Online kaarten versturen...
+2
LaBird
LDJ
6 plaatsers
Pagina 1 van 1
Online kaarten versturen...
Wie heeft er ervaring met online kaarten versturen?
Wat is dan een fijne, goede en betrouwbare site waarbij je evt alvast kaarten klaar kunt zetten?
Wat is dan een fijne, goede en betrouwbare site waarbij je evt alvast kaarten klaar kunt zetten?
LDJ- Kletskop
- Aantal berichten : 2369
Punten : 2673
Registratiedatum : 02-03-12
Re: Online kaarten versturen...
Ik gebruik altijd www.kaartje2go.nl
Kaartjes klaar zetten, in de zin van nu maken en pas volgende week versturen? Das mogelijk op die website, want je kunt aangeven op welke dag het kaartje verstuurd moet worden.
Ik hou van online versturen, aangezien het vaak net iets makkelijker is en ik ALTIJD vergeet kaartjes mee te nemen als ik in supermarkt of stad ben. Nadeel vind ik dat het toch heel iets minder persoonlijk over komt. Een handgeschreven kaartje vind ik echt net iets persoonlijker. Maar ik oordeel daar niet over wanneer ik zelf kaartjes krijg, ik weet hoe ik zelf ben, dus ik hou mn mond
Kaartjes klaar zetten, in de zin van nu maken en pas volgende week versturen? Das mogelijk op die website, want je kunt aangeven op welke dag het kaartje verstuurd moet worden.
Ik hou van online versturen, aangezien het vaak net iets makkelijker is en ik ALTIJD vergeet kaartjes mee te nemen als ik in supermarkt of stad ben. Nadeel vind ik dat het toch heel iets minder persoonlijk over komt. Een handgeschreven kaartje vind ik echt net iets persoonlijker. Maar ik oordeel daar niet over wanneer ik zelf kaartjes krijg, ik weet hoe ik zelf ben, dus ik hou mn mond
LaBird- Fluisteraar
- Aantal berichten : 258
Punten : 301
Registratiedatum : 04-09-12
Ik stuur regelmatig kaartjes via greetz. Kun je ook zelf aangeven wanneer het verzonden moet worden.
kajaka88- Prater
- Aantal berichten : 706
Punten : 735
Registratiedatum : 20-12-10
Ik heb laatst nog een kaartje via Greetz verzonden. Had de kaart al twee weken vantevoren besteld en hij is netjes op de gekozen datum bij de ontvanger aangekomen. Ze vonden de kaart erg leuk! Enige nadeel was dat de kleur van het lettertype die we voor de kaart hadden uitgekozen bijna niet zichtbaar was. Dus zorg ervoor dat je niet een te lichte kleur uitkiest voor je tekst.
Gast- Gast
Greetz en Hallmark. Zijn goed en betrouwbaar.
Aziraphale- Ratel
- Aantal berichten : 4221
Punten : 4456
Registratiedatum : 19-11-10
Al jaren doe ik dat via Hallmark, zonder problemen
Ella- Ratel
- Aantal berichten : 6568
Punten : 6768
Registratiedatum : 18-11-10
Ik heb weleens via Hallmark kaartjes verstuurd. Gaat makkelijk en snel.
Gast- Gast
Ik stuur altijd kaarten via de Hallmark app, super handig!
Bisq- Prater
- Aantal berichten : 839
Punten : 915
Registratiedatum : 17-09-12
Soortgelijke onderwerpen
» Online zelf kaarten maken, waar?
» What's app...afbeeldingen versturen gratis?
» Schoenen versturen: waarin?
» Pakketje versturen. (Marktplaats)
» bod op MP, versturen naar Nigeria?
» What's app...afbeeldingen versturen gratis?
» Schoenen versturen: waarin?
» Pakketje versturen. (Marktplaats)
» bod op MP, versturen naar Nigeria?
Pagina 1 van 1
Permissies van dit forum: