Wie kan mijn sollicitatiebrief in het engels vertalen?
2 plaatsers
Pagina 1 van 1
Wie kan mijn sollicitatiebrief in het engels vertalen?
Ik ben op zoek naar een nieuwe baan, en nu zag ik dat ze bij de Only hier vlakbij een fulltime verkoopmedewerker zoeken. Niet mijn droombaan, maar toch wel leuk, en 36 uur
Alleen....de sollicitatiebrief moet in het engels verstuurd worden...
Mijn engels is best oke, maar een hele brief in het engels vertalen gaat nooit netjes lukken.
Wie o wie is er goed in engels, en heeft er tijd over om mijn brief te vertalen?
Het zou mij heeeeel erg helpen....
Alleen....de sollicitatiebrief moet in het engels verstuurd worden...
Mijn engels is best oke, maar een hele brief in het engels vertalen gaat nooit netjes lukken.
Wie o wie is er goed in engels, en heeft er tijd over om mijn brief te vertalen?
Het zou mij heeeeel erg helpen....
JD- Ratel
- Aantal berichten : 4681
Punten : 5501
Registratiedatum : 02-12-10
Re: Wie kan mijn sollicitatiebrief in het engels vertalen?
Waarom moet je in het Engels solliciteren? Wat raar? Word je geacht ook in het Engels te werken? Want als je geen brief kan schrijven, kan je natuurlijk je afvragen of solliciteren dan wel nut heeft als je het ook dagelijks moet spreken.
Ik wil je wel helpen. Normaal gesproken ben ik meer voorstander van dat je het eerst zelf probeert, en dat ik dan wel de fouten verbeter, maar als jij denkt dat je Engels zodanig slecht is dat je anders alleen maar basis zinnen schrijft en belangrijke informatie mist, kan je het beter eerst in het Nederlands schrijven.
Ik wil je wel helpen. Normaal gesproken ben ik meer voorstander van dat je het eerst zelf probeert, en dat ik dan wel de fouten verbeter, maar als jij denkt dat je Engels zodanig slecht is dat je anders alleen maar basis zinnen schrijft en belangrijke informatie mist, kan je het beter eerst in het Nederlands schrijven.
Marin- Lady Post-a-lot
- Aantal berichten : 20018
Punten : 21336
Registratiedatum : 08-07-11
Maar, is het dan wel slim om te solliciteren, als je de Engelse taal niet (voldoende) beheerst?
Gast- Gast
Het werk is als verkoopster bij de Only (je weet wel, kledingzaak) dus in het werk zelf heb je geen engelse taal nodig.
Het hoofdkantoor zit in engeland ofzo, en daar moet de brief dus heen.
Ik vind het zelf ook wel vreemd dat de sollicitaties niet gewoon per land worden geregeld, maar ja....
@Marin, als ik zelf een beginnetje maak, zou je me dan op weg willen helpen?
Aangezien ik verder voor de baan mijn engels niet nodig heb, wil ik wel proberen te solliciteren, omdat de baan me eigenlijk best leuk lijkt. Niet geschoten is altijd mis!
Het hoofdkantoor zit in engeland ofzo, en daar moet de brief dus heen.
Ik vind het zelf ook wel vreemd dat de sollicitaties niet gewoon per land worden geregeld, maar ja....
@Marin, als ik zelf een beginnetje maak, zou je me dan op weg willen helpen?
Aangezien ik verder voor de baan mijn engels niet nodig heb, wil ik wel proberen te solliciteren, omdat de baan me eigenlijk best leuk lijkt. Niet geschoten is altijd mis!
JD- Ratel
- Aantal berichten : 4681
Punten : 5501
Registratiedatum : 02-12-10
Is goed. PM me maar als ie klaar is!
Marin- Lady Post-a-lot
- Aantal berichten : 20018
Punten : 21336
Registratiedatum : 08-07-11
Soortgelijke onderwerpen
» CV vertalen naar het Engels
» HBO vertalen naar het Engels?!
» Zinnen vertalen naar het Engels
» Wie wil mijn sollicitatiebrief nakijken?
» Wie wil mijn sollicitatiebrief 'keuren'?
» HBO vertalen naar het Engels?!
» Zinnen vertalen naar het Engels
» Wie wil mijn sollicitatiebrief nakijken?
» Wie wil mijn sollicitatiebrief 'keuren'?
Pagina 1 van 1
Permissies van dit forum: