef antwoord op de vraag. Het overkomt mij óók weleens, maar het is maar net wat je er voor betekenis aan geeft.
Gast- Gast
Elliot- Ratel
- Aantal berichten : 4451
Punten : 4945
Registratiedatum : 19-07-12
Caroline. schreef:
Tja en toch is het een serieus topic die ik opende...
Linnie1985- Kletskop
Onverklaarbare gebeurtenissen. Had er een hele hoop, tot bleek dat als ik op mijn rug in slaap viel, ik wakker werd met slaapverlamming.
Maar wat echt onverklaarbaar was, was de keer dat de badkamerdeur op slot zat. Niemand was in de badkamer. Toen we het slot, een ouderwetse, die met een schroevendraaier open te krijgen was, open was, bleek het douchegordijn dicht (die na het drogen, altijd open werd gedaan) en de kantelraam wagenwijd open (terwijl die altijd op een kier of dicht was). We weten nog niet wat het is geweest.
Maar wat echt onverklaarbaar was, was de keer dat de badkamerdeur op slot zat. Niemand was in de badkamer. Toen we het slot, een ouderwetse, die met een schroevendraaier open te krijgen was, open was, bleek het douchegordijn dicht (die na het drogen, altijd open werd gedaan) en de kantelraam wagenwijd open (terwijl die altijd op een kier of dicht was). We weten nog niet wat het is geweest.
Gast- Gast
@ Linnie, dat snap ik hoor, ik zal dan ook nog even inhoudelijk reageren!
Ik had toen ik nog bij mijn ouders woonde zo'n Klik aan Klik uit systeem in mijn slaapkamer, daar stonden 3 schemerlampen op aangesloten. Ik heb een paar keer meegemaakt dat ik over mijn vader (die is overleden) droomde en midden in de nacht wakker werd en dat dan ineens dat licht aanklikte. Heel eng.
Toen de moeder van mijn beste vriendin op sterven lag ging om 3 minuten voor 10 bij ons de telefoon één keer over. Een paar minuten later werd ik gebeld door mijn vriendin dat haar moeder om 3 voor 10 was overleden. Ook best spooky..
Ik had toen ik nog bij mijn ouders woonde zo'n Klik aan Klik uit systeem in mijn slaapkamer, daar stonden 3 schemerlampen op aangesloten. Ik heb een paar keer meegemaakt dat ik over mijn vader (die is overleden) droomde en midden in de nacht wakker werd en dat dan ineens dat licht aanklikte. Heel eng.
Toen de moeder van mijn beste vriendin op sterven lag ging om 3 minuten voor 10 bij ons de telefoon één keer over. Een paar minuten later werd ik gebeld door mijn vriendin dat haar moeder om 3 voor 10 was overleden. Ook best spooky..
Elliot- Ratel
- Aantal berichten : 4451
Punten : 4945
Registratiedatum : 19-07-12
Caroline. schreef:@ Linnie, dat snap ik hoor, ik zal dan ook nog even inhoudelijk reageren!
Gelukkig . Ik vind zoiets altijd wel creepy, maar ook interesant om te lezen. In de cosmogirl stond/staan ook altijd verhalen, dat was het enige wat ik leuk vond om te lezen .
Linnie1985- Kletskop
Gast schreef:luisa schreef:Ben ik met je eens, maar begin je hier niet zelf mee met je opmerking naar mij toe? Dan mag je toch dergelijke sarcastische reacties verwachten lijkt mij.Fruity schreef:RYW schreef:Fruity schreef:RYW schreef:Fruity schreef:luisa schreef:Alles is verklaarbaar volgens mij. Toeval bestaat ook gewoon.
Ehh nee hoor. Maar goed, ik ben dus duidelijk klaar met dit soort gedoe en geneuzel. I'm outta here!
Ok, nu mag ik meeschrijven hier, ik heb nu dus iets onverklaarbaars meegemaakt.
Ontopic: Linnie, ik wil je topic niet afzeiken hoor, maar ik denk dat 'onverklaarbaar' een begrip is dat zo rekbaar is... Wat voor de één onverklaarbaar is zal voor de ander logisch of puur toevallig zijn. Dat ligt denk ik niet zozeer aan de gebeurtenis maar meer aan de persoon en waar je in gelooft,
RYW- Ratel
RYW schreef:Gast schreef:luisa schreef:Ben ik met je eens, maar begin je hier niet zelf mee met je opmerking naar mij toe? Dan mag je toch dergelijke sarcastische reacties verwachten lijkt mij.Fruity schreef:RYW schreef:Fruity schreef:RYW schreef:Fruity schreef:luisa schreef:Alles is verklaarbaar volgens mij. Toeval bestaat ook gewoon.
Ok, nu mag ik meeschrijven hier, ik heb nu dus iets onverklaarbaars meegemaakt.
Ontopic: Linnie, ik wil je topic niet afzeiken hoor, maar ik denk dat 'onverklaarbaar' een begrip is dat zo rekbaar is... Wat voor de één onverklaarbaar is zal voor de ander logisch of puur toevallig zijn. Dat ligt denk ik niet zozeer aan de gebeurtenis maar meer aan de persoon en waar je in gelooft,
Tja de een zal er wel wat nuchterder instaan dan de ander, heb er ook begrip voor. En ik geloof wel dat er meer is tussen hemel en aarde. Ook geloof ik niet dat wij de enige in het heelal zijn.
Linnie1985- Kletskop
Eens. Ik heb serieus 2x gehad dat er spontaan radio aan ging (waarvan 1x terwijl ik The Sixth Sense keek) en ik denk ook wel eens iemand te zien en dan is er niemand en het aan-iemand-denken-en-dan-belt-hij heeft iedereen wel vaker volgens mij ("Als je over de duvel praat....").
Ik denk alleen "goh, hij maakt opeens contact, draadje los?" of "wat een toeval"..
Fruity, wtf..
Ik denk alleen "goh, hij maakt opeens contact, draadje los?" of "wat een toeval"..
Fruity, wtf..
Antibes- Ratel
- Aantal berichten : 7063
Punten : 7525
Registratiedatum : 27-04-11
Antibes: Ik had dat met mijn vriend echt wekelijks, dat ik de telefoon in mijn handen had om hem te bellen en dan ging de telefoon in mijn hand en dan was hij het. Tsja, we belden ook meestal rond hetzelfde tijdstip. Ik vind dat ook niet het bewijs van een telepathische band.
Linnie: ik denk ook wel dat er meer leven is in het heelal, wel anders vormgegeven dan wij. Als je bedenkt hoe groot het heelal is, dan is het bijna een statistische onmogelijkheid dat wij de enige planeet met leven zijn. Meer tussen hemel en aarde weet ik niet. Ik sta er voor open maar ben wel kritisch.
Linnie: ik denk ook wel dat er meer leven is in het heelal, wel anders vormgegeven dan wij. Als je bedenkt hoe groot het heelal is, dan is het bijna een statistische onmogelijkheid dat wij de enige planeet met leven zijn. Meer tussen hemel en aarde weet ik niet. Ik sta er voor open maar ben wel kritisch.
RYW- Ratel
Pagina 1 van 2 • 1, 2
Soortgelijke onderwerpen
» bijzonder, onverklaarbare momenten met je kindje
» Vervelende gebeurtenissen
» Heftige gebeurtenissen op het jeugdjournaal.
» Gebeurtenissen die je aan het denken zetten
» Vervelende gebeurtenissen
» Heftige gebeurtenissen op het jeugdjournaal.
» Gebeurtenissen die je aan het denken zetten
Pagina 1 van 2
Permissies van dit forum: