Zeg maar Yes
Wilt u reageren op dit bericht? Maak met een paar klikken een account aan of log in om door te gaan.

Wie kan mijn sollicitatiebrief in het engels vertalen?

2 plaatsers

Ga naar beneden

Wie kan mijn sollicitatiebrief in het engels vertalen? Empty Wie kan mijn sollicitatiebrief in het engels vertalen?

Bericht  JD ma 29 okt 2012 - 2:33

Ik ben op zoek naar een nieuwe baan, en nu zag ik dat ze bij de Only hier vlakbij een fulltime verkoopmedewerker zoeken. Niet mijn droombaan, maar toch wel leuk, en 36 uur smile

Alleen....de sollicitatiebrief moet in het engels verstuurd worden...
Mijn engels is best oke, maar een hele brief in het engels vertalen gaat nooit netjes lukken.

Wie o wie is er goed in engels, en heeft er tijd over om mijn brief te vertalen? Embarassed Embarassed

Het zou mij heeeeel erg helpen....

JD
JD
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 4681
Punten : 5501
Registratiedatum : 02-12-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Wie kan mijn sollicitatiebrief in het engels vertalen? Empty Re: Wie kan mijn sollicitatiebrief in het engels vertalen?

Bericht  Marin ma 29 okt 2012 - 2:38

Waarom moet je in het Engels solliciteren? Wat raar? Word je geacht ook in het Engels te werken? Want als je geen brief kan schrijven, kan je natuurlijk je afvragen of solliciteren dan wel nut heeft als je het ook dagelijks moet spreken.

Ik wil je wel helpen. Normaal gesproken ben ik meer voorstander van dat je het eerst zelf probeert, en dat ik dan wel de fouten verbeter, maar als jij denkt dat je Engels zodanig slecht is dat je anders alleen maar basis zinnen schrijft en belangrijke informatie mist, kan je het beter eerst in het Nederlands schrijven.
Marin
Marin
Lady Post-a-lot
Lady Post-a-lot

Aantal berichten : 20018
Punten : 21336
Registratiedatum : 08-07-11

Terug naar boven Ga naar beneden

Wie kan mijn sollicitatiebrief in het engels vertalen? Empty Re: Wie kan mijn sollicitatiebrief in het engels vertalen?

Bericht  Gast ma 29 okt 2012 - 2:39

Maar, is het dan wel slim om te solliciteren, als je de Engelse taal niet (voldoende) beheerst?

Gast
Gast


Terug naar boven Ga naar beneden

Wie kan mijn sollicitatiebrief in het engels vertalen? Empty Re: Wie kan mijn sollicitatiebrief in het engels vertalen?

Bericht  JD ma 29 okt 2012 - 4:42

Het werk is als verkoopster bij de Only (je weet wel, kledingzaak) dus in het werk zelf heb je geen engelse taal nodig.
Het hoofdkantoor zit in engeland ofzo, en daar moet de brief dus heen.

Ik vind het zelf ook wel vreemd dat de sollicitaties niet gewoon per land worden geregeld, maar ja....

@Marin, als ik zelf een beginnetje maak, zou je me dan op weg willen helpen?

Aangezien ik verder voor de baan mijn engels niet nodig heb, wil ik wel proberen te solliciteren, omdat de baan me eigenlijk best leuk lijkt. Niet geschoten is altijd mis!
JD
JD
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 4681
Punten : 5501
Registratiedatum : 02-12-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Wie kan mijn sollicitatiebrief in het engels vertalen? Empty Re: Wie kan mijn sollicitatiebrief in het engels vertalen?

Bericht  Marin ma 29 okt 2012 - 4:42

Is goed. PM me maar als ie klaar is!
Marin
Marin
Lady Post-a-lot
Lady Post-a-lot

Aantal berichten : 20018
Punten : 21336
Registratiedatum : 08-07-11

Terug naar boven Ga naar beneden

Wie kan mijn sollicitatiebrief in het engels vertalen? Empty Re: Wie kan mijn sollicitatiebrief in het engels vertalen?

Bericht  Gesponsorde inhoud


Gesponsorde inhoud


Terug naar boven Ga naar beneden

Terug naar boven

- Soortgelijke onderwerpen

 
Permissies van dit forum:
Je mag geen reacties plaatsen in dit subforum