Zeg maar Yes
Wilt u reageren op dit bericht? Maak met een paar klikken een account aan of log in om door te gaan.

Online zelf kaarten maken, waar?

2 plaatsers

Ga naar beneden

Online zelf kaarten maken, waar? Empty Online zelf kaarten maken, waar?

Bericht  Gast di 4 jan 2011 - 21:30

Hallo allemaal,

Ik wil gaan proberen om on-line zelf onze trouwkaarten te maken. Ik wil ook geen 200 euro eraan uitgeven ofzo. Weten jullie nog bepaald sites waar dit kan? Owja mijn vriend wil achterop geen reclame van de website waar je `m maakt.

Alvast bedankt!

Gast
Gast

Terug naar boven Ga naar beneden

Online zelf kaarten maken, waar? Empty Re: Online zelf kaarten maken, waar?

Bericht  Niekske di 4 jan 2011 - 21:50

Hoe wil je ze precies zelf maken? Want er zijn heel veel sites waar je zelf foto-kaarten kan maken bijvoorbeeld. Als je dan zelf op je computer het ontwerp maakt en dat als foto opslaat, kun je vrij makkelijk die kaarten ergens laten afdrukken. Ik heb het zelf wel eens via de hema gedaan, maar ik weet zo niet of je dan het hema logo achterop je kaart krijgt...

Jaren geleden heb ik de trouwkaarten ontworpen voor een vriendin van me, ook via de computer en zij heeft ze toen op hoge kwaliteit laten printen, ipv drukken. Dat scheelde ook heel veel geld, was minstens zo mooi en dan ben je er zeker van dat er geen reclame opstaat.
Niekske
Niekske
Kletskop
Kletskop

Aantal berichten : 2053
Punten : 2605
Registratiedatum : 18-11-10

Bericht  Merai di 4 jan 2011 - 23:39

Ik ben zelf heel erg fan van de greetz site, daar kun je gemakkelijk kaarten maken en het is een hele mooie kwaliteit. Ik weet alleen niet 100% zeker dat er geen greetz achterop staat, je kunt er altijd een op proef maken natuurlijk.
Merai
Merai
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 4765
Punten : 5075
Registratiedatum : 18-11-10

Bericht  Gast wo 5 jan 2011 - 5:20

Poobies.nl kun je ook proberen, maar op de achterkant van je kaartje staat dan wel onderaan heel klein dat je hem via poobies hebt gemaakt.

Gast
Gast

Bericht  Gesponsorde inhoud

Gesponsorde inhoud

Terug naar boven

- Soortgelijke onderwerpen

Permissies van dit forum: